You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:6148c33c1c="Ylitarkastaja Tolonen"]http://youtube.com/watch?v=K4JOiEtAgZI&feature=related
[/quote:6148c33c1c]
Muuvi-gaalassa nämä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ex-koljalta tuli mielenkiintoinen Jippu-aiheinen tekstiviesti eilen illalla.
Kuulin eka kerran Jippua. Sehän oli ihan hyvää.
(En ollut humalassa.)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Täys pitkä kakkos levy "Kuka teki minusta tämän naisen" ilmestyy huhti kuun alussa :peuk:
This must be what jail / I will scratch
Täys pitkä kakkos levy "Kuka teki minusta tämän laisen" ilmestyy huhti kuun alussa :peuk:
Korjasin.
Täys pitkä kakkos levy "Kuka teki minusta tämän naisen" ilmestyy huhti kuun alussa :peuk:
Suomessa ei ole ainoastaan väkilukuun suhtautettuna vaan myös määrällisestikin eniten falskilta haiskahtavia julkaisuja vuosittain.
i'll play my la la shit for you anytime
"Kuka tekis minusta naisen"
Miks kukaan ei oo vielä ilmottautunu
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eikä säbäjäbästä ollut siihen hommaan?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei niistä oo ku juomaan sidukkaa ja vetämään geeliä tukkaan House of Painin tahdissa.
Ei niistä oo ku juomaan sidukkaa ja vetämään geeliä tukkaan House of Painin tahdissa.
Tuosta uudesta levystä tulee kyllä säbikselle erektiohäiriöitä... Saadaan lukea taas lööpeistä!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:84116aa06e="DirtyBlueGene"]"Kuka tekis minusta naisen"
Miks kukaan ei oo vielä ilmottautunu [/quote:84116aa06e]
Eikä säbäjäbästä ollut siihen hommaan?
Tuosta uudesta levystä tulee kyllä säbikselle erektiohäiriöitä... Saadaan lukea taas lööpeistä!
Kraakusta, noisiksesta vai pusistako nyt puhe?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ja suomen kansalle vielä
Katja taas vauhdissa. Tällä kertaa ojennetaan tyhmää foorumistia:
villa sukka kirjoitti:
Ootko nyt varma et on Japanilainen? Tolla nimellä taitaa kyl olla Suomalainen Sitäpaitsi lauloi jo Idolssissa Ja juonsi sitä lasten toive konesrttia
Puhun tässä ihan japanilaisesta laulajasta. Oikeastaan jos tarkkoja ollaan, niin sen nykyinen taiteilijanimi on Moon -kana- .
Tässäpä kuva valaisemaan sinuakin.
Näyttääkö samalta kun lastentoive konsertissa? Tai muutenkaan? Minusta ei, paljon kauniimpi.
Ja anteeksi vain, mä kyllä osaan erottaa japaninkielen ja suomenkielen toisistaan. Ja se kyllä laulaa ihan japaniks. Joskus kyllä ranskaksi ja englanniksi, mutta hei kamoon oikeesti. Ja tuskinpa tuo meiän suomen kana on alkanu ihan japaniksi laulaa, vai? Kerro toki minullekkin jos on.
Ja kyllä mä tiedän mistä puhun, varsinkin jos puhutaan siitä musiikista mitä minä kuuntelen. Ja minähän en sitä suomalaista kanaa kuuntele.
Ja et sattumoisin tiennyt, että kana voi tarkottaa jotakin muuta muillakin kielillä? Japaniksi se tosin ei mitään tarkota.
Mä en oikeasti ole niin tyhmä, että en tietäisi mitä kuuntelen. Ja sitäpaitsi, kun sanon, että olen nähnyt sen kaksi kertaa, ni enköhän mä viimeistään siinä vaiheessa tiedä mistä puhun!
Ja tuossa jos katsot tuon videon, niin etköhän sinäkin viimeistään silloin ymmärrä, että ihan japanilainen on.
Nimestä vielä. Onhan suomalaisillakin yhtyeillä/artisteilla englantilaisia nimiä. Tarkottaako se sitten, että he ovat englantilaisia? Tuolla sinun logiikallasi tarkottaa. Ja se nyt ei tarkota mitään, että Suomessakin joku on halunnut taitelijanimekseen Kana. Ja tämän japanilaisen laulajan oikea nimi on ehkä Kana. (en siis ole tästä tiedosta varma)
Ja pakko tähän loppuun vielä viilata pilkkua, se on japanilainen ja suomalainen. Ihan pienellä kirjotettuna, kun ei maasta puhuta.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Onks toi se sama tyyppi, joka otti puhutteluun Jessica Alban nakukuvia linkittävän spämmibotin
Onks toi se sama tyyppi, joka otti puhutteluun Jessica Alban nakukuvia linkittävän spämmibotin
Joo, sama tyyppi on.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Ohhoh, tää on ihan parasta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:30bd200394="Albert Speer Günt"]Onks toi se sama tyyppi, joka otti puhutteluun Jessica Alban nakukuvia linkittävän spämmibotin
Ohhoh, tää on ihan parasta.[/quote:30bd200394]
Kun Katja on nimitetty Jipun assistentiksi teen kaikkeni, että realitysarja aloitetaan. Ehkä siihen voisi liittää koko perheen oopperalaulaja-isineen ja Mr. Finland-veljineen?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eikö Katjalle kannattaisi vielä tähdentää että "Moon kana" on selkeää murretta ja tarkoittaa "minä olen kana".
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eikö Katjalle kannattaisi vielä tähdentää että "Moon kana" on selkeää murretta ja tarkoittaa "minä olen kana".
hoitaako villa sukka vai pitääkö tässä lähteä rekisteröitymään kesken työpäivän?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:f93a2d0413="simo_vaatehuoneelta"]Katja taas vauhdissa. Tällä kertaa ojennetaan tyhmää foorumistia:
Ja anteeksi vain, mä kyllä osaan erottaa japaninkielen ja suomenkielen toisistaan. Ja se kyllä laulaa ihan japaniks. Joskus kyllä ranskaksi ja englanniksi, mutta hei kamoon oikeesti.
Ja kyllä mä tiedän mistä puhun, varsinkin jos puhutaan siitä musiikista mitä minä kuuntelen. Ja minähän en sitä suomalaista kanaa kuuntele.
Mä en oikeasti ole niin tyhmä, että en tietäisi mitä kuuntelen. Ja sitäpaitsi, kun sanon, että olen nähnyt sen kaksi kertaa, ni enköhän mä viimeistään siinä vaiheessa tiedä mistä puhun![/quote:f93a2d0413]
Aaah... kiitos naurunkyynelistä!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kun Katja on nimitetty Jipun assistentiksi teen kaikkeni, että realitysarja aloitetaan. Ehkä siihen voisi liittää koko perheen oopperalaulaja-isineen ja Mr. Finland-veljineen?
Elo rinteet villa sukissa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:07cc14090e="Ylitarkastaja Tolonen"]Eikö Katjalle kannattaisi vielä tähdentää että "Moon kana" on selkeää murretta ja tarkoittaa "minä olen kana".
hoitaako villa sukka vai pitääkö tässä lähteä rekisteröitymään kesken työpäivän?[/quote:07cc14090e]
Hoitakaa ny joku.
bzort glorf bööth
nyt ois aikaa. ehtikö joku jo ojentamaan?
Ei kai. Ja mun täytyy lähtee jäbän kaa ulos...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
jippu-boardin tunnus aktivoitu!
Tervetuloa!
bzort glorf bööth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Juu siellä ollaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.