1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Metallica

#211 18.09.2008 09:11

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

forssto wrote:

Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.

jeps. toisaalta jossain evanesence-tyyppisessä matskussa homma alkaa usein syödä jo itseään. kun kertsiin iskee särökitarat ineen niin koko biisin volyymi tuntuu pienenevän 5dB, kun se pianointro on jo lytätty siihen 0dB asti kautta linjan..


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#212 23.09.2008 12:27

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#213 23.09.2008 18:37

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

1219687279176.jpg
peuk shortseille...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#214 02.10.2008 14:46

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

forssto wrote:

Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.

lopultakin jaksoin kaivella hyvätasoiset ämpärit tosta ja kyllähän tää aika tuubaa tää saundi on.. icon_lol


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#215 03.10.2008 10:48

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Re: Metallica

silvawhale wrote:

[quote:f8c39c6268="forssto"]Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.[/quote:f8c39c6268]
lopultakin jaksoin kaivella hyvätasoiset ämpärit tosta ja kyllähän tää aika tuubaa tää saundi on.. icon_lol

Jaa. Mulle kyllä kans toimii, mutta eipä siinä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#216 03.10.2008 10:49

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

Alxity wrote:

[quote:cdabbcc529="silvawhale"][quote:cdabbcc529="forssto"]Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.[/quote:cdabbcc529]
lopultakin jaksoin kaivella hyvätasoiset ämpärit tosta ja kyllähän tää aika tuubaa tää saundi on.. icon_lol[/quote:cdabbcc529]
Jaa. Mulle kyllä kans toimii, mutta eipä siinä.

emmä nyt herrajumala mitään 2008-vuoden metallicaa voi kuunnella koko levyä mutta olihan noi saundit pakko tsekata. tuubaahan ne.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#217 03.10.2008 12:39

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,911

Re: Metallica

silvawhale wrote:

emmä nyt herrajumala mitään 2008-vuoden metallicaa voi kuunnella koko levyä mutta olihan noi saundit pakko tsekata. tuubaahan ne.

Niin no saundeista minäkin nyt puhuin, vaikka kyllä tykkään siitä levystä suurimmaksi osaksi muutenkin.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#218 03.10.2008 14:05

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Metallica

kuuntelin kans pari biisiä tuota levyä ja päätähän siinä alkoi särkeä. harvoin noin kamalia saundeja olen kuullut. kuuntelin heti perään pari biisiä puppetsilta ja olihan siinä eroa icon_smile

Offline

#219 22.10.2008 09:54

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,358
Website

Re: Metallica


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#220 22.10.2008 10:00

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Metallica

psykokarkki wrote:

reps
5 euroakin olis liikaa tästä kidutuksesta...


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#221 22.10.2008 11:19

Echtleder
Member
From: Ariel Sharon Tate Gallery
Registered: 03.04.2008
Posts: 693

Re: Metallica

Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.


turpa kii ja laula

Offline

#222 22.10.2008 11:26

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Metallica

Echtleder wrote:

Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.

No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... grin Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.

Offline

#223 22.10.2008 11:35

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Metallica

mitkähä tulee oleen soundin vuoden bändi ja albumi 017


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#224 22.10.2008 12:02

Echtleder
Member
From: Ariel Sharon Tate Gallery
Registered: 03.04.2008
Posts: 693

Re: Metallica

stratum wrote:

[quote:f597f82924="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:f597f82924]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... grin Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.

Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.

Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin". grin


turpa kii ja laula

Offline

#225 22.10.2008 12:40

j-sus
Member
From: autotalli
Registered: 14.02.2007
Posts: 469
Website

Re: Metallica

Echtleder wrote:

[quote:611df31d67="stratum"][quote:611df31d67="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:611df31d67]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... grin Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.[/quote:611df31d67]

Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.

Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin". grin

suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, joiden korkeimmat aivotoiminnat pääsevät tasolle "UUUU METALLICA VOI VITTU JEE PAKKO PERKELE SAATANA JAMES ON ÄIJÄ KALJAA HÖHÖÖ", ei siihen paljon muuta tarvita icon_rolleyes

tyhmää on helppo kusettaa  center


wine2icon_oak:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:

Offline

#226 22.10.2008 12:45

Echtleder
Member
From: Ariel Sharon Tate Gallery
Registered: 03.04.2008
Posts: 693

Re: Metallica

j-sus wrote:

[quote:74baa1e40a="Echtleder"][quote:74baa1e40a="stratum"][quote:74baa1e40a="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:74baa1e40a]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... grin Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.[/quote:74baa1e40a]

Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.

Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin". grin[/quote:74baa1e40a]

suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, joiden korkeimmat aivotoiminnat pääsevät tasolle "UUUU METALLICA VOI VITTU JEE PAKKO PERKELE SAATANA JAMES ON ÄIJÄ KALJAA HÖHÖÖ", ei siihen paljon muuta tarvita icon_rolleyes

tyhmää on helppo kusettaa  center

Mulla on vähän samoja fiiliksiä, mutta sitten mä mietin, että onko semmosillä ihmisillä heittää 300e jotain yhtä keikkaa varten, tai edes 100 euroa...


turpa kii ja laula

Offline

#227 22.10.2008 12:59

Echtleder
Member
From: Ariel Sharon Tate Gallery
Registered: 03.04.2008
Posts: 693

Re: Metallica

HUIG wrote:

mitkähä tulee oleen soundin vuoden bändi ja albumi 017

http://www.soundi.fi/arvostelut?nid=8138

Lukijaäänestys on sitte asia Eriksen...


turpa kii ja laula

Offline

#228 22.10.2008 14:11

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Metallica

Echtleder wrote:

[quote:c8c8c30b57="HUIG"]mitkähä tulee oleen soundin vuoden bändi ja albumi 017[/quote:c8c8c30b57]

http://www.soundi.fi/arvostelut?nid=8138

Lukijaäänestys on sitte asia Eriksen...

jaa että kreikkalainen konfliktien ja epäpuraisuuden jumala vastaa tänä vuonna lukijaäänestyksen tuloksista? diskordianistit vallankahvassa? veikkaanpa että kusetat!

ja yllättäen tarkoitin nimenomaan lukijaäänestystä. mut Eris on kyl kovimpii mimmei et sikäli jees.

N15.1Eris.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#229 22.10.2008 14:12

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

Echtleder wrote:

[quote:79b9d79cc0="j-sus"][quote:79b9d79cc0="Echtleder"][quote:79b9d79cc0="stratum"][quote:79b9d79cc0="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:79b9d79cc0]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... grin Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.[/quote:79b9d79cc0]

Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.

Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin". grin[/quote:79b9d79cc0]

suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, joiden korkeimmat aivotoiminnat pääsevät tasolle "UUUU METALLICA VOI VITTU JEE PAKKO PERKELE SAATANA JAMES ON ÄIJÄ KALJAA HÖHÖÖ", ei siihen paljon muuta tarvita icon_rolleyes

tyhmää on helppo kusettaa  center[/quote:79b9d79cc0]

Mulla on vähän samoja fiiliksiä, mutta sitten mä mietin, että onko semmosillä ihmisillä heittää 300e jotain yhtä keikkaa varten, tai edes 100 euroa...

Rahan tekemiseen ei ole koskaan aivoja tarvittu...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#230 22.10.2008 15:25

j-sus
Member
From: autotalli
Registered: 14.02.2007
Posts: 469
Website

Re: Metallica

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

[quote:7cc09c592e="Echtleder"][quote:7cc09c592e="j-sus"][quote:7cc09c592e="Echtleder"][quote:7cc09c592e="stratum"][quote:7cc09c592e="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:7cc09c592e]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... grin Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.[/quote:7cc09c592e]

Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.

Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin". grin[/quote:7cc09c592e]

suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, joiden korkeimmat aivotoiminnat pääsevät tasolle "UUUU METALLICA VOI VITTU JEE PAKKO PERKELE SAATANA JAMES ON ÄIJÄ KALJAA HÖHÖÖ", ei siihen paljon muuta tarvita icon_rolleyes

tyhmää on helppo kusettaa  center[/quote:7cc09c592e]

Mulla on vähän samoja fiiliksiä, mutta sitten mä mietin, että onko semmosillä ihmisillä heittää 300e jotain yhtä keikkaa varten, tai edes 100 euroa...[/quote:7cc09c592e]
Rahan tekemiseen ei ole koskaan aivoja tarvittu...

veit sanat suustani  huig


wine2icon_oak:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:

Offline

#231 25.10.2008 10:25

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,358
Website

Re: Metallica

1137889078f1ti.jpg

Offline

#232 25.10.2008 14:44

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

onkohan larsilla pyrstötähti ja smörgåsbord hallussa?


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#233 03.12.2008 05:50

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Metallica

Uusin taitaa olla kuulematta vuoden paskin levy.

Offline

#234 03.12.2008 15:30

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Metallica

Firon wrote:

1137889078f1ti.jpg

missä looriksen viesti?


bzort glorf bööth

Offline

#235 15.12.2008 22:55

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Metallica

Ulvis wrote:

Uusin taitaa olla kuulematta vuoden paskin levy.

Kuultuna ja hypetykseensä nähden ehkä huonoin ikinä. Väsyneiden dinojen sarjassa joku Chinese Democracy on tähän verrattuna kuin kummilapsen joulutodistus, kymppiä kympin perään.

Seuraavassa matkustan off-topicin kautta asiakeskustelun syvään ja lämpimään ytimeen:

Niin keväisin kuin syksyisinkin, olen lapsuuskylässä maatöissä. Kynnän tai äestän, kylvän tai puin. Kevättöiden aikaan kuulokkeissa on aina jotain hyväksi todettua suosikkimusaa, sellaista joka niihin kirkkaisiin päiviin sopii. Esimerkiksi Tropicalia-tsydeemit ja Gainsbourg on havaittu hyväksi, niitä luukuttaessa kiima traktorinkopin sisällä kasvaa, ja sitten kelpaa iltasaunan päälle lähteä kirmaamaan tyttöjen kanssa.

Syksyllä kaava on eri: Silloin ajelen kyllä samalla Massey-Fergussonillani samoja peltoja kuin keväälläkin, mutta työn tarkoitus ja kuulokkeissa raikuva musiikki on jotain muuta. Silloin yritän perehtyä artistiin/genreen/johonkin, jonka hyvyys ei ole auennut. Tällä tavalla on annettu mahdollisuuksia Roy Harperille, Ulverille, Jaakko Tepolle, Lindstrømille.. Noista kaikista olen tykännyt paljonkin. Opeth ei sytyttänyt, eikä Magma. Tänä syksynä vuoron sai uusi Metallica. Halusin taistella ennakkoluulojani vastaan. Ride The Lightning oli ala-asteella jotain todella tärkeää.

Miten kävi? Ajoin ojaan. Ajoin kahtakymppiä kulkevalla traktorilla ojaan, jalkapallokentän muotoiselta pellolta. Se ei ole mahdollista, paitsi että on silloin kun tajuaa kohdanneensa hirviön ja joutuu shokkiin! Vitun homot teki maailman huonoimman levyn! Kusisia riffejä, karmeita sooloja. Biisit ei vittu lopu ikinä. Ja soundi on kiva, samalla tavalla kuin raastinraudalla runkkaaminen on kivaa. St. Angerin nimibiisihän oli kiva, mutta Death Magnetic ei sisältänyt edes yhtään viiden sekunnin pituista pätkää, joka olisi ollut hyvää kuunneltavaa. En mä ole näihin ihmisiin uskonut pitkään aikaan, mutta siis uusin levy on kokemuksena lannistava. Tämän levyn diggaamista on yhtä vaikeaa ymmärtää kuin keskusta-puolueen fanittamista. Ei, ei, ei.

Mutta viimeksi kun nämä suomessa kävivät, niin meininki oli asiameininki. Tuskin toista kertaa tulee ikinä nähtyä, mutta kyllä minä nyrkkiä heilutin muiden mukana. Iso sakki meitä oli. Meidän kylää edusti minä, faija, ja yksi viinakauppias joka kuvasi ja äänitti salaa koko keikan.

Ride the Lightning -albumille  hand
Creeping Deathille  hand
Kill 'Em All -albumin meiningille  snore
Master of Puppets -levyllä alkavalle "tehdään tylsää musaa"-tyylille  center
Cliff Burtonin lauluäänelle  rokrok
Jason Newstedin kiusaamiselle  center  mad  center
One-biisille  rakkaus
Mustalle levylle  snore
Mustainen asenteelle  icon_cool
Larsin persoonalle  icon_cool 
Until It Sleepsin ja Hero Of The Dayn videoille  icon_eek rokrok
Kantriflirtille  peuk
Kantriflirtin ennenaikaiselle lopulle  tongue
Klasariorkesteri-featille, Whiskey In The Jar -coverille ja muille kuin Larsille ihmisinä  center  center  center
St. Angerin virvelille  peuk

Enemmän pojat on huonoa tehneet kuin hyvää.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#236 16.12.2008 16:07

j-sus
Member
From: autotalli
Registered: 14.02.2007
Posts: 469
Website

Re: Metallica

[quote:f83e7250f1="Neuvostoliitto"]
Ride the Lightning -albumille  hand
Creeping Deathille  hand
Kill 'Em All -albumin meiningille  snore
Master of Puppets -levyllä alkavalle "tehdään tylsää musaa"-tyylille  center
Cliff Burtonin lauluäänelle  rokrok
Jason Newstedin kiusaamiselle  center  mad  center
One-biisille  rakkaus
Mustalle levylle  snore
Mustainen asenteelle  icon_cool
Larsin persoonalle  icon_cool 
Until It Sleepsin ja Hero Of The Dayn videoille  icon_eek rokrok
Kantriflirtille  peuk
Kantriflirtin ennenaikaiselle lopulle  tongue
Klasariorkesteri-featille, Whiskey In The Jar -coverille ja muille kuin Larsille ihmisinä  center  center  center
St. Angerin virvelille  peuk
[/quote:f83e7250f1]

kaikkiin ERI  finger


wine2icon_oak:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:

Offline

#237 16.12.2008 16:27

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Metallica

[quote:002c5d48bd="j-sus"][quote:002c5d48bd="Neuvostoliitto"]
Ride the Lightning -albumille  hand
Creeping Deathille  hand
Kill 'Em All -albumin meiningille  snore
Master of Puppets -levyllä alkavalle "tehdään tylsää musaa"-tyylille  center
Cliff Burtonin lauluäänelle  rokrok
Jason Newstedin kiusaamiselle  center  mad  center
One-biisille  rakkaus
Mustalle levylle  snore
Mustainen asenteelle  icon_cool
Larsin persoonalle  icon_cool 
Until It Sleepsin ja Hero Of The Dayn videoille  icon_eek rokrok
Kantriflirtille  peuk
Kantriflirtin ennenaikaiselle lopulle  tongue
Klasariorkesteri-featille, Whiskey In The Jar -coverille ja muille kuin Larsille ihmisinä  center  center  center
St. Angerin virvelille  peuk
[/quote:002c5d48bd]

kaikkiin ERI  finger[/quote:002c5d48bd]
Ride the Lightningin vihaaja centerconfused_new:center:


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#238 16.12.2008 16:29

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Metallica

Allekirjoitan tuosta Neuvostoliiton listaamasta miltei kaiken paitsi Onen ja jotenki salaa tykkäsin aina Kill Em Allin paskasta meisningistä. icon_rolleyes


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#239 16.12.2008 18:27

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

Joo, One ei mullekaan kolise ja Kill 'Em All, Ride the Lightning sekä MoP kaikki toimivat kun joskus 25-vuotiaana onnistuin hevistä kiinnostumaan.


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#240 16.12.2008 18:36

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Metallica

one on ehkä metallican paras biisi.
paras levynsä on toki ride the lightning.

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Metallica

Board footer

Powered by FluxBB