You are not logged in.
ostin lehden mut en vielä lukenu
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ostin lehden mut en vielä lukenu
Tähänkö tää nyt kaatu?
Sent from my iPhone 16
Jippu rumban kannessa. Kyseinen julkaisu menee kyllä koko ajan huonompaan suuntaan.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
^ Nuin nekatiivinen asenne johtuu vaan siitä ettet sää oo tavannu Jippuu henkilökohtasesti. Muuten sutkin olis jo käännytetty.
Ilmeisesti se sit kaatu siihen.
Sent from my iPhone 16
^ Nuin nekatiivinen asenne johtuu vaan siitä ettet sää oo nuss.. tavannu Jippuu henkilökohtasesti. Muuten sutkin olis jo voimautettu.
korjasin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:bb45b68496="harry-irene"]^ Nuin nekatiivinen asenne johtuu vaan siitä ettet sää oo nuss.. tavannu Jippuu henkilökohtasesti. Muuten sutkin olis jo voimautettu.
korjasin.[/quote:bb45b68496]
Ihanan tyttörakkaudenko takia Looris oli niin liekeissä haastiksen jälkeen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tuolla tuli taas vastaan yksi näitä impulsseja, joita ei ymmärrä niinku mitenkään. Eli se, että tarttis mennä juttelemaan kriitikolle joka ei tykännyt levystä. Tai yipäätään kellekään. Tai siis voihan niille jutella, mutta ei kyllä siitä levystä
Onko tämä näitä "menen pyytämään dj:ltä biisiä"-juttuja?
Mutta toisaalta, enpä tajua juuri mitään aspektia tapauksesta Jippu, joten menkööt tuokin. Ne 10 käskyä olivat aika...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tervetuloa silvawhale Mikkelistä!
Sä aattelit juoda tänään puoltoista litraa Ylitarkasta Tolosta. "Kyl. Sitähän ne sukulaisetkin sanoo, ettei se tervejärkisen hommaa on, terveys ja uimataito siinä menevät".
i'll play my la la shit for you anytime
miks villasukka oli kirjoitettu artikkelissa yhteen?
Aika sekavaa juttua jipsteriltä tuli.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:2ac0984eca="Albert Speer Günt"]Tervetuloa silvawhale Mikkelistä!
Sä aattelit juoda tänään puoltoista litraa Ylitarkasta Tolosta. "Kyl. Sitähän ne sukulaisetkin sanoo, ettei se tervejärkisen hommaa on, terveys ja uimataito siinä menevät".[/quote:2ac0984eca]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tää on jo varmaan aikas vanha mutta lukekaa se rumban jippu haastis, sehän tyttö on hauskempi kuin matti nykänen. aargh jippu, manna, anna, sanna, hanna
tää on jo varmaan aikas vanha mutta lukekaa se rumban jippu haastis, sehän tyttö on hauskempi kuin matti nykänen. aargh jippu, manna, anna, sanna, hanna
Menes kuule joskus tsekkaamaan livenä erityisesti niiden välispiikkien takia
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.jippu.com/keskustelu/viewtop … =1559#1559
ja eikun muistelemaan..
EI SE AUKI ENÄÄ OO
maikkarissa uutta jipsteriä
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:9944fa0d1d="simo_vaatehuoneelta"]maikkarissa uutta jipsteriä
http://www.myspace.com/jippumusic[/quote:9944fa0d1d]
Eka Jippu-kuuntelukokemukseni koskaan. Kuulostaa Kaija Koolta tunnustuksellisena. Hyvä laulaja kyl.
Mutta
"Siinä sun autossa" ... "Mun rinta ruostui" ... "Joka heikkoja kohtia kadulla muille myy"
On tässä kuitenkin jotain aika rehtiä.
Yhteiskunta käyttäytymiskoodistoineen keksittiin jotta ihan kaikkien ei tarttis olla niin rehtejä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Yhteiskunta käyttäytymiskoodistoineen keksittiin jotta ihan kaikkien ei tarttis olla niin rehtejä.
Ei se Hobbesilainen sopimusteoria aina oikein fudaa. Vai mitä, Ilkka Kanerva?
Calvin & Hobbes - hypätään Thomaksen kelkkaan, niin päästään tuosta paskanjäykästä, kokiksella laihduttavasta kalvinistipaskanaama-Vanhasesta
i'll play my la la shit for you anytime
Calvin & Hobbes - hypätään Thomaksen kelkkaan, niin päästään tuosta paskanjäykästä, kokiksella laihduttavasta kalvinistipaskanaama-Vanhasesta
En ihan ymmärtänyt, mutta Vanhasen luonnehdinnalle
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
uutta päivä kirja matskua!
EI SE AUKI ENÄÄ OO
tietenkin on edelleen ne ihanat suudelmat ja taksin taka penkki tunteilut
EI SE AUKI ENÄÄ OO
viimeinkin
mä kuljen valoon päin. 29.03.2008
uusi levy on valmis ja mä olen taas täällä.
kävin aika pimeissä paikoissa tätä levyä tehdessä, ei enää huvittas samoihin mennä. elämästä ei koskaan tiedä. rakkaudesta kuitenkin ajattelen ihan samoin kuin ennenkin: se on ainut mikä voi parantaa haavat,ihan millaiset tahansa. niin ja ikävä; se vie kaikki voimat se voi pilata koko jutun ,siis ku se vaan vie sängyn pohjaan ja yksinäisyyteen. mutta oisko rakkautta ilman raastavaa ikävää ja odotusta.
no.. sitten on se hellempi ikävän muoto eli Kaipaus sen kanssa voi runoilla järven rannalla ja antaa hiusten hulmuta, kaipaus on jotenkin ikävän konservatiivisempi muoto, akateeminen ikävä= kaipauS. Jättämiset, lähtemiset, mokaamiset, kusetukset, selitykset, valitukset, haukkumiset, huutamiset, turhat toivot ja yölliset valvomiset..ne on sellasta rakkuden perus hommaa.heh.
tietenkin on edelleen ne ihanat suudelmat ja taksin taka penkki tunteilut ja lämpöinen syli..ei musta mitää kylmää oo tullu mutta ehkä vähän naarmuinen.
toivottavasti uusi levy auttais teitä tai tois jotain mikä koskettas. mä lähen lenkille nyt, juon eka kahvin ja sit juoksen espoon ympäri! valoa päin.-jippu
ps.
meinasin vetää hanttaraattorin läpi mut en voinu
taka penkki tunteilut eiq
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Rakkuden perus hommalle
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mun tuleva kämppis tuntee Jipun.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Aluksi mietin, että eihän siellä ole ainuttakaan yhdyssanavirhettä, kunnes pääsin rakkuden perus hommiin ja taka penkki tunteiluihin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:689c9928f8="TWISTED BITCH"]uusi levy on valmis ja mä olen taas täällä.
kävin aika pimeissä paikoissa tätä levyä tehdessä, ei enää huvittas samoihin mennä.[/quote:689c9928f8]
Tohon asti vois olla melkein kuin artsyn kynästä, ja myöhemminkin tuli välillä ehkä mieleen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:4de52b14ba="TWISTED BITCH"]viimeinkin
kävin aika pimeissä paikoissa tätä levyä tehdessä, ei enää huvittas samoihin mennä. [/quote:4de52b14ba]
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Aluksi mietin, että eihän siellä ole ainuttakaan yhdyssanavirhettä, kunnes pääsin rakkuden perus hommiin ja taka penkki tunteiluihin.
Tarkoitit varmaan yhdys sana virhettä?
Toimiipa foorumi taas vähän heikosti...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:3f008fef23="TWISTED BITCH"]ps.
meinasin vetää hanttaraattorin läpi mut en voinu [/quote:3f008fef23]
mä kuljen valoon päin. hehe 29.03.2008
uusi levy on enpä kuule tiijä valmis ja enpä kuule tiijä mä olen taas täällä.
kävin aika pimeissä paikoissa tätä levyä tehdessä, ei enää bez huvittas samoihin mennä. elämästä ei koskaan tiedä. rakkaudesta barney eiq kuitenkin ajattelen ihan samoin kuin ennenkin: se onkos kellään sitä visagen ekaa sinkkua, eiku on ainut mikä voi parantaa haavat,ihan millaiset tahansa. niin ja ultravox ikävä; se vie kaikki lol voimat se enpä kuule tiijä voi enpä kuule tiijä pilata koko jutun ,siis ku visage se vaan onkos kellään sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, eiku vie sängyn ultravox pohjaan ja yksinäisyyteen. "skene" mutta oisko enpä kuule tiijä rakkautta ilman wu tang raastavaa new order ikävää lol ja odotusta. lol
no.. fall sitten on se hellempi ikävän muoto eli Kaipaus sen kanssa "skene" voi onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku runoilla järven rannalla enpä kuule tiijä ja antaa hiusten hulmuta, kaipaus on jotenkin ikävän konservatiivisempi muoto, akateeminen onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku ikävä= kaipauS. jippu eiq Jättämiset, lähtemiset, mokaamiset, kusetukset, selitykset, valitukset, haukkumiset, hehe huutamiset, turhat toivot ja yölliset valvomiset..ne on "skene" sellasta hehe rakkuden perus hommaa.heh.
tietenkin on hooky edelleen ne ihanat suudelmat ja taksin happy mondays taka penkki tunteilut ja lämpöinen syli..ei musta mitää kylmää oo tullu mutta "skene" ehkä vähän hehe naarmuinen.
toivottavasti onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku uusi levy auttais teitä tai tois jotain mikä koskettas. korento mä lähen lenkille hehe nyt, juon eka onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku kahvin ja sit juoksen espoon ympäri! valoa päin.-Jippu
M.I.A. olle vähe paras!
wow
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.