You are not logged in.
[size=18]Meillä john foxx molemmilla on ollut vaikea elämä. Sitten kaksi rikkinäistä romua hehe löysi enpä kuule tiijä toisensa. hehe
Tämä sukulaissielujen kohtaamisen syy oli arvattavissa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Entä mitä sanottavaa tähän on Avioliittopyramidilla?
Mistäs kuulinkaan, että Jipster on kunnostautunut tässä vähän kypsempien ukkomiesten vonkaamisessa jo aiemminkin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Varikset komentavat
On kyllä hienoa surffata netissä töissä, avata Jippu-topic ja samaan aikaan kassalle tulee joku täti peliä kyselemään.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
ihana rakkaat ku ootte olemassa syksyllä lauletaan tulisesta rakkaudesta koko sydämen kyllyydestä-
ja en lopeta koskaan rakastamasta rakkaus lauluja,whitney houstonia,jeesusta,aamu kainaloa,kesä öitä,syksyä ja sateita.en halua lakata rakastamasta mitään
-elämä on suuri paikka.paras paikka kaikista. haleja!
[quote:eacb580688="Firon"]ihana rakkaat ku ootte olemassa syksyllä lauletaan tulisesta rakkaudesta koko sydämen kyllyydestä-
ja en lopeta koskaan rakastamasta rakkaus lauluja,whitney houstonia,jeesusta,aamu kainaloa,kesä öitä,syksyä ja sateita.en halua lakata rakastamasta mitään
-elämä on suuri paikka.paras paikka kaikista. haleja![/quote:eacb580688]
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
rakkauden tulipalossa hehe ei palella. mark e. smith eiq 15.07.2009
Pitkästä aikaa elossa.
ja pitkästä onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku aikaa jalat pohjassa.
lol apua
Kyl tää hehe maailma on ihmeellinen onkos kellään sitä carolinerin ekaa sinkkua, eiku ja varsinkin jos on enpä kuule tiijä tällä päällä hehe varustettu
mä korento oon kai hehe nii pimee enpä kuule tiijä tapaus enpä kuule tiijä että bez en suostu luopumaan elämän janosta!
Kirjoitan just uusia lauluja ja M.I.A. Luoja mulla enpä kuule tiijä on ikävä "skene" keikoille, tää hehe keikkatauko enpä kuule tiijä tuntuu siltä että hehe melkeen enpä kuule tiijä tukehdun! mulla ikävä laulamista ja ihmisiä. onneksi lol pian syksy ja keikat taas alkaa...oikestaan mä kaipaan syksyäkin,pian john foxx eiq oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee!
Toisaalta tää kesä on ollu jo "skene" tähän asti yhtä ihmeellistä matkaa,en oikeen osaa selittää eikä tarviikkaan.
ihana korento rakkaat ku ootte hehe olemassa syksyllä lauletaan tulisesta rakkaudesta koko sydämen happy mondays kyllyydestä-ja en lopeta koskaan john foxx rakastamasta rakkaus lauluja,whitney houstonia,jeesusta,aamu kainaloa,kesä "skene" öitä,syksyä ja sateita.en halua enpä kuule tiijä lakata rakastamasta mitään
-elämä on suuri paikka.paras paikka enpä kuule tiijä kaikista. haleja!
wow
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kuka se on ja miten liittyy Jippuun?
Kuka se on ja miten liittyy Jippuun?
Kaikki liittyy Jippuun ja VILLA SUKKIIN
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
njaa, mä luen yleensä kyllä näitä viestejä ja skippaan otsikon
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
luin "Oletko nähnyt Meri-Tuulia"
Jippu on näköjään saanut ftp-tunnukset ja hoitaa www-päivitykset ihan itse.
Jippu kahvilat jatkuvat syksyllä keskiviikkoisin! 26.08.2009
Super suosituksi tulleet jippu kahvila konsertit jatkuvat yleisön pyynnöstä!
