You are not logged in.
Siellä "se" nyt laulaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mix ei Jippu oo päivitelly päivä kirjaa ja laittanu joulu tervehdystä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mix ei Jippu oo päivitelly päivä kirjaa ja laittanu joulu tervehdystä.
Tässä lohdutuksena Marika Fingerroosin päiväkirjamerkintöjä viime joululta.
[quote:45d40a7cca]11.12.06
Heips kaikille! En tiiä minne aika menee, mut menee kuitenkin niin lujaa, ettei ehdi oikeen mitään tekemään. Tosin olen ollut reissun päällä aikalailla ja sehän sit verottaakin ns. kotihommia.
Dana kasvaa jokapäivä ja virtaa sillä riittää vaikka muile jakais=) On noi eläimet ihania! Tallilla olen käynyt joka välissä, kun Vaasassa olen ollut ja "Rapsukka" kehittyy ihanasti!
Nyt tosin on ollut niin kamalat ilmat, että ollaan vaan lähinnä maastoiltu ja se on ollut kyllä kivaa...vaihtelu virkistää!
Joulukin on pian ja kaikki tai no melkein kaikki lahjatkin ostamatta. Me päädyttiin lapin lomaan jouluksi...ei tartte ottaa kuin kinkku ja hyvä mieli mukaan=) Tosiaan vietetään lapissa joulu ja suurin syy siihen on hälystä pois pääsy=)
Mielestäni joulu ei ole joulu, jos me oltais jääty tänne "kerrostalo jouluun". Tämäkin asenne / mielipide varmasti siksi, kun aina on maalla joulu vietetty!
Nyt suuntaan koiran kans pissalle ja sitten itse kauppaan....[/quote:45d40a7cca]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jostain syystä päätöslause repsäytti äänekkääseen nauruun
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
sama
bzort glorf bööth
sama
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Luulin ensin että kyseessä oli Marika Krookin päivä kirja, ois toden näkö sesti aika saman lainen
kävin kattomassa oisko raporttia eilisestä joulu konsertista mut lindsay lohan ja jessica simpson oli vallannu jipun foorumin
oliks kukaan tältä foorumilta paikalla?
Jippu on mun intternetissä
TÄNÄÄN
Aion esittää konsertissa riipaisevia uusia lauluja --- Tai laita sinne, että isä ja tytär hoitavat joulun haavoja. Tai isä ja tytär parantavat joulun kipeät kohdat.
[quote:a7c7dd87bd="Jippu"]Aion esittää konsertissa riipaisevia uusia lauluja --- Tai laita sinne, että isä ja tytär hoitavat joulun haavoja. Tai isä ja tytär parantavat joulun kipeät kohdat.
[/quote:a7c7dd87bd]
Jesseä haavoihin?
+
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jippuhan on beibenä siinä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Aja sitä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Maalis kuussa Jipun kakkos levy!
Maalis kuussa Jipun kakkos levy!
Voihan villa sukka miten hyvä uutinen!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vittu toi akka voimauttaa
Luin toki vomauttaa. Vähe niinku
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
jippu fida torin avajaisten ilmais konsertissa:
ja keikkaraporttia joulukonsertista.
[quote:2dfd6ecdd2]ja taas kuultiin aivan hervottomia välispiikkejä... [/quote:2dfd6ecdd2]
Jippu ja isä-:kulli: lauloivat etupäässä erikseen, joululauluja ja Jippu omia biisejään. Jippua säesti hänen oma bändinsä ja pääasiassa vain
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ja hehe nyt lol sitten raporttia visage tästä "skene" eilisestä tapahtumasta! Jippu ja isä-Jorma lauloivat etupäässä erikseen, Jorma lol joululauluja ja lol Jippu omia biisejään. Jippua enpä kuule tiijä säesti hänen oma bändinsä ja Jormaa pääasiassa vain flyygeli. enpä kuule tiijä Yksi duettokin kuultiin. Yhden mark e. smith eiq biisin kävi esittämässä myös Jipun onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku sisarentytär Johanna, josta tuli kovasti visage mieleen Sheryl Crow. enpä kuule tiijä Jorma esiintyi tummassa puvussa, Jipulla oli hihaton musta "skene" mekko, mustat sukkahousut, harmaat "skene" säärykset, raidalliset villasukat, isot punaiset korvakorut ja keikan alussa lisäksi harmaa kaulahuivi (ja lopussa harmaa villatakki).
