You are not logged in.
[quote:8500919f5b="silvawhale"][quote:8500919f5b="Ylitarkastaja Tolonen"]Tampereella luvassa laadukkaita keikkakokemuksia!
http://noise.fi/uutiset/?rid=9708#9708[/quote:8500919f5b]
no haloo, "musiikki ja median yhteydessä". mitä voi olettaa? lennättävät varmaan puoli japania katsomaan bitch alerttia (hengityskoneessa) ja yrittävät vakuuttaa että tätä nousevan auringon maa tarvitsee...[/quote:8500919f5b]
En muuta olettanutkaan, mutta ei se mua estä ivailemasta. Kyllä itsestäänselvyyksiäkin saa pilkata.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:545784b0a4="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:545784b0a4="silvawhale"][quote:545784b0a4="Ylitarkastaja Tolonen"]Tampereella luvassa laadukkaita keikkakokemuksia!
http://noise.fi/uutiset/?rid=9708#9708[/quote:545784b0a4]
no haloo, "musiikki ja median yhteydessä". mitä voi olettaa? lennättävät varmaan puoli japania katsomaan bitch alerttia (hengityskoneessa) ja yrittävät vakuuttaa että tätä nousevan auringon maa tarvitsee...[/quote:545784b0a4]
En muuta olettanutkaan, mutta ei se mua estä ivailemasta. Kyllä itsestäänselvyyksiäkin saa pilkata.[/quote:545784b0a4]
Mutta vammaisille ei saa nauraa.
Tero saatana, s'olet gay!
Kyllä vammaisiakin saa pilkata.
korjsub.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
It's only funny until someone's retarded. Then it's hilarious.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eiks Tampereella ny vois tapahtua edes jotain ku oon perjantaina tulossa käymään? Ei vissiin. Vv:lla I Walk the Line
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Eiks Tampereella ny vois tapahtua edes jotain ku oon perjantaina tulossa käymään? Ei vissiin. Vv:lla I Walk the Line
Hi-Lo & InBetween Telakalla!
Suosittelen!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Mee auttaa aqzua muutossa. Myö ollaa menos Etelä-Karjalaan just sopivasti.
Simon Finn Telakalla to 11.9.!
(ja Dora Bleu kans)
This must be what jail / I will scratch
[quote:5330e51660="mansedanse"]
manSEDANse is a four day festival of electronic music, art and culture taking place at Tampere, Finland. In it's third year, manSEDANse keeps gaining momentum and magnitude to bring forth electronic culture of the highest order!
The festival electrifies the autumn days and nights of October 9th - 12th with it's unrivaled selection of club nights and related events, such as seminars and workshops.
ALTERN8
MySpace
Unofficial fan site
CLOUDS
MySpace
RPK
MySpace
TWILE
MySpace
FULL LINEUP TBA!
http://www.mansedanse.com/[/quote:5330e51660]
Lineuppiin lisäys: COKI DMZ
Lau Nau ja Piirpauke soittavat Klubilla.
[quote:2d6311c01a="Moronica"]Eiks Tampereella ny vois tapahtua edes jotain ku oon perjantaina tulossa käymään? Ei vissiin. Vv:lla I Walk the Line
Lau Nau ja Piirpauke soittavat Klubilla.[/quote:2d6311c01a]
Ei. Niissä ei oo sitä jotain.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:647a793107="Vapauden kaiho"][quote:647a793107="Moronica"]Eiks Tampereella ny vois tapahtua edes jotain ku oon perjantaina tulossa käymään? Ei vissiin. Vv:lla I Walk the Line
Lau Nau ja Piirpauke soittavat Klubilla.[/quote:647a793107]
Ei. Niissä ei oo sitä jotain. [/quote:647a793107]
Mä en tiedä mitä se jokin on mitä haetaan, mutta mä ainakin menen Klubille!
[quote:9010b417c8="Vapauden kaiho"][quote:9010b417c8="Moronica"]Eiks Tampereella ny vois tapahtua edes jotain ku oon perjantaina tulossa käymään? Ei vissiin. Vv:lla I Walk the Line
Lau Nau ja Piirpauke soittavat Klubilla.[/quote:9010b417c8]
Ei. Niissä ei oo sitä jotain. [/quote:9010b417c8]
kyllä se on ihan se kaupunki itse, jossa vika piilee.
Tampere on kammottava, sisäänpäin kääntynyt, ylimielinen, itsestään liikaa luuleva sisämaahelvetti, jonne ei pidä mennä jollei aivan pakko ole. Vielä kun pari kaveria saadaan sieltä evakuoitua, niin kylän eteen voidaan minun puolestani laittaa Georgia-naamari ja antaa itänaapurin tykkien hoitaa homma loppuun.
