1. Index
  2. » Ei-popimpaa
  3. » Humane

#1 20.05.2009 15:36

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

Humane

Yllättävän lepposaa musaa.
En löytänyt topiccia. Luccoon jos oli jo  icon_wink

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#2 20.05.2009 16:40

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

Re: Humane

kimherold.JPG
hand

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#3 20.05.2009 17:46

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Mutta onkos tää enää kasassa, se uusin stygehän oli ihan vaan Kim Heroldin nimellä tehty. Täyttä paskaa alusta loppuun, olisi paha paikka jos joku lykkäisi ysimillisen ohimolle ja vaatisi kuuntelemaan joko tätä tai Ninja Sarasaloa. Mitä siitä voisi tehdä, paitsi ottaa kuulan kalloon! icon_rolleyes

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#4 25.05.2009 17:10

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

En ole tänään revennyt millekään yhtä paljon kuin tuolle kuvalle, vaikka olen itse postannut sen roll

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#5 25.05.2009 17:29

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

Munakarvaparralle peuk

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#6 26.05.2009 11:41

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

Neuvostoliitto wrote:

Mutta onkos tää enää kasassa, se uusin stygehän oli ihan vaan Kim Heroldin nimellä tehty. Täyttä paskaa alusta loppuun, olisi paha paikka jos joku lykkäisi ysimillisen ohimolle ja vaatisi kuuntelemaan joko tätä tai Ninja Sarasaloa. Mitä siitä voisi tehdä, paitsi ottaa kuulan kalloon! icon_rolleyes

Oot vaan yrtsinä. Mieluummin Kimpan kevyt singersongautismi kuin kuula galloon. Vaikka ahdistaakin.

Ninja Zarasalo muuten yllätti hiukan taannoin,  juoksemalla perääni porttikongiin ja pyytämällä savuketta & tulta ystävälleen, jota ei näkynyt lähettyvillä...pyyntö toki ranskankielellä ja katuteatterilla höystettynä  icon_smile

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

1. Index
  2. » Ei-popimpaa
  3. » Humane

Board footer