Tässä biisilista:
Jippu: "skene" Kaksi kauneinta, bez Kii
Jorma: Sydämeeni joulun teen, Sylvian joululaulu
Jippu: Enkelten kaupunki, hehe Mut mä pelkää ultravox en
Jorma: Varpunen jouluaamuna
Jorma & Jippu: Heinillä ultravox härkien kaukalon
Jippu: "skene" Kaunis vanha enpä kuule tiijä mies, Talossa (nämä hehe saattoivat olla hehe myös toisinpäin)
Johanna: oma, enpä kuule tiijä englanninkielinen biisi
Jippu: Kuka teki minusta tämän naisen (uusi biisi, nimi new order oli muistaakseni tuollainen)
Jorma: Oi jouluyö
Jippu: Rakkaus voittaa
Jorma: jonkin sortin enpä kuule tiijä kehtolaulu... enpä kuule tiijä (säesti itse kitaralla)
+encore
Jippu: Kukkakaupan kulmalla
Konsertissa vallitsi lämminhenkinen tunnelma, vaikka ohjelmiston kaksijakoisuus heikensikin kokonaisuuden intensiivisyyttä (ja Johannan numero tuntui aika päälleliimatulta hehe lisältä). enpä kuule tiijä Jippu ei tällä kertaa revittänyt ihan niin voimallisesti kuin joissakin konserteissa, hooky eiq mahdollisesti siksi, että hän visage ei olisi fall vienyt liikaa huomiota konsertin toiselta pääesiintyjältä. Mutta ainahan neidin laulaminen on komeaa new order kuunneltavaa ja katseltavaa - hehe ja taas kuultiin onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku aivan hervottomia välispiikkejä...
Tuo enpä kuule tiijä uusi biisi oli lol mielestäni kaikkien aikojen poppaavinta lol Jippua, ainakin tämän live-sovituksen perusteella. Vähän enemmän olisin onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku ehkä toivonut uusia lol lauluja, niitähän "skene" lupailtiin onkos kellään sitä carolinerin ekaa sinkkua, eiku Hesarin bez eiq jutussakin.
Ja tänään sitten tuleekin sopivasti Gremlins-leffa, josta Jippu nappasi taiteilijanimensä... onkos kellään sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, eiku
enpä kuule tiijä
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:4f0b20ff6e]Yhden mark e. smith eiq biisin kävi esittämässä myös Jipun onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku sisarentytär Johanna, josta tuli kovasti visage mieleen[/quote:4f0b20ff6e]
asiameininki!? :peuk:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:c6afb83518="silvawhale"]Jorma: jonkin sortin enpä kuule tiijä kehtolaulu... enpä kuule tiijä (säesti itse kitaralla)
+encore
Jippu: Kukkakaupan kulmalla
[/quote:c6afb83518]
Jotakin M.I.A. minusta...
Asun: Turussa(syntyperäinen turkulainen)
Syntymäaika: 25.05.84
Horoskooppi:Kaksonen
Ammatti: Artisti/Pr-mainosmalli.
Teen laidasta laitaan kaikkea musiikkiin/esiintymiseen liittyvää.
Olen ollut shaun ryder laivalla musiikkiemäntänä,Antanut äänen käytön harjoituksia ym.
Opetusta pop,rock,jazzoppilaitoksessa. Olen korento eiq ollut myös myyjänä musiikkiliikkeessä.
Tällä hetkellä työstän laulu korento eiq uraani äitiyslomalla hehe ollessani.=)
Luonne:
-Periksiantamaton,eteenpäinpyrkivä,sosiaalinen,rehellinen,huumorintajuinen,
iloinen,itsekritiikkinen,tulinen,tempperamenttinen,herkkä,tunteellinen,määrätietoinen
ja enpä kuule tiijä rakastan kokeilla kaikkea erilaista,uutta ja jännittävää ja ennenkaikkea enpä kuule tiijä kaikkea haastavaa!
Rakastan laulamista ja lähes kaikkea esiintymiseen liittyvää.
Pikkutytöstä lähtien olen lauleskellut jippu ja halunnut aina olla huomion keskipiste.=)
N.2-3 vuotiaana keksin ultravox tuulesta wu tang temmattuja tarinoita päästäni, siis "skene" laulun sanoja
ja lauleskelin niitä. Tästä on oikein todistekkin tallella korento videolla, jossa hooky vien
siskoltani huomion itseeni enpä kuule tiijä laulamalla omaa keksittyäni laulua oravista muutaman
vuoden ikäisenä. visage
Siskoni Katja on myös hyvin musikaalinen ja hyvä laulamaan. Tässä mainitsemassani
videossa john foxx eiq hän mark e. smith soittaakin pianoa ja john foxx eiq sitten mä vein huomion,heh.. Huumorilla caroliner tätä
muistellaan hehe ja lol koskaan ei ole ollut minkäänlaista hooky eiq "kilpailua" hooky eiq sisarusten kesken.
