You are not logged in.
Pages: 1
Yllättävän lepposaa musaa.
En löytänyt topiccia. Luccoon jos oli jo
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mutta onkos tää enää kasassa, se uusin stygehän oli ihan vaan Kim Heroldin nimellä tehty. Täyttä paskaa alusta loppuun, olisi paha paikka jos joku lykkäisi ysimillisen ohimolle ja vaatisi kuuntelemaan joko tätä tai Ninja Sarasaloa. Mitä siitä voisi tehdä, paitsi ottaa kuulan kalloon!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
En ole tänään revennyt millekään yhtä paljon kuin tuolle kuvalle, vaikka olen itse postannut sen
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Munakarvaparralle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mutta onkos tää enää kasassa, se uusin stygehän oli ihan vaan Kim Heroldin nimellä tehty. Täyttä paskaa alusta loppuun, olisi paha paikka jos joku lykkäisi ysimillisen ohimolle ja vaatisi kuuntelemaan joko tätä tai Ninja Sarasaloa. Mitä siitä voisi tehdä, paitsi ottaa kuulan kalloon!
Oot vaan yrtsinä. Mieluummin Kimpan kevyt singersongautismi kuin kuula galloon. Vaikka ahdistaakin.
Ninja Zarasalo muuten yllätti hiukan taannoin, juoksemalla perääni porttikongiin ja pyytämällä savuketta & tulta ystävälleen, jota ei näkynyt lähettyvillä...pyyntö toki ranskankielellä ja katuteatterilla höystettynä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Pages: 1