Uskomatonta että Suomen ensimmäinen sähkövalo syttyi tuossa sysimustassa, henkisesti keskiajalla taapertavassa periferiassa.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hetkinen, puhutaanko täällä nyt kahdesta eri Tampereesta? Tamperelaisena tunnistan kmodigin hyökkäyksestä vain tuon sähkövalon.
Hetkinen, puhutaanko täällä nyt kahdesta eri Tampereesta? Tamperelaisena tunnistan kmodigin hyökkäyksestä vain tuon sähkövalon.
Sinun tilaasi kutsutaan Tukholma-syndroomaksi. Uhri rakastuu kidnapattuunsa. Vasta vuosien päästä, pois muutettuasi, osaat katsoa asiaa ulkopuolisen silmin. Toivon koko sydämestäni, että tuon hetken koittaessa vierelläsi on joku, jonka olkapäätä vasten itkeä.
Eli kyllä, tässä puhutaan kahdesta eri Tampereesta.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
heh, mä näinkin sut tänään n. klo 16:47 pyöräilemässä alas manskua aika hurjistunut ilme päällä.
edit: Hämeenlinnanväylää kohti siis
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:b36302ed1f="Moronica"]Eiks Tampereella ny vois tapahtua edes jotain ku oon perjantaina tulossa käymään? Ei vissiin. Vv:lla I Walk the Line
Lau Nau ja Piirpauke soittavat Klubilla.[/quote:b36302ed1f]
Jotenkin onnistuin tänkin missaan kuten kaikki muutkin tän kesän keikat. Silminäkijöiltä aikanaan jotain raporttia?
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:d327d5b119="kaistahai"]heh, mä näinkin sut tänään n. klo 16:47 pyöräilemässä alas manskua aika hurjistunut ilme päällä.
edit: Hämeenlinnanväylää kohti siis[/quote:d327d5b119]
kato ei ihme!
turku on muuten valtaisan ihana kaupunki, terveisiä vaan!
turku on muuten valtaisan ihana kaupunki, terveisiä vaan!
sikäli hassua että olen avautunut tismälleen ylläolevalla tavalla turusta, mutta tampereesta olen aina digannut.. omakohtaiset traumat varmaan vaikuttaa.. (turusta riittää...)
[quote:2a5207ae75="kmodig"]turku on muuten valtaisan ihana kaupunki, terveisiä vaan!
sikäli hassua että olen avautunut tismälleen ylläolevalla tavalla turusta, mutta tampereesta olen aina digannut.. omakohtaiset traumat varmaan vaikuttaa.. (turusta riittää...)[/quote:2a5207ae75]
[quote:f62b4b137a="kmodig"]turku on muuten valtaisan ihana kaupunki, terveisiä vaan!
sikäli hassua että olen avautunut tismälleen ylläolevalla tavalla turusta, mutta tampereesta olen aina digannut.. omakohtaiset traumat varmaan vaikuttaa.. (turusta riittää...)[/quote:f62b4b137a]
sama
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:2087a4bafd="silvawhale"][quote:2087a4bafd="kmodig"]turku on muuten valtaisan ihana kaupunki, terveisiä vaan!
sikäli hassua että olen avautunut tismälleen ylläolevalla tavalla turusta, mutta tampereesta olen aina digannut.. omakohtaiset traumat varmaan vaikuttaa.. (turusta riittää...)[/quote:2087a4bafd]
sama[/quote:2087a4bafd]
veikkaampa että kuviot missä on tullut pyörittyä on vaikuttaneet.. 90-luvulla turku oli vitun kusinen keikkapaikka, dynamossa oottamassa 2 rikkinäistä mikkiä siiderilammikossa ja mikseri kanissa. semmonen totaalinen avuttomuus yksinkertaisimpienkin asioiden hoitamiseen. säätämössä pahimmillaan sit sama meininki. yleensä kans raha-asioiden kanssa aina säätöä. tästä sitten uusi variaatio oli turun koneistot, joissa kyllä kaiken säädön keskellä oli kyllä ihan hauskaakin.
punkki- ja hippisäätöjen kanssa on turussa aina ollu vitun nihkee meininki. voi olla vaan huonoa säkääkin. mainokset ei leviä, kukaan ei buukkaa miksaajaa, mennään keikalle niin baari ei tiedä siitä mitään, yleisöä 3kpl ja nekin frendejä.. semmosta tasaista puppelointia.
hetsku+kyklo-rundilla toimi jo mainiosti. ehkä se siitä..
mulla ei Turusta oo noita keikkakokemuksia tai muitakaan kulttuuripuolen näppituntemuksia. Tossa eilen Tonttumäellä (asiaa!) kävellessäni kelasin, että kuka vittu nyt täällä kulttuuria kaipaisi, kun voi kävellä joenrantaa pitkin tai mukulakivikatujen keskellä puutaloja ihastellen. Siis tosissaan, hitto kuinka kauniita seutuja. Ja keskustan kaavoitus hakkaa Tampereen ihan 100-0. Jälkimmäisessä jotenkin ahdas tunnelma ja se ynden pääkadun tuppuisuus, kun taas Turussa tuntuu liikuskelu tilavammalta ja kadut leveämmiltä.
