You are not logged in.
Ai niin ja joo, noista turkulaisista ei oikeen tiiä, mutta eipä niistä tiiä aina muutenkaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
No okei, yleisön pyynnöstä. Eli minä, Joe, Börje, Pope, Petja, Ydinaukio, Foppa (tietyt leffat), Mitsku, Tomsk, Huig, Stratum ja unohdin kuka ollaan näissä leffa-asioissa monesti oikeessa. Te muut ootte näköjään monesti väärässä.
Pieleen meni.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No okei, yleisön pyynnöstä. Eli minä, Joe, Pope, Petja, Ydinaukio, Foppa (tietyt leffat), Mitsku, Tomsk, Huig, Stratum ja unohdin kuka ollaan näissä leffa-asioissa monesti oikeessa. Te muut ootte näköjään monesti väärässä.
Kelpaako nyt?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
tässä muutama:
jumanji
hook
mrs. doubtfire
lähes kaikki kevin spacey ja robin williams -leffat. viimesin näkemäni -williams oli se one hour photo tms-nyyhkyoksekuole
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:d5364b5e15="Jean-Babtiste"]Ei jaksa vängätä.
[/quote:d5364b5e15]
jumalaut, nyt jotain ryhtiä perkele!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Laskussa startum & huig
lähes kaikki kevin spacey ja robin williams -leffat. viimesin näkemäni -williams oli se one hour photo tms-nyyhkyoksekuole
sinä olet kyllä pöljä
[quote:fef393014c="huïg"]lähes kaikki kevin spacey ja robin williams -leffat. viimesin näkemäni -williams oli se one hour photo tms-nyyhkyoksekuole
sinä olet kyllä pöljä [/quote:fef393014c]
Hä, One Hour Photohan nyt ainakin on ihan skeidaa.
[quote:239d6613ce="huïg"]lähes kaikki kevin spacey ja robin williams -leffat. viimesin näkemäni -williams oli se one hour photo tms-nyyhkyoksekuole
sinä olet kyllä pöljä [/quote:239d6613ce]
tää ydinaukio taitaa olla varsinainen mielipiteitten huomioonottaja
kerroppa lisää pöljyydestänii [/i]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ywau wau ywau wau
ywau wau ywau wau
Pöljä Pöljä
Mut silti kuvittelet olevasi vaikka mitä
Pöljä Pöljä
Mut silti kuvittelet olevasi rautaa
Mikä paketissa raksuttaa?
Mikä komerossa naksuttaa?
Kukä ovellasi kolkuttaa?
Kukä kohta huutaa?
Hei postimies tuo mulle pommi niin mä otan sen ja varmasti sen
aukaisen
laukaisen
"A repo man's always intense"
[quote:4fc0141884="Leif Erikson"]ywau wau ywau wau
ywau wau ywau wau
Pöljä Pöljä
Mut silti kuvittelet olevasi vaikka mitä
Pöljä Pöljä
Mut silti kuvittelet olevasi rautaa
Mikä paketissa raksuttaa?
Mikä komerossa naksuttaa?
Kukä ovellasi kolkuttaa?
Kukä kohta huutaa?
aukaisen
laukaisen[/quote:4fc0141884]
RULES!!!
turpa kii ja laula
Eri about kaikkeen edellä mainittuun. Kaipa vaan tykkään elokuvien katsomisesta niin paljon että suoranaisia inhokkeja löytyy todella vähän. Jotkut ohjaajat tai näyttelijät saattavat ärsyttää, mutta siinäpä se. Monesti vaikka elokuva "taiteellisena kokonaisuutena" ei olisi mitenkään huima saatan silti pitää jostain sen aspektista. Eipä tarvitse olla paljon. Yksi hyvä roolisuoritus, musiikki, kuvaus, leikkaus tms. niin ei tunnu täysin turhanpäiväiseltä.
Tähän liittyy myös se että nykyään katson hyvin harvoin sellaisia elokuvia jotka ei etukäteen kiinnostaisi minua millään tasolla. Ainoat turhauttavan sysipaskat elokuvakokemukset ovatkin puun takaa iskeviä pettymyksiä tai sellaiset joita tulee joskus randomisti tiirailtua telkkarista. Ja yleensä nekin on vaan jotain perushöttöä joka painuu saman tien unholaan muun aivonmädätysvirran mukana. Ihan totaalista energiantuhlausta vatvoa tällaisia asioita muutenkin.
Viime vuosien pettymyksen aiheuttaneista totaalisurkimuspökäleistä tulee mieleen vain Black Dahlia.
Yksi syy että on sellainen sentimentaalisen höpsö jeesmies/elämä voittaa -fiilis elokuvien suhteen juuri nyt, on se että juuri katsoin Tarsem Singhin The Fallin.
Kuvaus
Catinca Untaru
Mutta eiköhän sillekin löydy vihaaja.
Sent from my iPhone 16
jumanji
En o nähny, mutta muistan tämän "paskimpana trailer-kokemuksena ikinä". Saattaa olla ainoa traileri, jonka aikana on alkanut vastustamattomasti tehdä mieli ampua itseään päähän.
