You are not logged in.
John Maus ansaitsee kyllä oman topikin. Kyseessä on siis Animal Collectiven (kiertue?)kosketinsoittaja, joka vaikuttaa myös Ariel Pink's Haunted Graffitissa. Oma tuotanto on sellaista ihanan new wave -synapitoista.
Tässä Maus jeesustelee: http://www.youtube.com/watch?v=gKegOVenoBg
Kannattaa tsekata myös livevideoita.
edit: Kannattaisi, jos niitä ei olisi poistettu
Ja vielä risto_m:n linkki: http://www.upsettherhythm.co.uk/johnmaus.html
Myspace: http://www.myspace.com/johnmaus
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Through the Skies For You
Milloin seuraava levy?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jatkaakseni yksipuhelua vielä tovin: myspace-sivulle on huvittavasti poimittu kaikkein lynkkaavimmat kommentit Mausin debyyttilevy Songsin kritiikeistä.
Tamperelaiset ei vaan osaa! Poista mulle jos löytyy vielä.
JOs lyötyy toinen niin mulle kans!!!
Turussa osataan kyllä vähän liiankin hyvin, Äxän suolainen 21:n hintalappu on toistaiseksi pitänyt mut loitolla alkuperäisen hankinnasta.
Cd-ärrältä kuunnellu Songsia ihan homona, yks viime vuoden parhaista levyistä. Kuin Ariel Pink, mutta rummut ei oo tehty boksaamalla ja biisit on parempia.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tamperelaiset ei vaan osaa! Poista mulle jos löytyy vielä.
Joku on tainnut osata, kun ei ole kyllä enää viime aikoina näkynyt. Platassa ei itse asiassa ole näkynyt koko euronlaaria.
Olisin toki korjannut levyn talteen, jos ei olisi kuulostanut niin lta...
fledermaus can't get it -spåm
kuulemma puikkaa kekkaa 22.12. joten pannan nostaen
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pannaanko fonttia vähän isommaksi että Hanttakin näkee tihrustaa topikin
no ku tää oli jossain kolmossivulla
CHARM OF SOUND / ÄÄNEN LUMO ylpeänä esittää:
JOHN MAUS (USA)
Kokoteatteri
(siinä Kaisaniemen ja Hakaniemen välisen sillan kupeessa, keskustasta
katsottuna oikealla puolella. hieno paikka!)
22. joulukuuta
Liput 8e.
Pistäkääpä jo ylös.
___Lisätietoja tulossa myöhemmin___
Koska lippuvarauksia oli jo tullut, ja paikka on pieni, niin pistetään
nyt niille osoite: info (at) charmofsound(piste)org
"someone's alone, someone's in love / in your city / tonight"
LINKIT
http://www.myspace.com/johnmaus
+ Loverboy w/ Ariel Pink
+ uusi biisi Do Your Best tulevalta uudelta levyltä Love is Real.
http://youtube.com/watch?v=gKegOVenoBg
Jeesus-teemainen Tenebrae-video, myös Love is Real -platalta
http://youtube.com/watch?v=VcDaTSa-7qQ
Real Bad Job, ensilevyn biisi.
http://www.upsettherhythm.co.uk/johnmaus.html
mielenkiintoisia arvosteluita ja myös biisejä Songs-levyltä
http://www.moorestevie.com/press/maus.html
Mausin miniessee R. Stevie Mooren musiikista
Joo terve vaan kaikille mä oon Kimmo ja uus täällä.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
hehe, oon ootellutkin kmodigin pöllähtämistä tänne ja keikasta kuultuani olin melkein varma, että kohta se iskee. terve vaan!
joo, ja tuleexx noista lippuvarauksista mitään infoo takasinpäin? eli pitääx maxaa etukäteen tms, vai mitäs?
joo, ja tuleexx noista lippuvarauksista mitään infoo takasinpäin? eli pitääx maxaa etukäteen tms, vai mitäs?
samaa mietin
Pitäisköhän sitä tulla?
[quote:6c83784e30="psykokarkki"]joo, ja tuleexx noista lippuvarauksista mitään infoo takasinpäin? eli pitääx maxaa etukäteen tms, vai mitäs?
samaa mietin [/quote:6c83784e30]
lähettäkää puh nro ja nimenne sinne info-at-charmofsound-piste-orgiin(peruutusten varalta), liput voi lunastaa ovelta.
