You are not logged in.
[quote:2c88687064="börjeslandet"]http://www.myspace.com/johnmaus
LOL APAU
Mun ottama kuva. Ei oo kysyny lupaa. Olin vielä maksavana asiakkaana keikalla. Onko täällä asianajajia? Tavallaan siisteintä ikinä, että tota on käytetty, mut vois lähettä mulle vaik kaikki levyt korvaukseks
edit: onkohan toi ees virallinen sivu vai fanien tekemä?[/quote:2c88687064]
Tuo on kyllä ikävää. Itsekin, kun noita kendomatseja kuvaillut niin aina välillä löytää kuviaan vähän mistä sattuu ilman mitään krediittejä. Kai ihmiset luulee, että kun kuva on internetissä niin sitä saa käyttää kuka vaan, miten vaan, missä vaan. Yleensä uhkailuspämmit ovat tehonneet
[quote:954344ff81="lejoncio"][quote:954344ff81="börjeslandet"]http://www.myspace.com/johnmaus
LOL APAU
Mun ottama kuva. Ei oo kysyny lupaa. Olin vielä maksavana asiakkaana keikalla. Onko täällä asianajajia? Tavallaan siisteintä ikinä, että tota on käytetty, mut vois lähettä mulle vaik kaikki levyt korvaukseks
edit: onkohan toi ees virallinen sivu vai fanien tekemä?[/quote:954344ff81]
Tuo on kyllä ikävää. Itsekin, kun noita kendomatseja kuvaillut niin aina välillä löytää kuviaan vähän mistä sattuu ilman mitään krediittejä. Kai ihmiset luulee, että kun kuva on internetissä niin sitä saa käyttää kuka vaan, miten vaan, missä vaan. Yleensä uhkailuspämmit ovat tehonneet [/quote:954344ff81]
Mun kuvia on löytynyt esim. noise.fi:stä mitään kysymättä ja rumasti raiskattuna
Toisaalta en kyllä haluaisi ainakaan, että mun nimeä mainitaan niiden yhteydessä, et samapa tuo kai.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e9496c697d="börjeslandet"]http://www.myspace.com/johnmaus
LOL APAU
edit: onkohan toi ees virallinen sivu vai fanien tekemä?[/quote:e9496c697d]
ainakin tuolla on krediitti et "Helsinki by Boorje". jos jotain lohtua...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:4f2d774515="hrmunoita"]
Mun kuvia on löytynyt esim. noise.fi:stä mitään kysymättä ja rumasti raiskattuna
[/quote:4f2d774515]
Mjtääh? Missä?
Sent from my iPhone 16
[quote:9ef739a2e4="Tomsk"][quote:9ef739a2e4="hrmunoita"]
[/quote:9ef739a2e4]
Mjtääh? Missä?[/quote:9ef739a2e4]
Tarkemmin ajatellen ilmeisesti vain Perfect Strangers-jutussa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:eda947591f="hrmunoita"][quote:eda947591f="Tomsk"][quote:eda947591f="hrmunoita"]
[/quote:eda947591f]
Mjtääh? Missä?[/quote:eda947591f]
Tarkemmin ajatellen ilmeisesti vain Perfect Strangers-jutussa.[/quote:eda947591f]
Err... what? En löytänyt moista. Levyarvion vain. Vai tarkoitatko Tommishock & Kimarr -haastattelua?
Vänkään, koska Noise.fi:lla ei todellakaan ole tapana vaan napata jonkun kuvia jostain pyytämättä lupaa.
Sent from my iPhone 16
[quote:2b0da2b05e="Tomsk"][quote:2b0da2b05e="hrmunoita"][quote:2b0da2b05e="Tomsk"][quote:2b0da2b05e="hrmunoita"]
[/quote:2b0da2b05e]
Mjtääh? Missä?[/quote:2b0da2b05e]
Tarkemmin ajatellen ilmeisesti vain Perfect Strangers-jutussa.[/quote:2b0da2b05e]
Err... what? En löytänyt moista. Levyarvion vain. Vai tarkoitatko Tommishock & Kimarr -haastattelua?
Vänkään, koska Noise.fi:lla ei todellakaan ole tapana vaan napata jonkun kuvia jostain pyytämättä lupaa.[/quote:2b0da2b05e]
Aa sekö se sitten oli? No kuitenkin. Ei mua tossa oikein muu ole haitannut kuin tuo rumasti croppaaminen.
[quote:f3295d7cab="hrmunoita"][quote:f3295d7cab="Tomsk"][quote:f3295d7cab="hrmunoita"][quote:f3295d7cab="Tomsk"][quote:f3295d7cab="hrmunoita"]
[/quote:f3295d7cab]
Mjtääh? Missä?[/quote:f3295d7cab]
Tarkemmin ajatellen ilmeisesti vain Perfect Strangers-jutussa.[/quote:f3295d7cab]
Vänkään, koska Noise.fi:lla ei todellakaan ole tapana vaan napata jonkun kuvia jostain pyytämättä lupaa.[/quote:f3295d7cab]
Aa sekö se sitten oli? No kuitenkin. Ei mua tossa oikein muu ole haitannut kuin tuo rumasti croppaaminen.[/quote:f3295d7cab]
Pointti on nyt se, että onko sun nimi edes ikinä ollut mainittuna missään, jotta sinulta olisi voitu kysyä lupaa? On ihan yleistä, että julkaisut muokkaavat promokuvia juttuihinsa sopivaksi, ei siitä kannata ottaa nokkiinsa. Noisen haastattelujutuissa kuvat on aina mitoitettu noin. Varmaan olet muutenkin huomannut että Noisen visuaalinen ilme ei ole erityisen "näyttävä", mikä on tarkoituskin. Toki sinulla kuvan ottajana on oikeus ilmoittaa, ettei tällainen peli vetele. Jolloin kuva poistetaan.
