You are not logged in.
[quote:35657d735d]Muistutukseksi:
KE 20.8. @Klubi
HEIKKI SILVENNOINEN
Liput 10e[/quote:35657d735d]
ARVATKAA KUKA BUUKKAS? Sen on pakko vetää pari Kummeli-vitsiä, muuten ei tuu liksaa.
Gigantti-mainoksille toki
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:ff4f236b3e="sigmunddroid"]ARVATKAA KUKA BUUKKAS? Sen on pakko vetää pari Kummeli-vitsiä, muuten ei tuu liksaa.
Kuuluuko Gigantti-mainokset show'hun?[/quote:ff4f236b3e]
jos "albatrossi turbiinissa"-juttu kuuluu mukaan niin I'M IN!!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
TÄNÄÄN SIIS TÄNÄÄN.
[quote:de99f9355f="simo_vaatehuoneelta"]INDIE KNOCKOUT KIRJASTOTALON PUISTOSSA PE 15.8.
Vanhan kirjastotalon puistossa 15.8.08 INDIE KNOCKOUT -music, skate and culture fest -niminen tapahtuma. Tarkoituksena on koota yhteen vaihtoehtoisen katukulttuurin eri osa-alueita ja viettää hyvällä fiiliksellä perjantaita hyvän musiikin soidessa.
Tapahtuma on päihteidenvastainen ja voittoa tavoittelematon järjestäjiensä näköinen kulttuurikollaasi. Tapahtumassa kuvataiteet ovat esillä street art -hengessä.
bändit:
Frivolvol (Punk/Experimental/Hardcore)
Endrive (Hardcore/Alternative)
On Volcano (Indie/Shoegaze)
Polemarch (Hardcore/Punk/Indie)
Lisäksi musiikkia sekä teatteria yhdistelevä no longer music -produktio.
Paikalla on koko päivän skeittareille miniramppi, avoin best trick kilpailu klo 16.00.
6.00 pm On Volcano
6.45 pm Polemarch
7.30 pm Endrive
8.15 pm Frivolvol
9.00 pm No Longer Music
[/quote:de99f9355f]
EI SE AUKI ENÄÄ OO
manSEDANse-festivaali 9.-12. lokakuuta 2008
tiedote (1/3)
15.08.2008
julkaisuvapaa: heti
Cylob, DMX Krew ja Altern8 välkehtivät manSEDANsessa
Elektronisen musiikin ja kulttuurin festivaali manSEDANse kytkee sähköt Tampereen syksyyn kolmatta kertaa. Viime syksynä hienosti sujunut minifestari saa jatkoa lokakuun toisena viikonloppuna, kun kulttuuriyhdistys MARry. järjestää Tampereella jälleen korkealaatuisen nelipäiväisen musiikki- ja kulttuuritapahtuman.
Tänä vuonna manSEDANse-klubeilla esiintyvät muiden muassa braindance-suuruus Cylob sekä elävä elektrolegenda DMX Krew. Cylob tekee Tampereella tuplakeikan esiintyen sekä torstaina Telakalla että lauantaina Klubilla. Perjantaina lavalle nousee myös yhä harvemmin Suomessa esiintyvä kotimainen Clouds. Lopullisen ilotulituksen sytyttää lauantaina brittiläinen rave-klassikko Altern8.
Viime vuoden tapaan festivaaliin kuuluvat elektronista kulttuuria omista kulmistaan käsittelevät seminaari ja työpaja. Näiden lisäksi manSEDANse 2008 -näyttely on esillä Galleria Huoltamossa festivaalin ajan.
Koko ohjelma ja noin 20 festivaalilla esiintyvää artistia julkaistaan elokuun aikana.
Lisätiedot:
www.mansedanse.com
press@mansedanse.com
info@mansedanse.com
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:fd542be459="janne m."]Lauantaina 16.8. Vastavirralla:
TYLYN MUSIIKIN ILTA-FINAL
Trouble Bound Gospel
Can Can Heads
Mother Goose
dj Goofy
Liput 0e![/quote:fd542be459]
TÄNÄÄN!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:adf7109dc5="tomitarmo"][quote:adf7109dc5="janne m."]Lauantaina 16.8. Vastavirralla:
Trouble Bound Gospel
Can Can Heads
Mother Goose
dj Goofy
Liput 0e![/quote:adf7109dc5]
TÄNÄÄN!!
[/quote:adf7109dc5]
prkles kun teiän kyytiin ei mahtunt, muuten oisin niin mukana!
with confetti in my hair
[quote:6f155fe792="artsy"][quote:6f155fe792="tomitarmo"][quote:6f155fe792="janne m."]Lauantaina 16.8. Vastavirralla:
Trouble Bound Gospel
Can Can Heads
Mother Goose
dj Goofy
Liput 0e![/quote:6f155fe792]
TÄNÄÄN!!
[/quote:6f155fe792]
prkles kun teiän kyytiin ei mahtunt, muuten oisin niin mukana![/quote:6f155fe792]
Jaha, meillä on siis paku käytössä...
[quote:2c4dd2acca="tomitarmo"][quote:2c4dd2acca="artsy"][quote:2c4dd2acca="tomitarmo"][quote:2c4dd2acca="janne m."]Lauantaina 16.8. Vastavirralla:
Trouble Bound Gospel
Can Can Heads
Mother Goose
dj Goofy
Liput 0e![/quote:2c4dd2acca]
TÄNÄÄN!!
[/quote:2c4dd2acca]
prkles kun teiän kyytiin ei mahtunt, muuten oisin niin mukana![/quote:2c4dd2acca]
Jaha, meillä on siis paku käytössä...[/quote:2c4dd2acca]
jetsulleen
with confetti in my hair
oisko soittoajoista tietoa?
Varikset komentavat
oisko soittoajoista tietoa?
Eipä ole vielä, kun ei olla lähdetty edes himasta kohti Tamperetta. Jos vaan muistan, niin voin koittaa laittaa tänne jotain infoa, kun asiat selviää...
Pitäisköhän sitä lähteä vv:lle tänään. Vois yrittää.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Trouble James Bond Gospelit vissiin peruneet.
Ei o. Soitto alkaa kympin maissa. TBG ekana, CCH tokana ja MG vikana.
[quote:45e6a2704d="forssto"]Trouble James Bond Gospelit vissiin peruneet.
Ei o. Soitto alkaa kympin maissa. TBG ekana, CCH tokana ja MG vikana.[/quote:45e6a2704d]
Ai oikeesti? Kalle soitti eilen ja sanoi, että näin olisi. Löytyi sitten vissiin kitaristi?
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:df2131856b="tomitarmo"][quote:df2131856b="forssto"]Trouble James Bond Gospelit vissiin peruneet.
Ei o. Soitto alkaa kympin maissa. TBG ekana, CCH tokana ja MG vikana.[/quote:df2131856b]
Ai oikeesti? Kalle soitti eilen ja sanoi, että näin olisi. Löytyi sitten vissiin kitaristi?[/quote:df2131856b]jep,tossa ne tekee just soundcheckiä.
Juhlakalu paljasti eilen huikean suunnitelman, joka näytti jo jossain vaiheessa toteutuvan: Yksi illan bändeistä piti olla Circle vuoden 1991 kokoonpanossa. Homma meni sit kuitenkin viime metreillä jostain syystä pieleen. Ois kyl ollu aika huikea juttu...
Juhlakalu paljasti eilen huikean suunnitelman, joka näytti jo jossain vaiheessa toteutuvan: Yksi illan bändeistä piti olla Circle vuoden 1991 kokoonpanossa. Homma meni sit kuitenkin viime metreillä jostain syystä pieleen. Ois kyl ollu aika huikea juttu...
Joo, saman mainitsi puhelimessa eilen.
Tero saatana, s'olet gay!
manSEDANse is a four day festival of electronic music, art and culture taking place at Tampere, Finland. In it's third year, manSEDANse keeps gaining momentum and magnitude to bring forth electronic culture of the highest order!
The festival electrifies the autumn days and nights of October 9th - 12th with it's unrivaled selection of club nights and related events, such as seminars and workshops.
ALTERN8
MySpace
Unofficial fan site
CLOUDS
MySpace
RPK
MySpace
TWILE
MySpace
FULL LINEUP TBA!
circle vuoden 1971 kokoonpanossa vasta kova juttu oliskin!
David Holland on yksi mun lempimuusikoita koskaan. Laittasin sinne muusikkosankarit-ketjuun, jos sitä ei olisi loattu...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
David Holland on yksi mun lempimuusikoita koskaan. Laittasin sinne muusikkosankarit-ketjuun, jos sitä ei olisi loattu...
täh? ai pari bläkkiskuvaa ja ketju on "loattu"? täh?
[quote:ee11daf487="Ylitarkastaja Tolonen"]David Holland on yksi mun lempimuusikoita koskaan. Laittasin sinne muusikkosankarit-ketjuun, jos sitä ei olisi loattu...
täh? ai pari bläkkiskuvaa ja ketju on "loattu"? täh?[/quote:ee11daf487]
Mä olen niin herkkä ja runollinen.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mä olen niin herkkä ja runollinen.
for me to poop on!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
TÄNÄÄN TELAKALLA:
JOOKLI DUO (Ita) feat. TERO KEMPPAINEN & SAMI PEKKOLA. Liput 5 .
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:0920bf1f3c="simo_vaatehuoneelta"]TÄNÄÄN TELAKALLA:
JOOKLO DUO (Ita) feat. TERO KEMPPAINEN & SAMI PEKKOLA. Liput 5 .[/quote:0920bf1f3c]
hieman tarkennusta:
livemusaa tarjoilee myös TWO WHO eli juuso ja hermanni boris morganasta
haikeissa fiiliksissä, kitara ja viulu
tääl jotai:
http://www.myspace.com/tuuhuu
plus DJ QBICO ja DJ ART BARF-UNCLE
hohtava mamma!
with confetti in my hair
[quote:d54e2cc6a4="Ylitarkastaja Tolonen"]Tampereella luvassa laadukkaita keikkakokemuksia!
http://noise.fi/uutiset/?rid=9708#9708[/quote:d54e2cc6a4]
no haloo, "musiikki ja median yhteydessä". mitä voi olettaa? lennättävät varmaan puoli japania katsomaan bitch alerttia (hengityskoneessa) ja yrittävät vakuuttaa että tätä nousevan auringon maa tarvitsee...