You are not logged in.
[quote:b1bb04a559="barton_funk"][quote:b1bb04a559="barton_funk"]Mitä tästäkin sanoisi. Jippu on sekaisin ja värisyttää ääntään.
Biisit on tuotettu huolella, ja se on tosi sekaisin ja herkkä.
Mua melkein alko itkettää kerran kun kuuntelin läpi Salaisuuksia, joita yksinäiset huutaa unissaan. Oon liian herkkä. Minä ja Jippu.[/quote:b1bb04a559]
Ja me ollaan myös molemmat tosi sekaisin.
On tää silti paskaa.
Jipusta tulee mieleen kaikki aluksi kiinnostavalta vaikuttavat, sekavia puhuvat taidetytöt, jotka alkaa lopulta stalkkaa ja saa raivokohtauksia koska et ota niitten kiinnostusta kiitollisuudella vastaan.[/quote:b1bb04a559]
Tamperelaiset huomio! Jippu huomenna Herwoodissa ilmielävänä: http://www.cafeolohuone.fi/
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tamperelaiset huomio! Jippu huomenna Herwoodissa ilmielävänä: http://www.cafeolohuone.fi/
oho, vois kyllä yrittää.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
jutut ja julisteet
en ole kolmekybänen emoboy
ei o ees hintavarausta.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Minulle tarjottiin tilaisuutta kuunnella Jipun debyyttilevyä ja tartuin siihen oikopäätä. Jaksoin vähän yli puolenvälin ja sitten piti mennä nukkumaan. Sellainen biisi ku Piilo (/Piiloon?) oli paras ja Jippu lauloi käsittämättömän hyvin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:9cf2017216="Jippu"]kevät. 02.03.2009
Aurinko paistaa aamuisin, lumi on pehmeetä.
pian taas tulee lämmin,talvea enää hetki vaan.
Mä oon ollu keikoilla koko kevään en oo ehtiny kirjoittaa,anteeks kaikille.
mä en tiedä onko mulla kevät vai aina talvi, mä en tiedä onko aurinko mun ikkunassa.
mä kuljen taas maailmassa jossa ei oo muita- mä kirjoitan uusia lauluja.
Laulujen maa on outo ja yksinäinen, sinne ei pääse oikeen kukaan.ei ees kevät.
Mä kääntelen aamulla kylkeä ku pitäs herätä, mä kävelen kotona ympyrää ja pureskelen kynsiä.. mä halusin vaan laulaa enkä elää- ihmeellinen tauti tää,heh
tää lauluntekijän vamma,tarkoitan ku muu maailma on niin kaukana ja sitä kuuntelee vaa omia juttujaan.
kuitenkin..kiitos teille rakkaat, jotka käytte mun keikoilla ja odotatte multa uutta levyä, mä lupaan antaa kaikkeni ja vielä enemmän!! en ehkä nää tätä kevättä kun kuljen villatakissa ja kirjoitan mitä pimeimpiä juttuja!
no kalliit on laulujen lunnaat. sydän auki, valo herättää mut aamulla, jos haluun herätä. haleja kaikille![/quote:9cf2017216]
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Villa-fiilistelylle ei näy siis edelleenkään loppua. Jipusta puhuminen ja sen sekopäisyyden tietynlainen diggaaminen on paljon antoisampaa kuin niiden levyjen kuuntelu. Mutta eiköhän senkin sisällä asu oma Blood On The Tracks.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jaahas. Rusettifrisbee on näköjään keksitty.
Sent from my iPhone 16
Viimeinen Jippu cafe Kirkan muistoksi!
Viimeinen Jippu Cafe huipentuu suuren suomalaisen laulaja-taiteilijan muistoksi. Kirka on jättänyt lähtemättömän jäljen suomalaiseen musiikkiin ja erityisesti Jipun sydämeen.
Saamme kuulla upean bändin sovittamana Kirkan suurimpia hittejä koko uransa varrelta mm, "Hengaillaan" , "Ota lähellesi" "Silta yli synkän virran" ja muita käännöshittejä. Vieraana on karismaattinen laulaja-muusikko Dimitri Keiski,hän saapuu Jipun kahvilaan vieraaksi Ruotsista asti! Hän on vieraillut Suomessa mm. Ylen Romanimusiikin illassa.
Tervetuloa rakkaat ihmiset!
Keikat 2009
19.04. - Töölön seurakuntasali su 19.4
jipun isä Jorma elorinne ja jippu
24.04. - Helsinki, (Jippu Café 4)
01.05. - Loviisa, Loviisan kirkko (+ Gospel Girls)
09.05. - Espoo, Taidemuseo Emma
23.05. - Helsinki, Maailma Kylässä-festivaali
EI SE AUKI ENÄÄ OO
oho, jipun sivuilla myös uus päivä kirja merkintä:
JEE KESÄ TULEE IHANAA!!
HALEJA KAIKILLE MAAILMA ON KAUNIS PAIKKA!
EI ENÄÄ LUNTA! EI ENÄÄ PAKKASTA! JEE!
KOHTA JÄÄTELÖ KIOSKIT ON AUKI!
KIITOS RAKKAAT ETTÄ OOTTE OLEMASSA! MOI MOI!
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:14b12817e7="simo_vaatehuoneelta"]oho, jipun sivuilla myös uus päivä kirja merkintä:
JEE KESÄ TULEE IHANAA!!
KIITOS RAKKAAT ETTÄ OOTTE OLEMASSA! MOI MOI![/quote:14b12817e7]
ei oo todellista
bzort glorf bööth
[quote:17854bc6c8="simo_vaatehuoneelta"]oho, jipun sivuilla myös uus päivä kirja merkintä:
JEE KESÄ TULEE IHANAA!!
KIITOS RAKKAAT ETTÄ OOTTE OLEMASSA! MOI MOI![/quote:17854bc6c8]
Kesälle, Jipulle ja JÄÄTELÖ KIOSKIEN aukinaisuudelle iso
eiku
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:8b7e88e070="simo_vaatehuoneelta"]oho, jipun sivuilla myös uus päivä kirja merkintä:
JEE KESÄ TULEE IHANAA!!
KIITOS RAKKAAT ETTÄ OOTTE OLEMASSA! MOI MOI![/quote:8b7e88e070]
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Nikit tiskiin
[quote:8ba1ba1b56="tigrushka"]Nikit tiskiin
http://www.jippu.com/keskustelu/viewtop … c&start=90[/quote:8ba1ba1b56]
Mulle tulee ekaks mieleen jos joku toivottaa enkeleitä, että haluais sen kuolevan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jippu (ja kvouttaava fani) ehkä ajattelevat enempi tätä:
[quote:44fb1485c4="tigrushka"]Jippu (ja kvouttaava fani) ehkä ajattelevat enempi tätä:
[/quote:44fb1485c4]
Sama idea. ja off-topiciksi kevyesti.
[quote:204fd898be="barton_funk"][quote:204fd898be="tigrushka"]Jippu (ja kvouttaava fani) ehkä ajattelevat enempi tätä:
[/quote:204fd898be]
Sama idea. ja off-topiciksi kevyesti.[/quote:204fd898be]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tätä odotinkin!
Sielu tulessa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"No mutku mä oon itkenyt niin vitusti"
bzort glorf bööth