You are not logged in.
Sain muuten tietää, että Johnny Cashilta on julkaistu myös boxi, jossa on ennen julkaisemattomia biisejä/ottoja jotka eivät päätyneet levyille. Aika paljon tuolla on todellisia helmiäkin joukossa, sillä Cash nauhoitti jokaista levyä kohti useamman kymmentä biisiä. Erityisesti mieltä lämmittää kaksi Neil Young-koveria (Pocahontas ja Heart Of Gold), jotka molemmat ovat vieläpä todella onnistuneita. Lisäksi mukana on useampikin duetto mm. Nick Caven ja Fiona Applen kanssa. Viidestä levystä kaksi on tosin minulle aika turhia (en tosin ole boxia kyllä ostaa raaskinutkaan) kun toisella on jotain Johnny Cashin äidin suosikki gospel-biisejä, jotka varmaan ovat ihan hyviä, mutta enpä usko, että jaksan niihin perehtyä ja viimeisellä levyllä on minusta ihan identtisiä ottoja jo julkaistujen levyjen kanssa.
Suuri yllätys muuten oli, että boxilta löytyy myös Joe Strummerin kanssa duetoitu Redemption Song, joka poikkeaa Strummerin viimeisellä levyllä julkaistusta siinä, että mukana on tietysti Cash ja myös toinen kitara. Muista onnistuneista kovereista mainittakoon vielä Steve Earlen Devil's Right Hand ja Dolly Partonin I'm A Drifter.
Taidat tarkoittaa 5 cd:tä sisältävää Unearthed-boksia? Sehän julkaistiin jo 2003. Hyllyssä on...
Alxity wrote:kun toisella on jotain Johnny Cashin äidin suosikki gospel-biisejä, jotka varmaan ovat ihan hyviä, mutta enpä usko, että jaksan niihin perehtyä
siis se my mother's hymn book tms? mua kyl kiinnostais just se.
Tuota myydään (tai ainakin myytiin ~vuosi boksin julkaisun jälkeen) myös erillisenä levynä. Taitaa olla aika selvästi tämän talouden kuunnelluin Cash-äänite.
Paljos tosta boxista kannattaa maksaa? CDON tarjoaa tota 27 prosentin alessa hintaan 65 euroa.
Eipä tota taida Suomesta halvemmalla saada, ellei sit käytettynä... Mä ostin omani käytettynä aikoinaan Djangosilta, oiskohan hinta ollu n 40$ + postikulut, jotka ei siinä puljussa kovin suuret ole.
Känni-Josh.
Tästä tulee aina mieleen muutaman vuoden takaiset levymessut Turussa. Sellainen nenäänsä puhuva turkulainen selitti myyjälle jotain, mistä erottui vain muutama sana: "...kantri ... Johnny Cash...". Myyjä sitten että joo, kyllä meillä on pari Cashin levyä. Asiakas: "Emmää häntä harrasta ollenkka."
Känni-Josh.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
arttu summas Johnnyn just hyvin. teinit nyt ei voi tommosta grand canyonin kokosta ukkoa hahmottaa vielä moneen aikaan.
laskin et mul on joku 30+ johnny-levyä. paskoja ei yhtään.
niinku PARAS.
teineille, itsestäänselvästi:
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Taidat tarkoittaa 5 cd:tä sisältävää Unearthed-boksia? Sehän julkaistiin jo 2003. Hyllyssä on...
Joo huomasin kyllä että se on jo kauan sitten julkaistu, mutta en vaan ollut ennen asiasta tietoinen. Pitää kans itse miettiä jos tuota boxia jossain vaiheessa tilailis.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
jos on vielä tiistaina saatavilla niin taidanpa hakea pois.
no eihän sitä enää ollu. mut katotaas jos vastaan vielä tulee.
Kaikille Känni-Joshin fäneille tiedoksi, että Anttilassa on myynnissä Greatest Hits-niminen kolmen levyn boxi joka sisältää Cashin legendaarisen debyytin "Johnny Cash With His Hot and Blue Guitar!" Ykköslevyllä on lisäksi pari bonusbiisiä, kakkoslevyltä löytyy livematskua ja komoslevyltä Sunin julkaisemia sinkku- ja ep-biisejä vuosilta 55-57 sekä muutama bookletin mukaan cd:llä vaikeasti löytyvä June Carter Cashin kipale. Hintaan 6,99 on kyllä hyvä ostos pelkästään ton Cashin debyytin takia.
Kiitos vinkistä!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
http://www.youtube.com/watch?v=i1xSt7iganA
Niin. Tässähän oli siis liian monta hienoa ja repsäyttävää asiaa lueteltavaksi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
american VI tais ilmestyä, onko hyvä?
joo vissiin helmikuussa ilmestyykin, joku tota tosin tais jo kuunnella että löytynee netistä? mulla ei näköjään oo american recordingseista ku kolmonen, pitäis joskus hankkii loputkin vai julkaiseekohan ne jonkun kivan boksin noista
jos mä ostan ne kaikki secondspinistä, laitan ne pitsalaatikkoon, numeroin (KÄSIN!) ja pyöräytän alumiiinifolioon ni maksatko satasen?
lol, meinasin et vopis saada halvemmalla tommosen boksin
En oo levyä kuullut, mut kansikuvan postasin tonne hienoihin levynkansiin. Joku boksi on missä ne kaikki American Recordsit oli, mutta ei tietysti tätä uusinta ja sit ehkä edellistä.
Mulla on jossain julkaisemattomia äänityksiä, sieltä löytyy esmes hieno tulkinta Wichita Linemanista, Cat Stevensin "Father And Son" Fiona Applen kanssa vedettynä ja sit Heart Of Gold Red hot Chili Peppersin kanssa. Se ei ollut kummonen veto se.
Onhan toi "Hurt" yksi vuosituhannen vedoista. Mutta enemmän on tullut kuunneltua noita Tennessee Two:n kanssa tehtyjä vanhoja levytyksiä. Harmi ku näiltä American -sarjan levyiltä puuttuu tyystin se vanha taikakomppi, joka tietysti oli sen leffankin alkukohtauksessakin, niin olennainen osa se on tän miehen musiikkia.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
lol, meinasin et vopis saada halvemmalla tommosen boksin
Who was it everybody? It was jesus christ our lord.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
johnny cash olisi täyttänyt tänään 78, onnea
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
parasta ikinä
Tällaista tullut viime aikoina kuunneltua:
Ilmeisesti alkuperäiseen vinyyliin ei ole setin parhaat biisit sattuneet, mutta ainakin cd-painos on hyvä lisä niiden kahden tunnetumman vankilaliven lisäksi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ostinpa tuon american nelosen kun halvalla sain eli the man comes around, ja nyt kuunnellessa tuntuu että tämähän taitaa olla koko sarjan paras levy, aivan huikeata settiä alusta loppuun, huh huh.
johnny cash jumalauta
ostinpa tuon american nelosen kun halvalla sain eli the man comes around, ja nyt kuunnellessa tuntuu että tämähän taitaa olla koko sarjan paras levy, aivan huikeata settiä alusta loppuun, huh huh.
johnny cash jumalauta
Nimibiisi on kyl hyvä ja pari muuta vetoa mut muuten aika tylsä levy.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kuuntele uudestaan
mukavan monipuolinen levy, mennään tunnelmasta toiseen mut kaikki hoituu. jopa aina inhoamani bridge over troubled water saadaan kuulostamaan kelvolliselta
ei jumalauta tää a hundred highways elikkäs american nelonen vitonen, ei v*ttu mitä settiä