You are not logged in.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Pitäis keksiä joku hyvä nikki millä rekisteröityä tuonne.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Go Laatu!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Enhän mä tässä siitä kielestä paljoakaan ole puhunut. Sanonut vain, että erotan japanin ja suomenkielen toisistaan ja vähän analysoinut tuota kana sanaa. En mä oikeasti tiedä kielistä juuri mitään.
indeed
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jippua konetaustoilla?
http://www.myspace.com/chisumusic
samasta bolagistahan tää tulee kuin Jipsteri.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Näin jossain palkintogaalassa. Aivan hirveetä paskaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tuli Loosessa kuvientunnistuksessa vastaan
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tuli myös tavattua Jipun mahdollisesti ensimmäinen poikaystävä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuli myös tavattua Jipun mahdollisesti ensimmäinen poikaystävä
Ei tiedä vaikka vielä kaipailisi, puolustelua ainakin riitti
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:2ca496f83b="hrmunoita"]Tuli myös tavattua Jipun mahdollisesti ensimmäinen poikaystävä
Minulle paljastettiin tämä tieto pari kuukautta sitten autossa välillä Joensuu-Kuopio. Pelotti.[/quote:2ca496f83b]
nikit tiskiin.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:0c16b0ce6c="simo_vaatehuoneelta"]Jippua konetaustoilla?
http://www.myspace.com/chisumusic
samasta gulagistahan tää tulee kuin Jipsteri.[/quote:0c16b0ce6c]
Vapauttakaa Jippu!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Milloin Angelica Kult alkaa säestämään Jippua?
[quote:2d946f5e13="simo_vaatehuoneelta"]Katja vastailee kyssäreihin:
http://www.jippu.com/keskustelu/viewtop … =1526#1526
[/quote:2d946f5e13]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Milloin Angelica Kult alkaa säestämään Jippua?
En ymmärrä asiayhteyttä - kenties juuri siksi purskahdin kontrolloimattomaan nauruun ja nyt asiakkaat katsovat minua kovin kummastuneesti.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:1800f081f9="Feggy"]Milloin Angelica Kult alkaa säestämään Jippua?
En ymmärrä asiayhteyttä - kenties juuri siksi purskahdin kontrolloimattomaan nauruun ja nyt asiakkaat katsovat minua kovin kummastuneesti.[/quote:1800f081f9]
AK:ssa soittaa siis Jipun poikaystävä. Suhde oli niin kuuma kuin neljävuotiailla vaan voi olla.
[quote:78ce73263f="nordenstam"][quote:78ce73263f="Feggy"]Milloin Angelica Kult alkaa säestämään Jippua?
En ymmärrä asiayhteyttä - kenties juuri siksi purskahdin kontrolloimattomaan nauruun ja nyt asiakkaat katsovat minua kovin kummastuneesti.[/quote:78ce73263f]
AK:ssa soittaa siis Jipun poikaystävä. Suhde oli niin kuuma kuin neljävuotiailla vaan voi olla.[/quote:78ce73263f]
Kura housut ja villa sukat liekeissä.
Kurahousut liekeissä, wow...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Molli-Ollilla nämä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
en ymmärrä. ehkä mulla ei oo huumorintajua sit vaa. Jipun poikis on SÄBÄJÄBÄ eikä mikään gootti...
en ymmärrä. ehkä mulla ei oo huumorintajua sit vaa. Jipun poikis on SÄBÄJÄBÄ eikä mikään gootti...
Opitteleppa lukemana.
[quote:7d025b30f0="kri"]en ymmärrä. ehkä mulla ei oo huumorintajua sit vaa. Jipun poikis on SÄBÄJÄBÄ eikä mikään gootti...
Opitteleppa lukemana.[/quote:7d025b30f0]
ENKÄ
En tajunnu tota kenkää, mut krillä oli kyllä hyvä taktiikka käytössä tossa edellä. Mä voitin vähän samalla lailla Janne m:n Fisher King -väittelyssä
Mä ku luulin olleeni tosi hauska :frown2:
Mä ku luulin olleeni tosi hauska :frown2:
oot ihana
[quote:e3661885a4="hrmunoita"]Mä ku luulin olleeni tosi hauska :frown2:
oot ihana [/quote:e3661885a4]