You are not logged in.
Sekopäät jyrää meitin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:61b0a1fe12]Tänään Jippu Nelosen G-piste -ohjelmassa. Ohjelma alkaa klo 22 mikäli jääkiekko ei taas veny kuten eilen..[/quote:61b0a1fe12]
eilen? NÄKIX KUKAAN???
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
tulevia tapahtumia:
10.5. Jippu nimmarikeikalla Helsingin keskustan Stockmannilla
Seuraavassa Suosikissa Jippu vastaa lukijoiden kysymyksiin Karkkia ja kysymyksiä -sarjassa
:pint:
lol apua
ultravox
tarkoittanee manskun stokkaa
lol apua
ultravox
Hantan spämmitahdille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sekopäät jyrää meitin.
Tarkotatsäny Jippua ja Riinaa vai Jippua ja spåmHanttaa?
[quote:2d499ad765="simo_vaatehuoneelta"]Jippu ketju lähestyy jo tuhatta spämmiä!
[/quote:2d499ad765]
Eli nyt kun Jippu on ohittanut jo Sonic Youthinkin suosiossa, mummiälest ketjun vois laittaa tasan tuhannennen spåmmin jälkeen lukkoon ja nostaa hallin kattoon...
onks tää tosiaan kevyemmän suosituin topicci
shanks vois joutessaan tehdä tilaston asiasta, joku top-10 vaikka
lol apua
ultravox
[quote:ff711c785d="TWISTED BITCH"]tulevia tapahtumia:
Seuraavassa Suosikissa Jippu vastaa lukijoiden kysymyksiin Karkkia ja kysymyksiä -sarjassa
:pint:[/quote:ff711c785d]
Vilkaisin tuota televisioruonaa ohikiitävän sekunnin, mutta ei ollut Jippu silloin kehissä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:30f071af68="noiseidea"]Sekopäät jyrää meitin.
Tarkotatsäny Jippua ja Riinaa vai Jippua ja spåmHanttaa?[/quote:30f071af68]
Ihan sama, kunhan noi ei muodosta kolmikkoa. Se ois liikaa...
[quote:23497500f1="harry-irene"][quote:23497500f1="noiseidea"]Sekopäät jyrää meitin.
Tarkotatsäny Jippua ja Riinaa vai Jippua ja spåmHanttaa?[/quote:23497500f1]
Ihan sama, kunhan noi ei muodosta kolmikkoa. Se ois liikaa...[/quote:23497500f1]
lol apua
ultravox
[quote:60f5ffe2a5="noiseidea"][quote:60f5ffe2a5="harry-irene"][quote:60f5ffe2a5="noiseidea"]Sekopäät jyrää meitin.
Tarkotatsäny Jippua ja Riinaa vai Jippua ja spåmHanttaa?[/quote:60f5ffe2a5]
Ihan sama, kunhan noi ei muodosta kolmikkoa. Se ois liikaa...[/quote:60f5ffe2a5]
[/quote:60f5ffe2a5]
Siinä Riina, Jippu ja Hantta vierekkäin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ec09fc70a1="noiseidea"][quote:ec09fc70a1="harry-irene"][quote:ec09fc70a1="noiseidea"]Sekopäät jyrää meitin.
Tarkotatsäny Jippua ja Riinaa vai Jippua ja spåmHanttaa?[/quote:ec09fc70a1]
Ihan sama, kunhan noi ei muodosta kolmikkoa. Se ois liikaa...[/quote:ec09fc70a1]
[/quote:ec09fc70a1]
Hantta oikealla, mutta ei mun mielestä Jippu tai Riina voi olla tai
...ja oskarin saaa.... UPSETTER
Pidin enemmän Jipun kuin Anssin äänestä. Hehehe. Jestas, Anssihan kuulostaa tuossa ihan Ultra Bran basistilta, joka "lauloi" Vesireittejällä Kuiskaus-biisin.
turpa kii ja laula
syötkö mieluummin kilon paskaa vai korillisen visvasyyliä?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
syötkö mieluummin kilon paskaa vai korillisen visvasyyliä?
mieluummin kuuntelen jippua
lol apua
ultravox
Näin eilen ensimmäistä kertaa Jipun musiikkivideon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Sain itselleni jostain syystä Suosikin näytenumeron postista, joka tuli selattua äsken läpi. Jippu kuvaa lehdessä uutta levyään seuraavasti:
"Se on kaikkien aikojen synkin Suomessa tehty levy. Laulujen aiheet kumpuavat eletystä elämästä. On sitä tullut toilailtua, mutta nyt tuntuu ihanalta, kun sain kaiken purettua."
Harmi vain, ettei kyseessä ollut pidempi juttu, vaan lyhyt haastattelu Emma-palkintojen tiimoilta..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:eaf4c5f3b4="sheino"]
"Se on kaikkien aikojen synkin Suomessa tehty levy. Laulujen aiheet kumpuavat eletystä elämästä. On sitä tullut toilailtua, mutta nyt tuntuu ihanalta, kun sain kaiken purettua."
[/quote:eaf4c5f3b4]
juu morjes.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
"Se on kaikkien aikojen synkin Suomessa tehty levy."
Onhan se synkempi kuin mikään (kuten vaikka joku hyvinkääläinen synkästi maailman epäomaperäisin black metal-yritelmä vuodelta 2000), tosin synkän tuosta Jipun levystä tekee vain se tosiasia ettei levy-yhtiö tajunnut potkia tyttöä listoiltaan.
Olen tehnyt paljon synkkiä lauluja mutta ei se mitään, mä viihdyn edelleen sateessa.kesä kuitenkin tulee ja sade varmasti vähenee,paitsi ehkä ihana kesä sade saapuu meitä katsomaan..
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Miten mulla on semmoinen olo, että tää Jipun "Olen paha tyttö. Ihan oikeasti!" on nerokas mediakampanja. Seuraavalla levyllä Jippu on sujut oman itsensä kanssa ja on ihanassa vauvakuumeessa.
jotenkin noiden sen uusien haastisten perusteella se käy ylikierroksilla koko ajan. Parane pian, Jipsteri.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Miten mulla on semmoinen olo, että tää Jipun "Olen paha tyttö. Ihan oikeasti!" on nerokas mediakampanja. Seuraavalla levyllä Jippu on sujut oman itsensä kanssa ja on ihanassa vauvakuumeessa.
ei kai...?
hmm, tolkki vs. jippu...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
hmm, tolkki vs. jippu...
uutta js666-mashuppia odotellessa
lol apua
ultravox
[quote:683af413ee="harry-irene"][quote:683af413ee="simo_vaatehuoneelta"]Jippu ketju lähestyy jo tuhatta spämmiä!
[/quote:683af413ee]
Eli nyt kun Jippu on ohittanut jo Sonic Youthinkin suosiossa, mummiälest ketjun vois laittaa tasan tuhannennen spåmmin jälkeen lukkoon ja nostaa hallin kattoon...[/quote:683af413ee]
nyt modet tarkkoina! enää kymmenen viestiä täyteen tonniin...
Kuka saa rikkoa tämän rajapyykin...
En kerro
i'll play my la la shit for you anytime