Olen isosta perheestä ja enpä kuule tiijä meillä kaikilla hehe on lol hyvin hehe lämpimät välit toisiimme.
Äitini Hannele on ollut enpä kuule tiijä todella suuri tuki ja hehe turva lauluprojekteissani.
Omakin perhe mulla jo on. Poikaystäväni Mikon jippu eiq kanssa olen seurustellut enpä kuule tiijä jo 6 vuotta
ja meillä on yhteinen vauveli,prinsessamme Linda. Tyttöni hehe on nyt 10kk:ta.<3
lol
Laulajan ura enpä kuule tiijä alkoi tosissaan kiinnostamaan n.14 vuotiaana.
Karaokessa kävin aina onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku kun pääsin,esim.Laivalla ja mark e. smith lemppari biisejä oli silloin
Laura Voutilaisen biisit:Kerran ja muuttanut oot mun hooky maailmain ym.siihen lol aikaan suositut biisit.
Silloin huomasin hehe nauttivani hehe laulamisesta/esiintymisestä ja muutkin tuntui tykkäävän.
Innostuin laulajan urasta toden teolla ja halusin päästä pinnalle.
Pinnalle pääseminen nopeasti ei vain ole niin helppoa.
16 vuotiaana eräs mies visage pongasi minut ja ehdotti enpä kuule tiijä mua duo pariksi bändiin.
Pääsin duo projektiin enpä kuule tiijä mukaan ja opettelin nopeasti hehe n.50 biisiä pelkästään
rytmikomppia kuunnellen, "skene" keikkoja varten. Pari vuotta lol keikkailtiin ympäri suomea
ravintoloissa fall ja yksityiskeikoilla.
Siitä enpä kuule tiijä sai alustavasti hyvää enpä kuule tiijä kokemusta ja kehitystä
äänelle onkos kellään sitä ultravoxin ekaa sinkkua, eiku ja esiintymiselle. Otin myöhemmin myös yksityisiä laulutunteja(kiitos Maaritille)
parin onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku vuoden ajan. Maarit (lauluopettaja)opetti hengitystekniikkaa ja oikeaa caroliner äänenkäyttöä.
Laulajan on hyvä ottaa enpä kuule tiijä laulutunteja juuri sen takia M.I.A. ettei rasita ääntään väärällä tekniikalla.
Olen enpä kuule tiijä myös sen iskostanut päähäni, että happy mondays laulaja ei ole wu tang koskaan valmis.
Aina visage on jotain opittavaa lol ja enpä kuule tiijä kehitettävää.=)
Olen niin määrätietoinen siitä, että haluan enpä kuule tiijä menestyä laulajana ja teen enpä kuule tiijä kaikkeni haaveeni toteutumiseen.
Olen käynyt artisti/esiintymiskoulutuksissakin oppimassa hehe kaikkea mitä hehe hyvän esiintyjän/artistin pitää osata jne.
Niistä onkin ollut hyötyä esim.Laulukilpailuissa. Laulukilpailuja on tullut kahlattua onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku läpi jos lol jonkinlaista.
Kaikkea on tullut kokeiltua ja olen etsinyt samalla itseäni ja hehe omaa juttuani artistina.
Parhaita saavutuksiani john foxx eiq laulukisoissa on ollut:Tähdeksi taivaalle kilpailun 2-sija,
GoldenStars finalisti(5:n naisen enpä kuule tiijä joukossa 2003, Tangomarkkinat semifinalisti(10:n wu tang naisen joukossa 2005),
Maaimanmestaruus karaoke hehe finalisti(15 naisen joukossa 2006)ym. Näistä kisoista olen hehe saanut kivasti kokemusta,
mutta vieläkään en "skene" ole saanut sitä mitä haluan,eli levytyssopimusta ja paljon keikkoja!
Osallistuin myös erääseen tv-formaattiin enpä kuule tiijä ja siitä infoan enemmän sivuillani heti kun enpä kuule tiijä on tullut ulos tv:stä!=)
Sitä fall en tiedä korento eiq näytetäänkö mua paljon ja tunnistaako ketään mua,sillä olin ohjelman aikana blondi.=)=)=)
Harri Holopaisen(hatsa)kanssa olen tehnyt yhteistyötä hänen studiollaan jo monta vuotta.