Turku teki jo nuorempana muhun vaikutuksen, nyt toimi vielä paremmin.
Tosin, olen mies joka rakastaa Poria.
Mun suurin syy Tampere-vihaan on se ankea keskustarakenne ja Aamulehti, joka on niin kuvottava lehti, että toista ei ole. Sellaista oman junttiuden ja isottelun tarpeen alleviivausta ja sitten joku lapsellisen vakava Asiat-liite mikä on osiota "iso, lupaava otsikko vailla mitään sisältöä" (no joo varmaan on poikkeuksiakin). Mut siis just joku Moro voi hyvää päivää samplerista volat pois.
Jotenkin Tampereen kulttuurielämän tapahtumat ja hahmot ja niiden tavoitteet vaikuttaneet aina mun silmään aika oudoilta ja pöyhkeiltä. No, tää on tällästä vaan. Älkää ny ainakaan jaksako ottaa liian vakavasti.
[quote:118f97ad56]Jotenkin Tampereen kulttuurielämän tapahtumat ja hahmot ja niiden tavoitteet vaikuttaneet aina mun silmään aika oudoilta ja pöyhkeiltä. No, tää on tällästä vaan. Älkää ny ainakaan jaksako ottaa liian vakavasti.[/quote:118f97ad56]
Kerro lisää! Jos nyt puhutaan Santalahdesta, Isomäestä ja Puskasta niin ookoo mutta et taida puhua niistä.
[quote:c602193bdc]Jotenkin Tampereen kulttuurielämän tapahtumat ja hahmot ja niiden tavoitteet vaikuttaneet aina mun silmään aika oudoilta ja pöyhkeiltä. No, tää on tällästä vaan. Älkää ny ainakaan jaksako ottaa liian vakavasti.
Kerro lisää! Jos nyt puhutaan Santalahdesta, Isomäestä ja Puskasta niin ookoo mutta et taida puhua niistä.[/quote:c602193bdc]
nyt ei kyllä oo mitään hajua.
joo no toi oli tollasta paranoiaa ei mulla muuta.
[quote:fbdba89dbf]Jotenkin Tampereen kulttuurielämän tapahtumat ja hahmot ja niiden tavoitteet vaikuttaneet aina mun silmään aika oudoilta ja pöyhkeiltä. No, tää on tällästä vaan. Älkää ny ainakaan jaksako ottaa liian vakavasti.
Kerro lisää! Jos nyt puhutaan Santalahdesta, Isomäestä ja Puskasta niin ookoo mutta et taida puhua niistä.[/quote:fbdba89dbf]
Varmaan lähinnä näistä epämääräisistä suhareista, kuten Viikari ja Hietala yms.
[quote:8176356391="sigmunddroid"][quote:8176356391]Jotenkin Tampereen kulttuurielämän tapahtumat ja hahmot ja niiden tavoitteet vaikuttaneet aina mun silmään aika oudoilta ja pöyhkeiltä. No, tää on tällästä vaan. Älkää ny ainakaan jaksako ottaa liian vakavasti.
Kerro lisää! Jos nyt puhutaan Santalahdesta, Isomäestä ja Puskasta niin ookoo mutta et taida puhua niistä.[/quote:8176356391]
Varmaan lähinnä näistä epämääräisistä suhareista, kuten Viikari ja Hietala yms.[/quote:8176356391]
näemmä joku rivien välistä vittuilu/huumorit lähti käyntiin jota mä en tajua.
[quote:b6d4571e53="forssto"][quote:b6d4571e53="sigmunddroid"][quote:b6d4571e53]Jotenkin Tampereen kulttuurielämän tapahtumat ja hahmot ja niiden tavoitteet vaikuttaneet aina mun silmään aika oudoilta ja pöyhkeiltä. No, tää on tällästä vaan. Älkää ny ainakaan jaksako ottaa liian vakavasti.
Kerro lisää! Jos nyt puhutaan Santalahdesta, Isomäestä ja Puskasta niin ookoo mutta et taida puhua niistä.[/quote:b6d4571e53]
Varmaan lähinnä näistä epämääräisistä suhareista, kuten Viikari ja Hietala yms.[/quote:b6d4571e53]
näemmä joku rivien välistä vittuilu/huumorit lähti käyntiin jota mä en tajua.[/quote:b6d4571e53]
NO OISKO NOI?