Tämä ei toki ole täysin pitävä todiste elokuvan paskuudesta, koska muistan inhonneeni myös 300:n traileria vaikka leffa oli toki lähes parasta ikinä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
menee ohi:
Amelie ja Bellevillen kolmoset ja kaikki vastaavat patonkisöpöt, Lost In Transsylvania, LOTR, Häjyt, Tarkovskilta aika moni ainakin Stalker, Memento, Babel, se leffa joka on liian pitkä ja jossa on Aimee Mannin musaa liikaa, American Beauty (tykkäsin joskus, meni ohi), Matrix, kaikki Cohenit Barton Finkin jälkeen, Being John Malkovich, Ghost World, Persepolis, kaikki missä on Tom Waits, Boogie Nights, Nightmare Before Christmas ja Tim Burton melkein kokonaan muutenkin.
mut noi nyt ei ainakaan tipu. Tai tuli ekana meileen.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:d9ae09660c="kmodig"]menee ohi:
Amelie ja Bellevillen kolmoset ja kaikki vastaavat patonkisöpöt, Lost In Transsylvania, LOTR, Häjyt, Tarkovskilta aika moni ainakin Stalker, Memento, Babel, se leffa joka on liian pitkä ja jossa on Aimee Mannin musaa liikaa, American Beauty (tykkäsin joskus, meni ohi), Matrix, kaikki Cohenit Barton Finkin jälkeen, Being John Malkovich, Ghost World, Persepolis, kaikki missä on Tom Waits, Boogie Nights, Nightmare Before Christmas ja Tim Burton melkein kokonaan muutenkin.
mut noi nyt ei ainakaan tipu. Tai tuli ekana meileen.[/quote:d9ae09660c]
Kysy rohkeesti kamuilta, mikä noissa (hmm no ei ehkä ihan kaikissa) on hienoa, ja kokeile sit uudestaan
käyppäs kmodig kirjottamassa tonne omat suosikkileffat-topikkiin, nyt nimittäin kiinnostais.
SIIS MITÄ, Jumanjihan on joku about maailman paras leffan ainakin m elken, IHAN OIKIASTI!
!!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Nii ja Pope voin lainaa sulle sen videona, koska onhan se pakko nähdä. "Tehosteethan" on ihan paskoja, mutta leffa on mainio.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
käyppäs kmodig kirjottamassa tonne omat suosikkileffat-topikkiin, nyt nimittäin kiinnostais.
[quote:c222dc3af6="kmodig"]Bellevillen kolmoset
Häjyt[/quote:c222dc3af6]
nää voisin lisätä omalle listalle, Bellevillen kolmosilta odotti jotain parempaa, Häjyiltä ei mitään, mutta se onnistui silti olemaan jopa vielä huonompi kuin olisi luullut
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
oliko bellevillen kolmoset se animaatio jossa oli sellanen hassunnäkönen mummo? en tiennyt et se on jotenkin tunnettu elokuva, näin sen joskus sattumalta tv:stä ja musta se oli tosi hassu ja jotenkin herttanen
Being John Malkovich
En oo koskaan kuullu, et joku melkein järkevä ihminen ois vihannu tota.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:186f104bf6="kmodig"]
Amelie [...] ja kaikki vastaavat patonkisöpöt[/quote:186f104bf6]
Tästä on ennenkin väännetty, mutta Amelie on kaikkea muuta kuin söpöilyä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:05ba5518af="ginipoika"][quote:05ba5518af="kmodig"]
Amelie [...] ja kaikki vastaavat patonkisöpöt[/quote:05ba5518af]
Tästä on ennenkin väännetty, mutta Amelie on kaikkea muuta kuin söpöilyä.[/quote:05ba5518af]
joo ei mennä tänne.
muodostin tän mielipiteen turvallisesti nuorempana ja sillä mennään varmaan hautaan saakka. kyse on kuitenkin vain leffamielipiteestä ei uhanalaisesta kasvilajista tms.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:63fa1c3549="kmodig"]Being John Malkovich
En oo koskaan kuullu, et joku melkein järkevä ihminen ois vihannu tota.[/quote:63fa1c3549]
järki pois leffamielipiteistä!
tai no toki nyt järkeänsäkin leffoja katsoessa käyttää, mutta tuo on hyvä esimerkki leffasta joka ei kolahtanut, ei millään tasolla. Suurimman osan ajasta huomasin miettiväni että mitä vittua sitten, miksi mun pitäis tuntea mitään mielenkiintoa näitä hahmoja tai koko sitä juttua kohtaan. Nii, ei ollu tarttumapintaa.
Enkä nyt tarkoita että jne. ja sitä tiätte kyllä.
Wonder Boys
Kaikki misson Cameron Diaz
Unelmien sielunmessu
ymsssss
[quote:5f09f3720d="börjeslandet"][quote:5f09f3720d="kmodig"]Being John Malkovich
En oo koskaan kuullu, et joku melkein järkevä ihminen ois vihannu tota.[/quote:5f09f3720d]
järki pois leffamielipiteistä!
tai no toki nyt järkeänsäkin leffoja katsoessa käyttää, mutta tuo on hyvä esimerkki leffasta joka ei kolahtanut, ei millään tasolla. Suurimman osan ajasta huomasin miettiväni että mitä vittua sitten, miksi mun pitäis tuntea mitään mielenkiintoa näitä hahmoja tai koko sitä juttua kohtaan. Nii, ei ollu tarttumapintaa.
Enkä nyt tarkoita että jne. ja sitä tiätte kyllä.[/quote:5f09f3720d]
BJM on yksi kaikkien aikojen lemppareistani mutta lihavoimani osuus kuvaa tismalleen tuntemuksiani erästäkin inhokkileffaani katsoessa. Eli joo, tiän kyllä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.