You are not logged in.
shanks wrote:Oli tytöt saaneet jippunsa vaikken kyl ymmärrä miten kun itellä oli suuria vaikeuksia ton nettisivuston kanssa koko sen lähes tunnin mitä yritin.
tai sit tää ostaja olikin kämminy ja tilannu liikaa lippuja jotka sitten oli kaikki palautunu myyntiin.. en tajuu.
Onko lippujen tarvetta, mulla on kuusi sivussa tällä hetkellä sinne "kakkoskategoriaan"..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:a221e736db="aqzu"][quote:a221e736db="shanks"][quote:a221e736db="shanks"]Oli tytöt saaneet jippunsa vaikken kyl ymmärrä miten kun itellä oli suuria vaikeuksia ton nettisivuston kanssa koko sen lähes tunnin mitä yritin.[/quote:a221e736db]
tai sit tää ostaja olikin kämminy ja tilannu liikaa lippuja jotka sitten oli kaikki palautunu myyntiin.. en tajuu.[/quote:a221e736db]
Onko lippujen tarvetta, mulla on kuusi sivussa tällä hetkellä sinne "kakkoskategoriaan"..[/quote:a221e736db]
joo, 2 lippua olis kuulemma tarve.
Ok. Worry no more, sumplitaan noi vielä tarkemmin (pitää selvittää onko noille neljälle lipulle tarvetta) mutta kaksi sulle.
[quote:50c6cefeb9="shanks"][quote:50c6cefeb9="aqzu"][quote:50c6cefeb9="shanks"][quote:50c6cefeb9="shanks"]Oli tytöt saaneet jippunsa vaikken kyl ymmärrä miten kun itellä oli suuria vaikeuksia ton nettisivuston kanssa koko sen lähes tunnin mitä yritin.[/quote:50c6cefeb9]
tai sit tää ostaja olikin kämminy ja tilannu liikaa lippuja jotka sitten oli kaikki palautunu myyntiin.. en tajuu.[/quote:50c6cefeb9]
Onko lippujen tarvetta, mulla on kuusi sivussa tällä hetkellä sinne "kakkoskategoriaan"..[/quote:50c6cefeb9]
joo, 2 lippua olis kuulemma tarve.[/quote:50c6cefeb9]
Ok. Worry no more, sumplitaan noi vielä tarkemmin (pitää selvittää onko noille neljälle lipulle tarvetta) mutta kaksi sulle.
Yhteishintaan 1290 ?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:493d087e44="aqzu"][quote:493d087e44="shanks"][quote:493d087e44="aqzu"][quote:493d087e44="shanks"][quote:493d087e44="shanks"]Oli tytöt saaneet jippunsa vaikken kyl ymmärrä miten kun itellä oli suuria vaikeuksia ton nettisivuston kanssa koko sen lähes tunnin mitä yritin.[/quote:493d087e44]
tai sit tää ostaja olikin kämminy ja tilannu liikaa lippuja jotka sitten oli kaikki palautunu myyntiin.. en tajuu.[/quote:493d087e44]
Onko lippujen tarvetta, mulla on kuusi sivussa tällä hetkellä sinne "kakkoskategoriaan"..[/quote:493d087e44]
joo, 2 lippua olis kuulemma tarve.[/quote:493d087e44]
Ok. Worry no more, sumplitaan noi vielä tarkemmin (pitää selvittää onko noille neljälle lipulle tarvetta) mutta kaksi sulle.[/quote:493d087e44]
Yhteishintaan 1290 ?
no aattelin yhteishintaa 218 plus lippupisteen kulut mutta en toki ole vastaan..
aqzu wrote:Mites foorumilaisten lipputilanne, jäikö joku ilman?
b-lippuja korjattuna siis sivuun foorumilaisille jos jollain tarvetta..
Ottaisin hyvin mielelläni. Olisi tosi kiva, jos onnistuisi. Maksun saat vaikka heti.
Aleksi
shanks wrote:shanks wrote:Oli tytöt saaneet jippunsa vaikken kyl ymmärrä miten kun itellä oli suuria vaikeuksia ton nettisivuston kanssa koko sen lähes tunnin mitä yritin.
tai sit tää ostaja olikin kämminy ja tilannu liikaa lippuja jotka sitten oli kaikki palautunu myyntiin.. en tajuu.