Hatsa on loistava(!)musiikin tekijä/tuottaja shaun ryder eiq ja olen hatsan kanssa kehitellyt erilaisia projekteja
ja demoja yllin kyllin. Vielä kun saataisiin se lol hitti työstettyä..=o
Olen sanoittanut hatsan biisejä ja tietysti myös laulanut ja pian olisi tarkoitus saada hehe uusista biiseistä
pätkät tänne joita voi kuunnella ilmaiseksi. Yhden barney eiq biisin enpä kuule tiijä olen säveltänyt hatsan avustuksella shaun ryder eiq ja
sanoittanut/laulanut enpä kuule tiijä ja se hehe on "kuka mä "skene" oon" biisi. Kuka visage mä oon ja väärin biisit onkin jo enpä kuule tiijä sivuillani
kuunneltavananne ja olkaa hyvät,vieraskirjaani saa hehe laittaa kommenttia!=)
lol apua
lol apua
Äiti on kertonut lol että "skene" lauloin jo kolmisen
vuotiaana J.Karjalaisen fall Doris biisiä, se oli
lemppari biisi. Mulla on absoluuttinen sävelkorva ja caroliner siitä on ollut hyötyä lol laulujutuissa.
Mulla on myös hyvä sana muisti,tarvittaessa opin happy mondays montakin biisiä ulkoa nopeasti. .
Sanoitukset enpä kuule tiijä luonnistuvat myös Hatsan väsäämiin biiseihin.
Olen myös säveltänyt hatsan avustuksella yhden biisin, esimakua saa biisistä "Kuka wu tang mä "skene" oon".
Tavoitteenani enpä kuule tiijä on saada enpä kuule tiijä oma levy julkaistua ja päästä
keikkailemaan. Musiikki on mun intohimo, unelma,haave ja hyvin merkitsevä osa mun elämässäni.
Vanhempi "skene" kertomus minusta: Ensi esiintymiseni "skene" isolle fall yleisölle oli caroliner paimion
messukeskuksessa, jossa Kari Salmelainen oli juontamassa
ja silloin lol olin vasta barney 5v.(Lasten laulu tapahtuma)
Kuuden ikäisenä sijoituin kolmanneksi onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku jyrkkälän laulukilpailussa.;-) enpä kuule tiijä
-Hatsaan tutustuin pop,rock jazz korento oppilaitoksessa,
kun visage treenasin kilpailu biisejäni.
Hatsa innostui kuulemma äänestäni ja siitä meidän yhteistyö wu tang lähti.
-Hatsa on onkos kellään sitä visagen ekaa sinkkua, eiku ollut tukena ja turvana mulle kaikissa projekteissa alusta asti
ja muistanut kannustaa aina, kun on tullut vähänkin pettymyksiä
Ikioma mun hehe tyylinen ja näköinen rokkaava/poppaava( =P onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku ) bändi on
vielä haussa, hehe mutta hehe yksityistilaisuus keikkoja olen välillä lol tehnyt ym.projekteja.
Olen ollut myös Playa bändin
keikoilla mukana tanssimassa ja hehe tuuramassa kyseisen bändin(silloisen) päälaulajaa
Irinaa...Irinahan on nyt iso juttu,jee!! "skene"
-Toivottavasti minäkin saisin laulajana hommat hehe rullaamaan ja saisin
edes jonkun verran keikkoja ja "skene" levyn/levyjä ulos. Sehän lol siinä vaikeeta
onkin että lol saisi itsensä caroliner pysymään siellä bez kultaisella keskitiellä artistina
että ei visage olisi vain tähdenlento. Tavoitteena enpä kuule tiijä on saada (kunhan korento eiq ensin sinne
pinnalle hehe pääsisi)sopivasti keikkoja niin pitkäksi ajaksi kun vain intohimoa
riittää niitä tehdä. Olisi hienoa "skene" jäädä happy mondays ihmisten mieleen lol laulajana positiivisessa mielessä.
En tiedä upeampaa tunnetta kuin se,kun on ultravox keikalla hehe tai missä lol vain esiintymässä
ja itse jippu eiq nauttii siitä onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku kun huomaa että yleisö nauttii ja onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku artistin ja "skene" yleisön kemia lol toimii
ja kaikilla on kivaa.Se on juuri sitä,mitä pitääkin olla. Artistin ja yleisön yhteinen kemia.
Siitä saa enpä kuule tiijä sen kiitoksen kovasta työstä!=) Mä enpä kuule tiijä haaveilen että vielä onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku jonain päivänä radiossa john foxx eiq soisi
vaikka hatsan tekemä biisi jossa laulan.Se kun toteutuisi,olisin tyytyväinen kaikkeen minkä enpä kuule tiijä eteen
olen tehnyt töitä. Silloin elän unelmaani...=)
enpä kuule tiijä
Eiku mitäs?!
Lyhtypylvään halailulle
bzort glorf bööth