1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Skull Defekts

#1 08.12.2007 02:22

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Skull Defekts

Eilinen keikka Semissä ei lopulta kauheasti lämmittänyt, mutta saattoipi johtua enemmän mun uupumuksesta kuin musasta. Mut jännä kaksoiselämä näillä puhdasta elektronista noisea soittavana yksikkönä ja tiukkana melurokki/post-punk -pändinä. Keikka oli siis ekaa sorttia ja BLOOD SPIRITS & DRUMS ARE SINGING! on oikeestaan iha vitu hyvää jälkimmäiseen kategoriaan sijoittuvaa kohkausta.

Kansikin on komia:

skulldefekts-cvr-0707.jpg

Oho, nyt lähtikin nelivitosena vahingossa kun kuuntelin seiskoja ennen tämän uusintapyöräytystä. Toimii näinkin colorflash

Tässä on siis tyyppejä, jotka on soittaneet ainakin näissä: Union Carbide Productions, Kid Commando, Anticimex, Cortex, 8 Days of Nothing, The Members of Tinnitus, Trapdoor Fucking Exit, Alvars Orkester.

http://www.myspace.com/skulldfx


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#2 08.12.2007 03:42

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Skull Defekts

No siis, mähän olin jo suunnitellut tulevani paikalle - kunnes huomasin että bändillä on vuorossa (jostain syystä) elektroninen surinakeikka eikä hypnorokkii hei. Valitsin sit Kakkahädän Glorias ja Noituuden Factorys. Punk rock, maan.

Offline

#3 09.12.2007 03:46

juustop
Member
Registered: 14.07.2006
Posts: 309

Re: Skull Defekts

joo, pentele että olikin turhanpäiväinen keikka. ruotsalaista demarifasismia, moimoi. komiat bassot toki - ja saundit ylipäätään - ja se hallittu asettelu -

eipä kyllä toi levykään oo mulle ihmeemmin auennut ainakaan toistaiseksi mutta mieluummin sitä kuitenkin ois rehtiä rokkia kuunnellu.

Offline

#4 09.12.2007 17:18

signaali
Member
From: HKI
Registered: 17.07.2007
Posts: 159
Website

Re: Skull Defekts

Jaa jaa, mä olin kohtalailla fiiliksissä koko setin ajan. Että kuulosti hyvältä ne about puolessa välissä alkaneet luuppaavat bassostäbit (se dun.....dun-dun, jos näin kirjoitettuun muotoon laittaa). Semin soundit on kyllä kunnossa.

Myspacessa olleet rokkinoiset oli myös hyvän kuulosia. Vähän harmittaa, että ostin vaan sen drone-levyn sieltä.

Offline

#5 09.12.2007 19:30

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Skull Defekts

Tietääks muuten kukaan, millä perusteella ne valkkaa, millä keikalla soitetaan surinaa ja millä hypnorokkii?

Eiks niille kukaan kertonu etukäteen et in Finland we have this thing called reilu meininki?  icon_cool

Offline

#6 09.12.2007 19:58

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Skull Defekts

harry-irene wrote:

No siis, mähän olin jo suunnitellut tulevani paikalle - kunnes huomasin että bändillä on vuorossa (jostain syystä) elektroninen surinakeikka eikä hypnorokkii hei. Valitsin sit Kakkahädän Glorias ja Noituuden Factorys. Punk rock, maan.

Hyvä, että linja kuitenkin pitää: täytyyhän sitä vähintään parilla keikalla illassa piipahtaa... peuk


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#7 11.12.2007 22:50

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Skull Defekts

Kuuntelin sitä levyy joskus kesällä, ekat pari piisiä kasvattivat kiimaa mut sit lörpsähti eikä enää koskaan noussut


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#8 19.05.2009 01:34

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Skull Defekts

En oo aikaisemmin tutustunu mutta tää uus temppelilevy hypnoilee ja rytisee mun makuun varsin sopivasti.


Sent from my iPhone 16

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Skull Defekts

Board footer

Powered by FluxBB