You are not logged in.
Ei sääh, tää on ihan parsaa!!!!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei sääh, tää on ihan parsaa!!!!
niin on!! oon niin tyytyväinen et rupesin kuitenkin kattoo vaikka piti ahkeroida muita juttuja
Jippu kyl ansaitsis jonkun psykedelisen talk-shown... sitä näkee ihan harvoin telkkarissa
Jippu kyl ansaitsis jonkun psykedelisen talk-shown... sitä näkee ihan harvoin telkkarissa
Tää oli mun eka kosketus Jippuun (jos päivä kirjaa ja lehti juttuja ei lasketa) ja KYLLÄ! Lisää Jippua tele visioon!
Joo! Maria Veitola vittuun ja Jippu! Jippu! talk show tilalle.
Viimeinen tuomarointiesitys kyllä tosin laski pisteitä rankasti, just kun aloin lämmetä.
Löydä se suru, kyllä se siellä jossain on!
[quote:f883a7e06e="forssto"]SÄ OOT AITO!!!
JA PERSE AUKI!!!!!!!1[/quote:f883a7e06e]
aito työläistaiteilija siis. oma pöytä juttiksessa?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
oli pakko vaihtaa kanavaa joka kerta kun jippu avasi suunsa. ei vaan pystynyt
Siinähän kävi juuri kuten arvelinkin: alussa varovaista jippuilua, mutta sitten lääkitys alkoi haihtua ja BANG! Kiroilua, itkua ja suuria tunteita! Jippu ei petä!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:a62f2b8995="Feggy"]Joo! Maria Veitola vittuun ja Jippu! Jippu! talk show tilalle.
Viimeinen tuomarointiesitys kyllä tosin laski pisteitä rankasti, just kun aloin lämmetä.[/quote:a62f2b8995]
Tuo olisi kyllä hyvä ja valtion verotuloja lisääntyneen alkoholinkäytän ansiosta kasvattava vetoi. Suojakännitalkshow.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
jippu sano vittu
Yo bitches, check it out! Uutta hottia mazkuu:
Haluun naida...
JIPPUA PEPPUUN!
JIPPUA PEPPUUN!
JIPPUA PEPPUUN!
Haluun naida...
JIPPUA PEPPUUN!
JIPPUA PEPPUUN!
JIPPUA PEPPUUN!
Tääll on ihan vitun kuuma.
Poplaulaja Jippu on lukijoiden mielestä ihana, positiivinen nainen, joka "toisi kisaan ainutlaatuista väriä, luovuutta ja herkkyyttä".
http://www.iltalehti.fi/viihde/200812128741304_vi.shtml
Jippu tanssimaan tähtien kanssa!
mä rupesin tykkää jipusta ku kuulin ekan kerran sen enkelten kaupunki biisin. olin heti sillee et kuka toi on et on pakko saada se selville ja sit se luki siinä lopus. kukaan muu ei mejän perheest siitä dikannu ku mä ,mut sit ku äiti kuunteli ku sitä haastateltiin niin se rupes miettii et onkohan toi hyvä tyyppi ja ny se on äitin mielest hyvä tyyppi. jotkut väittää meijän perheest et se laulaa nenästä mut en mä tiiä mist se sen repii. mut kaikil on oma mielipide mut mä ainakin tykkään siit.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jotkut väittää meijän perheest et se laulaa nenästä mut en mä tiiä mist se sen repii.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jipun joulu tervehdys
[quote:33759d1994="Jippu"]Hyvää Joulua rakkaat 22.12.2008
Tänä jouluna ei itketä.
Tänä jouluna emme pelkää mitään, meillä on rauha.
Tänä jouluna rakkaus voittaa.
Tänä jouluna kukaan ei voi loukata ketään.
Tänä jouluna ei satu enään sydämeen.
Tänä jouluna emme varasta jonkun toisen omaa.
Tänä jouluna elämällämme on syvä merkitys, saamme anteeksi kaiken.
Tänä jouluna olemme vapaita ,irti omasta vankilastamme.
Tänä jouluna uskallamme olla lähempänä toisiamme kuin koskaan!
Tänä jouluna emme ole yksin!
Tänä jouluna rakastamme toisiamme sellaisena kuin olemme. aamen.-jippu[/quote:33759d1994]
http://www.jippu.com/paivakirja.php
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
jippu provinssissa teemalla ihan just
jippu provinssissa teemalla ihan just
ei olisi pitänyt katsoa tuota krapulassa. saatana sentään. sen esiintymisestä tuli mulle oikeasti mieleen kuin joku kehitysvammainen (anteeksi kaikille kehitysvammaisille) olis ollu lavalla. hyi saatana.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Olihan se jotain
bzort glorf bööth
Mä katoin sen Provinssi-liven jo toiseen kertaan. Hypnoottista!
JIPUN KAKKOSALBUMI MYI KULTAA
Huhtikuun alussa 2008 julkaistu Jipun kakkosalbumi Kuka teki minusta tän naisen ylitti tänään kultalevyyn oikeuttavan 15 000 kappaleen myyntimäärän. Levy nousi julkaisuviikollaan suoraan albumilistan ykköseksi ja viihtyi listalla 21 viikkoa. Levyn singlelohkaisuja ovat olleet Kanna minut, Kuka teki minusta tän naisen sekä Kotiteollisuus-kierrätys Tuonelan koivut.
Jippu on aikaisemmin saanut kultaa esikoislevystään Salaisuuksia joita yksinäiset huutaa unissaan. Emma-palkittua levyä on myyty yli 20 000 kappaletta.
Levyn kansi http://www.hmc.fi/files/jippukansi.jpg
JIPPU CAFÉ ALOITTAA 23.1.
Helsingin ytimessä, Bulevardin Kahvisalongissa aukeaa perjantaina 23.1. Jipun oma "kahvila". Jippu Café - Kuolemattomat, on uusi klubikonsepti, jossa Jippu esittää teemailtoina kuolemattomien legendojen tuotantoa, maustettuna omien 'Salaisuuksia joita yksinäiset huutaa unissaan' ja 'Kuka teki minusta tän naisen'- menestysalbumiensa kappaleilla. Ovet aukeavat osoitteessa Bulevardi 1 klo 20.00, ja keikat alkavat klo 21.00. Kevään muut illat ovat 27.2., 27.3, ja 24.4. Ennakkolippuja iltoihin on myynnissä rajallinen määrä, ensimmäisen kahvilaillan liput tulevat myyntiin pe 9.1. osoitteessa http://www.lippupalvelu.fi
"Sen pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema"
(Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord)
Jippu klubille
bzort glorf bööth
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Miten toi ihminen voikin olla noin överi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Fridayssa 6.2. ilmaiskeikka.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Fridayssa 6.2. ilmais keikka.
vois nää viikon päivät sanoa ihan suomeksikin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox