You are not logged in.
Fri dayssa 6.2. ilmais keikka.
Huomenna! Villa sukka narikka 2,5e.
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
täytyisköhä, mitäs?
Suosittelen kyllä vaikkei toi mikään kirkkokeikka olekaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:7dfe4c9277="hrmunoita"]Fri dayssa 6.2. ilmais keikka.
Huomenna! Villa sukka narikka 2,5e.[/quote:7dfe4c9277]
Ilmais keikka?
[quote:f0d4a37eba="KLMANE"][quote:f0d4a37eba="hrmunoita"]Fri dayssa 6.2. ilmais keikka.
Huomenna! Villa sukka narikka 2,5e.[/quote:f0d4a37eba]
Ilmais keikka? [/quote:f0d4a37eba]
onko varmasti?
[quote:2677346d55="hrmunoita"]Fri dayssa 6.2. ilmais keikka.
Huomenna! Villa sukka narikka 2,5e.[/quote:2677346d55]
Onko tietoa milloin alkaa soitto? Tekisi mieli lähteä katsomaan, mutta ei välttämättä flunssalta viitsi lähteä..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tänne sitte raporttia tuoreeltaan
bzort glorf bööth
Onko tietoa milloin alkaa soitto?
hesarin sivuilla lukee että 24.00 ja jossain julisteessakin tais olla noin. harkitsen lähtöä
[quote:88609da931="sheino"]Onko tietoa milloin alkaa soitto?
hesarin sivuilla lukee että 24.00 ja jossain julisteessakin tais olla noin. harkitsen lähtöä [/quote:88609da931] Privassa jatkot
bzort glorf bööth
Kävikö kukaan tsekkaamassa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yhden tiedän käyneen, mutta eipä ole pistänyt samanlaista raporttia tänne kuin sähköpostiin.
bzort glorf bööth
Yhden tiedän käyneen, mutta eipä ole pistänyt samanlaista raporttia tänne kuin sähköpostiin.
maloun? nyt sitä raporttia
[quote:3d89f71809="hiirimattona"]Yhden tiedän käyneen, mutta eipä ole pistänyt samanlaista raporttia tänne kuin sähköpostiin.
maloun? nyt sitä raporttia [/quote:3d89f71809]smaa
bzort glorf bööth
sanottakoon näin lyhyesti että koko keikka meni tahtomattani vähän ohi jonkun vaahtosuisen jippu-fanin juttuja kuunnellessa.
bzort glorf bööth
sanottakoon näin lyhyesti että koko keikka meni tahtomattani vähän ohi jonkun vaahtosuisen jippu-fanin juttuja kuunnellessa.
kerroppa lisää
[quote:315fae2840="maloun"]sanottakoon näin lyhyesti että koko keikka meni tahtomattani vähän ohi jonkun vaahtosuisen jippu-fanin juttuja kuunnellessa.
kerroppa lisää [/quote:315fae2840]enpä taida viitsiä, epäilen että se tyyppi seuraa kaikkea jippu-aiheista keskustelua netissä
nikki tiskiin
anu hälvä?
bzort glorf bööth
kuka se on jippu foorumilla?
empä uskalla arvailla ku arvaan kuitenki vahingossa jotain teiän kakosnikkiä
Onko Pepe Willberg Jippu-fani? Nyt loppui myötätunto pieleen menneen juhlakiertueen johdosta. :mad2:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Varasinpa muuten JIpun levyn kirjastosta. Odotan jo innolla, saanko uutta kuningasmatksua Tommi Läntisten ja Janos Valmusten sekaan. Luetut otteet sanoituksista saavat minut ainakin hyvälle tuulelle! Kiimaa..
En ole kuunnellut yhtään hänen omaa kappalettaan, mutta mökillä radiosta kuulin kun jossain ohjelmassa lauloi covereita. Olihan sillä ihan seksikäs ääni. Herkkää runotyttöä likistelemään tyyppisesti..
Onko Jippu tullu jäädäkseen????
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Spotify löytää Jipun molemmat levyt.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Argh. Tein siis aivan turhaan itselleni kirjastonöyryytyksen. Tosin saapahan kansilehdykän pällisteltäväksi..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No?
Mitä tästäkin sanoisi. Jippu on sekaisin ja värisyttää ääntään.
Biisit on tuotettu huolella, ja se on tosi sekaisin ja herkkä.
Mua melkein alko itkettää kerran kun kuuntelin läpi Salaisuuksia, joita yksinäiset huutaa unissaan. Oon liian herkkä. Minä ja Jippu.
[quote:c7b41153f0="barton_funk"]Mitä tästäkin sanoisi. Jippu on sekaisin ja värisyttää ääntään.
Mua melkein alko itkettää kerran kun kuuntelin läpi Salaisuuksia, joita yksinäiset huutaa unissaan. Oon liian herkkä. Minä ja Jippu.[/quote:c7b41153f0]
Ja me ollaan myös molemmat tosi sekaisin.
On tää silti paskaa.
Jipusta tulee mieleen kaikki aluksi kiinnostavalta vaikuttavat, sekavia puhuvat taidetytöt, jotka alkaa lopulta stalkkaa ja saa raivokohtauksia koska et ota niitten kiinnostusta kiitollisuudella vastaan.
[quote:9c26c35f51="barton_funk"][quote:9c26c35f51="barton_funk"]Mitä tästäkin sanoisi. Jippu on sekaisin ja värisyttää ääntään.
Mua melkein alko itkettää kerran kun kuuntelin läpi Salaisuuksia, joita yksinäiset huutaa unissaan. Oon liian herkkä. Minä ja Jippu.[/quote:9c26c35f51]
Ja me ollaan myös molemmat tosi sekaisin.
On tää silti paskaa.
Jipusta tulee mieleen kaikki aluksi kiinnostavalta vaikuttavat, sekavia puhuvat taidetytöt, jotka alkaa lopulta stalkkaa ja saa raivokohtauksia koska et ota nitten kiinnostusta kiitollisuudella vastaan.[/quote:9c26c35f51]