You are not logged in.
Pages: 1
Kuumottavaa kamaa. Ei voi ottaa tosissaan, mut sillee homomehusteluna joo. Fassbinder otti paljo vaicutteita ja sillee. Douglas Sirkin leffoja vaan esiin, kilo nenäliinoja ja valiumia. Jossain vaiheessa on aina oltava vähintään kolme tyyppiä ruudussa jotka itkee saman asian eri puolia. En tiijä näistä paljoa koska oon aina pitäny tätä vittumaisimpana tyylilajina.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Teuvo Tulio. Niin ja tietenkin Kaurismäen Juha.
en ole kolmekybänen emoboy
Jos niitä tulion bokseja näkyy joskus superhalvalla anttilassa tms niin voisko joku toimia alihankkijana tms! Onks niissä tekstit englanniks?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kaurismäen Juha.
Kukas tää on, tiedän vaan Mikan ja Akin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sirk ja överidraama
Olkoot kuinka hakemalla haettuja juttuja mutta kyllä meikää ainakin raastaa joku Imitation of Life niin hyvin että useamman kerran nähneenä yhä parahdan itkuun kohtauksessa, jossa Annie yrittää saada sitä kiittämätöntä kakaraansa takaisin paheellisen jazz-maailman pyörteistä.
Mä kirjoitin joskus elokuvatutkimuksen peruskurssille esseen All that heaven allowsista ja Angst essen Seele aufista, kun silloin olin innostunut myös Rainer Werneristä. Fassbinderillä taisi olla ehkä enemmän melodraaman henkeä kameran takana kuin edessä, loppujen lopuksi.
Se Todd Haynesin Sirk-pastissi on myös hyvä. Saa krapulassa itkun aikaiseksi melkein yhtä hyvin kuin luontodokkarien gebardi syö avuttoman gasellin -kohtaukset.
Tunnekuohuille ja niiden kalastelulle audiovisuaalisin keinoin siis vilpitön
Mangojauhe goddamn.
Pages: 1