You are not logged in.
bzort glorf bööth
Olipa mahtava haastis soundissa. Nyt tiedetään sekin, että Jippu panis Marilyn Mansonia mutta ei Jari Sarasvuota.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:2b8365b3f3="leposi"]Miks Jippu on Jippu? Miks? Mikä sai sen valitsemaan tuollaisen taiteilijanimen? Tahdon tietää!
Gremlins-elokuvan Gizmo Jippu
Isoveli kuulemma alkoi kutsua Jipuksi ja se jäi päälle.[/quote:2b8365b3f3]
Mut leposi tais ny huijata, ku eis se tienny sen jo?!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
No vittu aihe on JIPPU...
korjaa asentees
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:748e1974cd="tigrushka"][quote:748e1974cd="leposi"]Miks Jippu on Jippu? Miks? Mikä sai sen valitsemaan tuollaisen taiteilijanimen? Tahdon tietää!
Isoveli kuulemma alkoi kutsua Jipuksi ja se jäi päälle.[/quote:748e1974cd]
Mut leposi tais ny huijata, ku eis se tienny sen jo?![/quote:748e1974cd]
Äsken luin "viimeksi katsotuista leffoista". En tosiaan tiennyt aiemmin. Emmä tiedä Jipusta mitään muuta kuin sen ulkonäön. Tosin en varmaan siltikään tunnistaisi kadulla.
[quote:65d27df37d="Jean-Babtiste"][quote:65d27df37d="tigrushka"][quote:65d27df37d="leposi"]Miks Jippu on Jippu? Miks? Mikä sai sen valitsemaan tuollaisen taiteilijanimen? Tahdon tietää!
Isoveli kuulemma alkoi kutsua Jipuksi ja se jäi päälle.[/quote:65d27df37d]
Mut leposi tais ny huijata, ku eis se tienny sen jo?![/quote:65d27df37d]
Äsken luin "viimeksi katsotuista leffoista". En tosiaan tiennyt aiemmin. Emmä tiedä Jipusta mitään muuta kuin sen ulkonäön. Tosin en varmaan siltikään tunnistaisi kadulla.[/quote:65d27df37d]
Ok, mä luulin et kekkasit sen jo ennen ku kirjotit tänne...Olin ihan varma siitä, mut nyt kävi näin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ok, mä luulin et kekkasit sen jo ennen ku kirjotit tänne...Olin ihan varma siitä, mut nyt kävi näin
En jaksanut kovinkaan pitkään pohtia asiaa.
Kuka teki minusta tän naisen Paskalistassa... :?
turpa kii ja laula
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hnjoo. Joku oli toivonut Kotiteollisuus-koveria, mutta Pösilö piti sitä oikeasti hyvänä koverina joten jätti tuon soittamatta. KTMTN sen sijaan lähti lentäen soittimeen, ja Paskan ja Pösilön mielestä oli hauskaa sanoa, että sinusta teki naisen sen sukupuolenvaihdosleikkauksen suorittanut lääkäri. Biisin fiiliksellä kai oli myös jotain osuutta kipalevalintaan.
turpa kii ja laula
Jippu puhumassa pahuudesta Soundin haastiksessa on ihan klassikkodadaa.
Joo. Oli kyllä melkoinen haastattelu. En osaa mitenkään muuten kommentoida.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Varikset komentavat
noiden kahden päästäminen samaan tilaan on varmasti kielletty jollain lailla.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:0e8660f42c="kraakku"]
noiden kahden päästäminen samaan tilaan on varmasti kielletty jollain lailla.[/quote:0e8660f42c]
"Laki, jonka jälkipolvet oppivat tuntemaan Lex Popena."
turpa kii ja laula
hell ooksin vesa näyttää jipulta
bzort glorf bööth
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Vetää vertoja pihevin Sofi Oksaselle...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Bobbin ja Gizmo
Kertosäe on napattu suoraan Mikko Alatalon "Sun on oltava viilee"-biisistä, joka taasen on napattu Flashdance-tunnarista.