Tämä siis siksi, että a.) kyselyjä tuli heti, kun tieto levisi Mausin sivuilta
b.) Kokoteatteri on pieni (mutta ihana!) paikka
Eli ei tarvi maksaa etukäteen. Mut jos jättää tulematta, eikä peruuta hyvissä ajoin, niin saa Ajattelemattoman Ihmisen Arvonimen. Se on kuulkaa kamalaa, ku meikä huutaa AIAaa selän takana kadulla.
n/s: Ulrich Schnauss - Goodbye (käykää nyt joku poistaan tää älppy disndatista, tuntuu olevan loppu kaikkialta, ihan saatanan kaunista musaa)
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:747461f192="risto_m"][quote:747461f192="psykokarkki"]joo, ja tuleexx noista lippuvarauksista mitään infoo takasinpäin? eli pitääx maxaa etukäteen tms, vai mitäs?
samaa mietin [/quote:747461f192]
lähettäkää puh nro ja nimenne sinne info-at-charmofsound-piste-orgiin(peruutusten varalta), liput voi lunastaa ovelta.
Tämä siis siksi, että a.) kyselyjä tuli heti, kun tieto levisi Mausin sivuilta
b.) Kokoteatteri on pieni (mutta ihana!) paikka
Eli ei tarvi maksaa etukäteen. Mut jos jättää tulematta, eikä peruuta hyvissä ajoin, niin saa Ajattelemattoman Ihmisen Arvonimen. Se on kuulkaa kamalaa, ku meikä huutaa AIAaa selän takana kadulla.
n/s: Ulrich Schnauss - Goodbye (käykää nyt joku poistaan tää älppy disndatista, tuntuu olevan loppu kaikkialta, ihan saatanan kaunista musaa)[/quote:747461f192]
näin toimitaan!
n/s: outhere brothers - i wanna fuck you in the ass
Pitäisköhän sitä tulla?
jpp
pitäiskö tutustuu levymuodossakin
tää on varmaan siellä salissa sitten? kria brekkan soitti siinä kahvilan puolella, se on kieltämättä vähän turhankin pieni mesta, mut olihan tunnelmallista kyl.
Pannan tullen, vaikka mitään en ole ikinä kuullut. Yhteydet ja kaikki muu kuulostaa vaan helkkarin mielenkiintoiselta. Paan mailaten nimet ja sun muut Mut jos jossain sanotaan Ariel Pink ni mä on siellä...
Sinne meni
Pannan tullen, vaikka mitään en ole ikinä kuullut. Yhteydet ja kaikki muu kuulostaa vaan helkkarin mielenkiintoiselta. Paan mailaten nimet ja sun muut Mut jos jossain sanotaan Ariel Pink ni mä on siellä...
No siis kyllä sää tästä diggaat veikkaisin melko varmana
[quote:dea102c835="leposi"]Pannan tullen, vaikka mitään en ole ikinä kuullut. Yhteydet ja kaikki muu kuulostaa vaan helkkarin mielenkiintoiselta. Paan mailaten nimet ja sun muut Mut jos jossain sanotaan Ariel Pink ni mä on siellä...
No siis kyllä sää tästä diggaat veikkaisin melko varmana [/quote:dea102c835]
Kuuntelin Myspacesta pari biisii ja diggasin täböllä.
Sivut avattu.
Ja foorumi!
http://www.mausspace.com/phpBB3/index.php
Rights For Gays
rights for gays
oh yeah
rights for gays
oh yeah
right now
rights for gays
oh yeah
rights for gays
oh yeah
rights for gays
oh yeah
right now
rights for gays
oh yeah
comin' out
and [then they're/they're not] going to hell
tie 'em to a fence post
(PAU PAU PAU PAU PAU)
[no/so/but/then] you can take, take 'em to the bank
(PAU PAU PAU PAU PAU)
these homosexuals
and [then they're/they're not] going to hell
tie 'em to a fence post
(PAU PAU PAU PAU PAU)
[no/so/but/then] you can take, take 'em to the bank
(PAU PAU PAU PAU PAU)
rights for gays
oh yeah
rights for gays
oh yeah
right now
rights for gays
oh yeah
and medical care for everyone
the doctor is in
the doctor is in
these homosexuals
rights for gays
oh yeah
rights for gays
oh yeah
right now
rights for gays
oh yeah
Ei vittu mitä keikkakiimaa ilmassa.
PAU PAU PAU PAU PAU
Ei kannata aloittaa kiimailua liian aikaisin, koska jos kiimailee liikaa niin sinä hetkenä ei enää tunnu miltään.
Ei kannata aloittaa kiimailua liian aikaisin, koska jos kiimailee liikaa niin sinä hetkenä ei enää tunnu miltään.
Mulle käy yleensä noin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Senkin pessimisti. Mulle ei käy koskaan niin, koska kiimailen sangen harvoin!
En kestä enää! Tästä tulee ihan hysteerisen hyvä keikka.
Itkettää jo valmiiksi. Sit se saleen kuitenki peruu tai jotai.