You are not logged in.
[quote:70ae565dba="psykokarkki"][quote:70ae565dba="hrmunoita"][quote:70ae565dba="armashenrik"][quote:70ae565dba="aleksiii"][quote:70ae565dba="armashenrik"]on mulle liikaa toi 99 euroo, täytyy miettii varjobileitä vaikka xsiinä kumiveneessä[/quote:70ae565dba]
Jätkäsaaren edustalla tulee olemaan ennennäkemätön määrä veneitä. Tuntuisi ainakin kummalliselta, jos kaupunki puuttuisi kansalaisten oikeuteen harrastaa normaalia veneilyä sillä suunnalla.[/quote:70ae565dba]
tavallaan vois olla aika siistii lipsutella veessä ja kuunnella maddee,[/quote:70ae565dba]
Ts. parasta ikinä![/quote:70ae565dba]
kenellä foorumistilla on vene (paisti low-fillä hehe), voin tulla mukaan [/quote:70ae565dba]
Meikällä ois tavallaan, mut en ala roudaamaan sitä 140km matkaa.
onhan tässä vielä aikaa
Mun faijalla on useampikin vene
Pitänee taivutella joku diili että sais ees jonkun jollan lainaan.
en ole kolmekybänen emoboy
vähänkö ois siistii jos tää oikeesti toteutuis?
foorumiristeily börtsyn faijan jollalla
vähänkö ois siistii jos tää oikeesti toteutuis?
siellä bailattiin, siellä nussittiin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
psykokarkki wrote:vähänkö ois siistii jos tää oikeesti toteutuis?
siellä bailattiin, siellä nussittiin
hei olis ihan mieletöntä, tai vaikka muutamia veneitä tietenkin semi selvinpäin yms, että annettais hyvää kuvaa
Koko madonna oli ehtinyt muuttua mulle jo aika kuluneeksi jutuksi, mutta sitten törmäsin tähän uudestaan!
Aika nostalgiat päällä. Haluaisin nähdä Madonnan, mutta varaapa siihen ei ole.
Sama. The Confessions Tourin live-dvd on huikea. Upeita sovituksia todellakin.
Sama. Harmi että livenä ei saa nauttia Jonas Åkerlundin lopullisesta leikkauksesta.
Eli en maksa.
Mut botskille voin tulla!
kertokaapa onko maddelta koskaan julkaistu kunnollista sinkkukokoelmaa? mulla on vain immaculate collection ja sit se joku kakkoskokoelma jota joskus oli anttilassa halvalla (greatest hits volume 2 näköjään ), mutta niiltä puuttuu monia klassikoita, haluisin jonkun kaikki sinkut -tyyppisen pläjäyksen.
Saako Madonnasta sanoa että imuta netistä ne hitit, ei sen akan talous siihen kaadu?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
eipä oo julkastu ku immaculate collection ja tuo oudosti nimetty greatest hits v2. something to remember on sit näitä virsiä koottuna. varmaan jos warettamaan ryhtyy niin löytynee jotain diy-hittisettejä.
Mangojauhe goddamn.
eipä oo julkastu ku immaculate collection ja tuo oudosti nimetty greatest hits v2. something to remember on sit näitä virsiä koottuna. varmaan jos warettamaan ryhtyy niin löytynee jotain diy-hittisettejä.
Onhan sit tietty kasarisinkuista You Can Dance -kokoelma, missä biiseistä on extended-versiot ja cd-painoksessa myös jotkut DUB-remixit
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Saako Madonnasta sanoa että imuta netistä ne hitit, ei sen akan talous siihen kaadu?
Höh.
Eikö sen nyt keikan lippujen hinnastakin näe, että rahapulassahan tuo mamma on! SUPPORT THE SCENE OR DIE!!!
Tero saatana, s'olet gay!
muutinkin mieleni
Mangojauhe goddamn.
muutinkin mieleni
Ai et ostanukaan lippua?
varaan paikan börjen huvipurrelle
varaan paikan börjen huvipurrelle
Liput ei oo vielä myynnissä TBC
psykokarkki wrote:varaan paikan börjen huvipurrelle
Liput ei oo vielä myynnissä TBC
kumiveneet jakoon!!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
oho oho
bzort glorf bööth
Kumiveneily vaakalaudalla!
Ois näköjään sittenkin vaan kannattanut alkaa trokata lippuja..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mä en rehellisyyden nimissä ymmärrä miksi joku ylipäätään viitsii mennä Madonnan keikalle.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mä en rehellisyyden nimissä ymmärrä miksi joku ylipäätään viitsii mennä Madonnan keikalle.
Tänne nämä: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=4782
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Myytiinkö jo loppuun?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
kumiveneeseen tuli reikä, siis kuvainnollisesti
mutta toivotaan etteivät saa lupaa vesireittien sulkemiseen
Herrajjunmala! Nää meni kaupaksi osta heti-hintaan 1290!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mites foorumilaisten lipputilanne, jäikö joku ilman?
b-lippuja korjattuna siis sivuun foorumilaisille jos jollain tarvetta..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"