Onko lippujen tarvetta, mulla on kuusi sivussa tällä hetkellä sinne "kakkoskategoriaan"..
ja tännekin; ottaisin tosi mielelläni itselleni ja seuralaiselle, jos irtoaa. Yksikin tuottaa iloa. sähköposti aleksiii@welho.com.
privailin. nyt oma settini onkin kulunut ilmeisen hyvin, ilmeisesti vielä kuitenkin löytyy muutamia varauksiemme kautta.
muutin taas mieleni eli sittenkin menossa
kiitos aqzu!
Mangojauhe goddamn.
muutin taas mieleni
Missäs se nyt asuu?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Madonnan keikalla odotettavissa nollanäkyvyys
http://www.iltalehti.fi/viihde/200902119065566_vi.shtml
Toivottavasti toi koskee erityisesti niitä valopäitä, jotka on ostaneet pilettinsä reippaaseen ylihintaan huuto.netistä...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ehkä tuo nollanäkyvyys ei olekaan paha juttu.
Ehkä tuo nollanäkyvyys ei olekaan paha juttu.
Sent from my iPhone 16
oli pudonnu vitossivulle vaikka keikka lähestyy
kuulemma tämmösiä biisejä tulossa:
The Sweet Machine
Candy Shop
Beat Goes On
Human Nature
Vogue
Die Another Day
Into the Groove
Holiday
Dress You Up
She's Not Me
Music
Rain
Devil Wouldn't Recognize You
Spanish Lesson
Miles Away
La Isla Bonita
Doli Doli
You Must Love Me
Get Stupid
4 Minutes
Like a Prayer
Ray of Light
Frozen
Give It 2 Me
tiptoolta ostettu erotica kertaalleen kuunneltu, vähän pitkä mut ihan hyvä levy
d'oh, ei yhtään biisiä confessionsilta.
human naturesta alkava dress you upiin päättyvä putki näyttää hyvälle, ja vikat biist kans. kiima nousee aina aaltoillen mut sit alan heti miettimään millaista helvettiä siellä alueella oleminen, saati sinne saapuminen/poistuminen, mahtaa olla. tytsyn wanhemmatkin tulossa, onneksi eri katsomoon kuitenki
Mangojauhe goddamn.
http://thequietus.com/articles/02104-ma … manchester
paska läppä, ei jatkoon, mutta spämmätään nyt kuitenkin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
- En tiedä miksi, mutta yksi nostureista kaatui... Kaksi miestä kuoli ja se on todella traagista, Madonna sai sanotuksi kyyneleiden seasta ja omisti menehtyneille lavanrakentajille kappaleensa You must love me.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
no nyt siltä sit tulee joku uus kokis, mut mitähän siellä on ku fanit saanu äänestää, toivottavasti parhaat hitit ja ainakin give it 2 me, muuten en osta
no nyt siltä sit tulee joku uus kokis, mut mitähän siellä on ku fanit saanu äänestää, toivottavasti parhaat hitit ja ainakin give it 2 me, muuten en osta
CD1
Vogue
Express Yourself
Into the Groove
Papa Dont Preach
La Isla Bonita
Everybody
Lucky Star
Holiday
Like a Virgin
Borderline
Material Girl
Crazy For You
Open Your Heart
Cherish
Like a Prayer
Justify My Love
Deeper and Deeper
Erotica
Rain
CD2
Celebration
Music
Get Together
Frozen
Hung Up
Ray of Light
Beautiful Stranger
Dont Tell Me
Hollywood
Human Nature
Secret
Take a Bow
American Life
Die Another Day
Sorry
4 Minutes
Give It 2 Me
Revolver
Mangojauhe goddamn.
havahduttiin viime yönä neljän maissa siihen että helikopteri lensi ihan meidän mökin yli. madonnahan se siellä, oli kuulemma lymyillyt samaisella saarella paikallisen miljonäärin kämpillä
:peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Luulin jo välttyneeni tältä, mutta eukko tulee tänne 1. 9. Uh huh.
Luulin jo välttyneeni tältä, mutta eukko tulee tänne 1. 9. Uh huh.
Piti tarkistaa, missä topikissa oikein olen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
sama!
bzort glorf bööth
Mutta on täällä sentään Calexico ja Dinosaur jr. Liput vaan on täälläpäin vähän kalliinpuoleisia...
Feggy wrote:Luulin jo välttyneeni tältä, mutta eukko tulee tänne 1. 9. Uh huh.
Feggy wrote:Luulin jo välttyneeni tältä, mutta eukko tulee tänne 1. 9. Uh huh.
natsimodet vois kuitenkin siirtää tän kulli- ja pillujuttuihin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
:peuk::kulli: