You are not logged in.
Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.
jeps. toisaalta jossain evanesence-tyyppisessä matskussa homma alkaa usein syödä jo itseään. kun kertsiin iskee särökitarat ineen niin koko biisin volyymi tuntuu pienenevän 5dB, kun se pianointro on jo lytätty siihen 0dB asti kautta linjan..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
shortseille...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.
lopultakin jaksoin kaivella hyvätasoiset ämpärit tosta ja kyllähän tää aika tuubaa tää saundi on..
[quote:f8c39c6268="forssto"]Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.[/quote:f8c39c6268]
lopultakin jaksoin kaivella hyvätasoiset ämpärit tosta ja kyllähän tää aika tuubaa tää saundi on..
Jaa. Mulle kyllä kans toimii, mutta eipä siinä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:cdabbcc529="silvawhale"][quote:cdabbcc529="forssto"]Nillin nillin. Jos ne haluaa lytätä, lytätköön. Meikä ainakin diggaa turboahdetusta ja loppuun asti lyntätystä soundista tietyissä genreissä ja tavallaan johonkin 2000-luvun Metallicaan se passaa just hyvin.[/quote:cdabbcc529]
lopultakin jaksoin kaivella hyvätasoiset ämpärit tosta ja kyllähän tää aika tuubaa tää saundi on.. [/quote:cdabbcc529]
Jaa. Mulle kyllä kans toimii, mutta eipä siinä.
emmä nyt herrajumala mitään 2008-vuoden metallicaa voi kuunnella koko levyä mutta olihan noi saundit pakko tsekata. tuubaahan ne.
emmä nyt herrajumala mitään 2008-vuoden metallicaa voi kuunnella koko levyä mutta olihan noi saundit pakko tsekata. tuubaahan ne.
Niin no saundeista minäkin nyt puhuin, vaikka kyllä tykkään siitä levystä suurimmaksi osaksi muutenkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
kuuntelin kans pari biisiä tuota levyä ja päätähän siinä alkoi särkeä. harvoin noin kamalia saundeja olen kuullut. kuuntelin heti perään pari biisiä puppetsilta ja olihan siinä eroa
5 euroakin olis liikaa tästä kidutuksesta...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.
turpa kii ja laula
Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.
mitkähä tulee oleen soundin vuoden bändi ja albumi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f597f82924="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:f597f82924]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.
Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.
Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin".
turpa kii ja laula
[quote:611df31d67="stratum"][quote:611df31d67="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:611df31d67]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.[/quote:611df31d67]Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.
Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin".
suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, joiden korkeimmat aivotoiminnat pääsevät tasolle "UUUU METALLICA VOI VITTU JEE PAKKO PERKELE SAATANA JAMES ON ÄIJÄ KALJAA HÖHÖÖ", ei siihen paljon muuta tarvita
tyhmää on helppo kusettaa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
[quote:74baa1e40a="Echtleder"][quote:74baa1e40a="stratum"][quote:74baa1e40a="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:74baa1e40a]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.[/quote:74baa1e40a]Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.
Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin". [/quote:74baa1e40a]
suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, joiden korkeimmat aivotoiminnat pääsevät tasolle "UUUU METALLICA VOI VITTU JEE PAKKO PERKELE SAATANA JAMES ON ÄIJÄ KALJAA HÖHÖÖ", ei siihen paljon muuta tarvita
tyhmää on helppo kusettaa
Mulla on vähän samoja fiiliksiä, mutta sitten mä mietin, että onko semmosillä ihmisillä heittää 300e jotain yhtä keikkaa varten, tai edes 100 euroa...
turpa kii ja laula
mitkähä tulee oleen soundin vuoden bändi ja albumi
http://www.soundi.fi/arvostelut?nid=8138
Lukijaäänestys on sitte asia Eriksen...
turpa kii ja laula
[quote:c8c8c30b57="HUIG"]mitkähä tulee oleen soundin vuoden bändi ja albumi [/quote:c8c8c30b57]
http://www.soundi.fi/arvostelut?nid=8138
Lukijaäänestys on sitte asia Eriksen...
jaa että kreikkalainen konfliktien ja epäpuraisuuden jumala vastaa tänä vuonna lukijaäänestyksen tuloksista? diskordianistit vallankahvassa? veikkaanpa että kusetat!
ja yllättäen tarkoitin nimenomaan lukijaäänestystä. mut Eris on kyl kovimpii mimmei et sikäli jees.
[quote:79b9d79cc0="j-sus"][quote:79b9d79cc0="Echtleder"][quote:79b9d79cc0="stratum"][quote:79b9d79cc0="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:79b9d79cc0]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.[/quote:79b9d79cc0]Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.
Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin". [/quote:79b9d79cc0]
tyhmää on helppo kusettaa [/quote:79b9d79cc0]
Mulla on vähän samoja fiiliksiä, mutta sitten mä mietin, että onko semmosillä ihmisillä heittää 300e jotain yhtä keikkaa varten, tai edes 100 euroa...
Rahan tekemiseen ei ole koskaan aivoja tarvittu...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:7cc09c592e="Echtleder"][quote:7cc09c592e="j-sus"][quote:7cc09c592e="Echtleder"][quote:7cc09c592e="stratum"][quote:7cc09c592e="Echtleder"]Ensiks: "kuolema" noille myyjille. Toiseks: saattaisin ymmärtää noi 300 euron tarjoukset, jos tää ois tallican ensimmäinen keikka Suomessa tai jotain vastaavaa, mutta orkesteri on käynyt täällä kolmesti viimeisen kymmenen vuoden sisään, mm. viime kesänä. Jos tommosia summia lähtee tarjoamaan, voisi olettaa, että kyseessä olisi jotain ainutlaatuista.[/quote:7cc09c592e]
No uusi levy julkaistu sen viime kesän keikan jälkeen... Enpä kuule kyllä tiijä soittivatko uuden levyn piisejä viime kesänä enkä varsinkaan tiijä kiinnostaako se ketään, ei ainakaan mua.[/quote:7cc09c592e]Mä katoin jostain, että neljä biisiä olivat jollain keikalla soittaneet uudelta levyltä, kaks alussa ja kaks jossain keskellä. Okei, jos diggaa uudesta kiekosta ihan simona, siitä vois ehkä pari kymppiä lisää laittaa omaan jippubudjettiin, mutta vaikea on ymmärtää.
Tai ehkä Suomessa on tuhansia bändin semmosia faneja, jotka on kylmästi miettiny että "ei noi toimi stadionilla, mä venaan ku ne tulee jäähalliin". [/quote:7cc09c592e]
tyhmää on helppo kusettaa [/quote:7cc09c592e]
Mulla on vähän samoja fiiliksiä, mutta sitten mä mietin, että onko semmosillä ihmisillä heittää 300e jotain yhtä keikkaa varten, tai edes 100 euroa...[/quote:7cc09c592e]
Rahan tekemiseen ei ole koskaan aivoja tarvittu...
veit sanat suustani
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
onkohan larsilla pyrstötähti ja smörgåsbord hallussa?
Uusin taitaa olla kuulematta vuoden paskin levy.
missä looriksen viesti?
bzort glorf bööth
Uusin taitaa olla kuulematta vuoden paskin levy.
Kuultuna ja hypetykseensä nähden ehkä huonoin ikinä. Väsyneiden dinojen sarjassa joku Chinese Democracy on tähän verrattuna kuin kummilapsen joulutodistus, kymppiä kympin perään.
Seuraavassa matkustan off-topicin kautta asiakeskustelun syvään ja lämpimään ytimeen:
Niin keväisin kuin syksyisinkin, olen lapsuuskylässä maatöissä. Kynnän tai äestän, kylvän tai puin. Kevättöiden aikaan kuulokkeissa on aina jotain hyväksi todettua suosikkimusaa, sellaista joka niihin kirkkaisiin päiviin sopii. Esimerkiksi Tropicalia-tsydeemit ja Gainsbourg on havaittu hyväksi, niitä luukuttaessa kiima traktorinkopin sisällä kasvaa, ja sitten kelpaa iltasaunan päälle lähteä kirmaamaan tyttöjen kanssa.
Syksyllä kaava on eri: Silloin ajelen kyllä samalla Massey-Fergussonillani samoja peltoja kuin keväälläkin, mutta työn tarkoitus ja kuulokkeissa raikuva musiikki on jotain muuta. Silloin yritän perehtyä artistiin/genreen/johonkin, jonka hyvyys ei ole auennut. Tällä tavalla on annettu mahdollisuuksia Roy Harperille, Ulverille, Jaakko Tepolle, Lindstrømille.. Noista kaikista olen tykännyt paljonkin. Opeth ei sytyttänyt, eikä Magma. Tänä syksynä vuoron sai uusi Metallica. Halusin taistella ennakkoluulojani vastaan. Ride The Lightning oli ala-asteella jotain todella tärkeää.
Miten kävi? Ajoin ojaan. Ajoin kahtakymppiä kulkevalla traktorilla ojaan, jalkapallokentän muotoiselta pellolta. Se ei ole mahdollista, paitsi että on silloin kun tajuaa kohdanneensa hirviön ja joutuu shokkiin! Vitun homot teki maailman huonoimman levyn! Kusisia riffejä, karmeita sooloja. Biisit ei vittu lopu ikinä. Ja soundi on kiva, samalla tavalla kuin raastinraudalla runkkaaminen on kivaa. St. Angerin nimibiisihän oli kiva, mutta Death Magnetic ei sisältänyt edes yhtään viiden sekunnin pituista pätkää, joka olisi ollut hyvää kuunneltavaa. En mä ole näihin ihmisiin uskonut pitkään aikaan, mutta siis uusin levy on kokemuksena lannistava. Tämän levyn diggaamista on yhtä vaikeaa ymmärtää kuin keskusta-puolueen fanittamista. Ei, ei, ei.
Mutta viimeksi kun nämä suomessa kävivät, niin meininki oli asiameininki. Tuskin toista kertaa tulee ikinä nähtyä, mutta kyllä minä nyrkkiä heilutin muiden mukana. Iso sakki meitä oli. Meidän kylää edusti minä, faija, ja yksi viinakauppias joka kuvasi ja äänitti salaa koko keikan.
Ride the Lightning -albumille
Creeping Deathille
Kill 'Em All -albumin meiningille
Master of Puppets -levyllä alkavalle "tehdään tylsää musaa"-tyylille
Cliff Burtonin lauluäänelle
Jason Newstedin kiusaamiselle
One-biisille
Mustalle levylle
Mustainen asenteelle
Larsin persoonalle
Until It Sleepsin ja Hero Of The Dayn videoille
Kantriflirtille
Kantriflirtin ennenaikaiselle lopulle
Klasariorkesteri-featille, Whiskey In The Jar -coverille ja muille kuin Larsille ihmisinä
St. Angerin virvelille
Enemmän pojat on huonoa tehneet kuin hyvää.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:f83e7250f1="Neuvostoliitto"]
Creeping Deathille
One-biisille
Mustalle levylle
Mustainen asenteelle
Larsin persoonalle
Kantriflirtille
Klasariorkesteri-featille, Whiskey In The Jar -coverille ja muille kuin Larsille ihmisinä
St. Angerin virvelille
[/quote:f83e7250f1]
kaikkiin ERI
[quote:002c5d48bd="j-sus"][quote:002c5d48bd="Neuvostoliitto"]
Creeping Deathille
One-biisille
Mustalle levylle
Mustainen asenteelle
Larsin persoonalle
Kantriflirtille
St. Angerin virvelille
[/quote:002c5d48bd]
kaikkiin ERI [/quote:002c5d48bd]
Ride the Lightningin vihaaja :center:
Allekirjoitan tuosta Neuvostoliiton listaamasta miltei kaiken paitsi Onen ja jotenki salaa tykkäsin aina Kill Em Allin paskasta meisningistä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo, One ei mullekaan kolise ja Kill 'Em All, Ride the Lightning sekä MoP kaikki toimivat kun joskus 25-vuotiaana onnistuin hevistä kiinnostumaan.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
one on ehkä metallican paras biisi.
paras levynsä on toki ride the lightning.