Sent from my iPhone 16
[quote:edaf0aea01="silvawhale"][quote:edaf0aea01="börjeslandet"]http://www.myspace.com/johnmaus
LOL APAU
edit: onkohan toi ees virallinen sivu vai fanien tekemä?[/quote:edaf0aea01]
ainakin tuolla on krediitti et "Helsinki by Boorje". jos jotain lohtua...[/quote:edaf0aea01]
Joo tiedän, mutta all rights reserved musta käsittää sen, että ilman lupaa kuvia ei saa käyttää...
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1c588523fa="silvawhale"]ainakin tuolla on krediitti et "Helsinki by Boorje". jos jotain lohtua...
Joo tiedän, mutta all rights reserved musta käsittää sen, että ilman lupaa kuvia ei saa käyttää...[/quote:1c588523fa]
juu, hiffaan kyllä. siks olikin toi "jotain lohtua.."
On toi nyt vähän peeloa. Luulis ettei luvan kysyminen/saaminen ole vaikeaa, ja ainahan voi tässä hienossa inter netsissä myös linkittää hyviin kuviin eikä siinä rikota oikeuden oikeutta.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
On toi nyt vähän peeloa. Luulis ettei luvan kysyminen/saaminen ole vaikeaa, ja ainahan voi tässä hienossa inter netsissä myös linkittää hyviin kuviin eikä siinä rikota oikeuden oikeutta.
Näköjään on niin hyvä, että se on profiilin oletuskuva.. Enhän mäkään tietenkään pyytänyt artistilta lupaa, mutta käsittääkseni sitä ei tarvitse jos tilaisuus on julkinen ja mitään kuvauskieltoa ei ole esitetty.
Lähetin vainoviestin, mutta siihen ei oo vielä vastattu
polta toki kaikki john maus levysi julkisesti. voin tulla ottamaan kuvia tempauksesta
No ei oo tän kusipään levyjä. Vois warettaa, jos ei vastaa viestiin.
Tuonne vaan asia. Kuulostaa kyl aika ennenkuulumattomalta ihmisoikeusloukkaukselta eli voisit amnestyyn esim ottaa myös yhteyttä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ettei nyt kyse olisi siitä, että börje haluaisi lisätä sensuuria interwebissä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ihan varmuuden vuoks, ettet suutu, niin sanotaan, että toivottavasti tilanne hoituu parhain päin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kaikki linkit valvonnan alaisiksi!
Mun kuvia käytetään luvan kanssa white stripesien sivuilla ja oon sen takia multimiljonääri
Ihan varmuuden vuoks, ettet suutu, niin sanotaan, että toivottavasti tilanne hoituu parhain päin
Suutuin jo
Kun HUIG valmistuu käytän sen gradua omassa opiskelussani
Mun kuvia käytetään luvan kanssa white stripesien sivuilla ja oon sen takia multimiljonääri
Kyse on periaatteesta vitun pässi :kalu:
[quote:8192ba49ee="Jean-Babtiste"]Ihan varmuuden vuoks, ettet suutu, niin sanotaan, että toivottavasti tilanne hoituu parhain päin
Suutuin jo
Kun HUIG valmistuu käytän sen gradua omassa opiskelussani [/quote:8192ba49ee]
Hienoa että mun gradusta on jollekin hyötyä
[quote:cf251dcea7="HUIG"]Mun kuvia käytetään luvan kanssa white stripesien sivuilla ja oon sen takia multimiljonääri
Kyse on periaatteesta vitun pässi :kalu:[/quote:cf251dcea7]
Adolf Ehrnrooth oli periaatteen mies
[quote:cf2d291a1d="börjeslandet"][quote:cf2d291a1d="HUIG"]Mun kuvia käytetään luvan kanssa white stripesien sivuilla ja oon sen takia multimiljonääri
Kyse on periaatteesta vitun pässi :kalu:[/quote:cf2d291a1d]
Adolf Ehrnrooth oli periaatteen mies [/quote:cf2d291a1d]
Hieno mies
Mut vitun ruma
polta ne waretetut ämpärit.
Aloin taas vähän tykkäämään tästä jannusta ku katoin ton haastiksen. Ton haastiksen tekijä kyseli lupaa käyttää mun kuvaa mut vastasin vähe liian myöhässä.
Mut kattokaa toi video. Oikeen mainio.
Hmm. John Maus olis 3.10. Tallinnassa: http://www.huh.ee/