Tällä kertaa iltojen teemana on vielä suomaliset laulaja-lauluntekijät ,siksipä kahvilan nimeksi annettiin "Elossa".
Ensimmäinen kahvilan artisti vieras paljastetaan pian! Tervetuloa nauttimaan suomalaisesta musiikista ja ihanista syys illoista.Jee!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
^ oli pakko käydä ihan tarkistamassa mutta totta se on
Ehkä hanttaraattori jouduttiin poistamaan kaupallisista syistä, koska Foppa on salaa myynyt Jipun sivuille pyörimään samaan koodiin perustuvan jippu raattorin
VAPAUTTAKAA HANTTARAATTORI!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
VAPAUTTAKAA MANDELA.
Eiku oho
NO NYTKYLLÄ! Sain duunista uuden Annan, jossa Jippu puhuu miehistä. Tässä parhaita paloja:
Minut on kannettu Michael Jacksonin keikalta pois itkevänä ja hysteerisenä. Rakkauteni Jacksoniin oli todella voimakasta, pyhää. Tuo varhainen rakkaus on varmasti muokannut taipumustani rakastua erityislahjakkuuksiin.
Ajattelen niin, että miehen äiti on yhtä pyhä minulle kuin hän on miehelleni. Rakastan äitiä, joka on rakastanut miestä, ja sillä tavalla valmistanut miehen minulle.
En pelkää ja voin myös sanoa ääneen, että nykyisin miestä voi kutsua fallokselliseksi vastapuolekseni. Se on jännittävää ja haastavaa.
Miehelläni pitää olla selkeät, konservatiiviset, suomalaiset arvot. Isänmaallisuus on iso asia. Olen joustanut seurustellessani siviilipalvelusmiehen kanssa, mutta armeijan käynyt mies pääsee lähemmäs. Itse olen aika sotilaallisen. Olisin halunnut olla lotta, sellainen joka hakee haavoitetun miehen sodasta, hoitaa ja keittää kalakeittoa. Kysyin ensimmäiseksi nykyiseltä mieheltäni, laittaako hän rahaa sotaveteraanien keräykseen. Jos hän olisi vastannut kieltävästi, han olisi saanut mennä.
Muutun sellaisessa tilanteessa [hirvittävässä humalassa] erityisyyttä tavoittelevaksi narsistiksi, naiseksi, joka en oikesti ole. Humalatilan nainen on todellista Jippua suojeleva hirviö, jota en haluaisi päästää häkistä ulos. Uskon sen rauhoittuvan kun sitä rakastetaan. Nyt hirviö voi hyvin
lol apua
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ei jumalauta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jippu-viikko!
http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmis … aikka.html
Jipulla on nykyään nähtävästi Katariina Ebeling -fleda.
Miehelläni pitää olla selkeät, konservatiiviset, suomalaiset arvot. Isänmaallisuus on iso asia. Olen joustanut seurustellessani siviilipalvelusmiehen kanssa, mutta armeijan käynyt mies pääsee lähemmäs. Itse olen aika sotilaallisen. Olisin halunnut olla lotta, sellainen joka hakee haavoitetun miehen sodasta, hoitaa ja keittää kalakeittoa. Kysyin ensimmäiseksi nykyiseltä mieheltäni, laittaako hän rahaa sotaveteraanien keräykseen. Jos hän olisi vastannut kieltävästi, han olisi saanut mennä.
Voi vittu.
Jippu ja Lampi kävelivät taannoin vastaan Flemarilla. Lampi näytti ylpeältä ja Jippu katseli maahan kuin sitä olisi nolottanut.
Ajattelen niin, että miehen äiti on yhtä pyhä minulle kuin hän on miehelleni. Rakastan äitiä, joka on rakastanut miestä, ja sillä tavalla valmistanut miehen minulle.
Tää on jotenkin sairainta mitä olen pitkään aikaan lukenut.