Mutta veri hyytyy, silleen huonolla tavalla kun tätä kuuntelen.
Gintsubongauksen tein Jipun foorumissa. tolla Fast Show-kuvalla kyllä erotut muusta massasta siellä.
Kuka tekis musta tän viisaamman ja kertoisi mistä nää syvät pahoinvoinnintunteet mussa syntyvät aina kun joudun Jippua kuulemaan?
Lespaus on kait yksi asia, jolle mun on tosi hankala löytää anteeksiantoa kenenkään kohdalla. Jotenkin ehkä kieli on sen verran pyhää, että sitä pitäis käyttää ryhdikkäästi. Älytön mielipide sinänsä, kun taiteesta/viihteestä on kyse, mutta toisaalta kansallisella tasolla levylistoilla vaappuvat persoonat toimivat esimerkkeinä lukemattomille ihmisille, jotka eivät minuuttaan löydä normaalin sosiaalisen kanssakäynnin avulla tai edes peilin äärellä.
No mut ei se ässän lausuminen voi olla se juttu Jipun kohdalla. Kenties mulla on joku hämis-vaisto, joka kertoo mulle kun jotain on pahasti vialla, vaikka en ois itse sitä tajunnut. Ois kyllä kiva selvittää mistä asia johtuu, sen verran voimakas tää tunne on. Toisaalta taas tätä aihetta on tosi vaikeeta käsitellä, kun en yksinkertaisesti pysy kasassa, jos joudun ajattelemaan tai kuulemaan Jippua päivittäin. Onkohan tässä jotain käänteis-psykologiaa? Tuskin, sen tien oon tutkinut heti alkuunsa.
Oisko näitä videoita nyt 4 samalla sivulla.. Katarttisen megamixin aika!
(niin ja siis aikomus ei ollut tällä viestillä trollata
tai muiden fanitusta mollata ..)
//kouros
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
Oisin tosi kiitollinen, jos joku linkittäisi siihen Soundin haastatteluun, mikäli se netistä löytyy. Kiinnostus on suuri pienen googletuksen jälkeen.
//kouros
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
Kakkossivulla Jippu tulkitsee paraikaa vahvasti Summerissa!
viiden tunnin päästä keikka
parin tunnin päästä teemalla nämä
bzort glorf bööth
JIPPU TELKKARISSA
bzort glorf bööth
Jippu wonka donkas bootyaan.
WOW
bzort glorf bööth
Jipun Like A Prayer -look Hesarissa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ruisrock: Jippu esiintyy gospelkuoron kanssa
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1551735
- Kun vanha kirkkogospel ja Jipun oman elämän syntisyys yhdistetään, syntyy takuulla jotakin räväkkää, hän nauraa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:e5780203fe="silvawhale"]Ruisrock: Jippu esiintyy gospelkuoron kanssa
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1551735
- Kun vanha kirkkogospel ja Jipun oman elämän syntisyys yhdistetään, syntyy takuulla jotakin räväkkää, hän nauraa.
[/quote:e5780203fe]
Jaahas sivunvaihtokin vielä, otetaan quotet mukaan.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Ruississa olisi, mutta en uhraudu menemään 12:ksi.
Pori jazz torstaina:
Aika:
20:00-21:00
Paikka Radio Nova Stage
Esiintyjät: Radio Nova presents: Jippu
Liput: free
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Voiko John Lennon korvata paavin, ja onko Kotiteollisuus gospelia? Tästä väittelevät Jippu, Perttu Häkkinen ja Kimi Kärki. Mikko von Hertzen ja Albert Witchfinder esittelevät populaarikulttuurin jumala-suosikkinsa.
Tänään Popkult Yle Teemalla:
http://ohjelmaopas.yle.fi/sisaltooppaat/pop/popkult
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.