You are not logged in.
[quote:d3b82b7281="silvawhale"]
vittu koko foorumi yhtä pollia nykyään... [/quote:d3b82b7281]
Poll: Onko shanks homo?
1. Kyllä
2. Siltä väliltä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tuli mieleen tosta Soundin haastattelusta, että jos isoisän äiti oli mustalainen (ts. kolme polvea taaksepäin) niin eikös silloin itse ole kahdeksasosamanne varttimannen sijaan?
turpa kii ja laula
[quote:76aeef6576="hrmunoita"][quote:76aeef6576="Jean-Babtiste"]Soihan toi tänään tuolla
Kannaksessa? Oli kyllä Scandinavian Music Group [/quote:76aeef6576]
Tomski kivenkovaan väitti, et ois ollu [/quote:76aeef6576]
Eiku joku muu sano että on, ja sitten toistin väittämän.
Sent from my iPhone 16
[quote:9f66ec5903="Jean-Babtiste"][quote:9f66ec5903="hrmunoita"][quote:9f66ec5903="Jean-Babtiste"]Soihan toi tänään tuolla
Kannaksessa? Oli kyllä Scandinavian Music Group [/quote:9f66ec5903]
Tomski kivenkovaan väitti, et ois ollu [/quote:9f66ec5903]
Eiku joku muu sano että on, ja sitten toistin väittämän.[/quote:9f66ec5903]
Eiku joku muu sano että on, ja sitten toistin väittämän.
Sent from my iPhone 16
Tuli mieleen tosta Soundin haastattelusta, että jos isoisän äiti oli mustalainen (ts. kolme polvea taaksepäin) niin eikös silloin itse ole kahdeksasosamanne varttimannen sijaan?
Ihavvitumsama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:3cf513a6c1="Echtleder"]Tuli mieleen tosta Soundin haastattelusta, että jos isoisän äiti oli mustalainen (ts. kolme polvea taaksepäin) niin eikös silloin itse ole kahdeksasosamanne varttimannen sijaan?
Ihavvitumsama[/quote:3cf513a6c1]
Itse olet. Ymmärrän kuitenkin ettei lyhyessä matikassa ehditty niin paljoa.
turpa kii ja laula
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
mitäs vittua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tällä tavalla mäkin ennen sataa viestiä Mutta älä sie lyhyttä matikkaa halveksu, siellä 6 ei oo 7! Jos on niin sit pitää mennä Venäjälle.
Eli postien lukumäärän lisäämiselle ja ihmisten hämyihin juttuihin tutustumiselle aina
EDIT: 6+6=12
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Älä kysy. Tuo viestin näkeminenkin tuo viinan maun takaisin
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Piffillä ei oo vielä ihan täysin tajuttu tätä Jippu-juttua...
Jippu puhumassa pahuudesta Soundin haastiksessa on ihan klassikkodadaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
olipa kyllä harvinaisen sietämätön esitys
ja tätä muistaakseni kehuttiin jossain arvostelussa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Jippu oli kuulemma soittanut eräälle musiikkikriitikolle kahden tähden arvostelun jälkeen ja kysynyt, onko toimittajalla jotain henkilökohtaista Jippua vastaan.
:x
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Musta Jippu on kiva.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mä oon aina miettinyt että onko tos hymyiössä niiku mitä valkosta tossa naamassa? Mällit? Ku siin on se pienen pieni musta piste sen valkosen alla, jota mä aina olen pitänyt suuna?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:6535be3aec="Jean-Babtiste"]:grinni:
Mä oon aina miettinyt että onko tos hymyiössä niiku mitä valkosta tossa naamassa? Mällit? Ku siin on se pienen pieni musta piste sen valkosen alla, jota mä aina olen pitänyt suuna?[/quote:6535be3aec]
Empä kuule tiiä, käytin just ehkä ekaa kertaa
[quote:8a19ee9268="nordenstam"][quote:8a19ee9268="Jean-Babtiste"]:grinni:
Mä oon aina miettinyt että onko tos hymyiössä niiku mitä valkosta tossa naamassa? Mällit? Ku siin on se pienen pieni musta piste sen valkosen alla, jota mä aina olen pitänyt suuna?[/quote:8a19ee9268]
Empä kuule tiiä, käytin just ehkä ekaa kertaa [/quote:8a19ee9268]
mä taas oon aina pitäny tota valkosta suuna
[quote:235fa6cc53="Jean-Babtiste"][quote:235fa6cc53="nordenstam"][quote:235fa6cc53="Jean-Babtiste"]:grinni:
Mä oon aina miettinyt että onko tos hymyiössä niiku mitä valkosta tossa naamassa? Mällit? Ku siin on se pienen pieni musta piste sen valkosen alla, jota mä aina olen pitänyt suuna?[/quote:235fa6cc53]
Empä kuule tiiä, käytin just ehkä ekaa kertaa [/quote:235fa6cc53]
mä taas oon aina pitäny tota valkosta suuna
[/quote:235fa6cc53]
Jos se musta on parta?
se on leukaryppy. toi ilme on semmonen grinni missä nenä ja suu yhdistyy, vähänniinku stallonen vakkari-ilme mutta sarkastisesti vetästynä. suu toki täynnä SPERMAA ja KOKKELIA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
musta se on leuka tai siis sellanen kuoppa
jipun ruoka aiheinen haastis muuten uusimmassa ruoka pirkassa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Keskustelun tasolle
Keskustelun tasolle
No vittu aihe on JIPPU...
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Miks Jippu on Jippu? Miks? Mikä sai sen valitsemaan tuollaisen taiteilijanimen? Tahdon tietää!
Miks Jippu on Jippu? Miks? Mikä sai sen valitsemaan tuollaisen taiteilijanimen? Tahdon tietää!
Gremlins-elokuvan Gizmo Jippu
Isoveli kuulemma alkoi kutsua Jipuksi ja se jäi päälle.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Siis se nimi, ei isoveli.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.