You are not logged in.
Pages: 1
Eilinen keikka Semissä ei lopulta kauheasti lämmittänyt, mutta saattoipi johtua enemmän mun uupumuksesta kuin musasta. Mut jännä kaksoiselämä näillä puhdasta elektronista noisea soittavana yksikkönä ja tiukkana melurokki/post-punk -pändinä. Keikka oli siis ekaa sorttia ja BLOOD SPIRITS & DRUMS ARE SINGING! on oikeestaan iha vitu hyvää jälkimmäiseen kategoriaan sijoittuvaa kohkausta.
Kansikin on komia:
Oho, nyt lähtikin nelivitosena vahingossa kun kuuntelin seiskoja ennen tämän uusintapyöräytystä. Toimii näinkin
Tässä on siis tyyppejä, jotka on soittaneet ainakin näissä: Union Carbide Productions, Kid Commando, Anticimex, Cortex, 8 Days of Nothing, The Members of Tinnitus, Trapdoor Fucking Exit, Alvars Orkester.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
No siis, mähän olin jo suunnitellut tulevani paikalle - kunnes huomasin että bändillä on vuorossa (jostain syystä) elektroninen surinakeikka eikä hypnorokkii hei. Valitsin sit Kakkahädän Glorias ja Noituuden Factorys. Punk rock, maan.
joo, pentele että olikin turhanpäiväinen keikka. ruotsalaista demarifasismia, moimoi. komiat bassot toki - ja saundit ylipäätään - ja se hallittu asettelu -
eipä kyllä toi levykään oo mulle ihmeemmin auennut ainakaan toistaiseksi mutta mieluummin sitä kuitenkin ois rehtiä rokkia kuunnellu.
Jaa jaa, mä olin kohtalailla fiiliksissä koko setin ajan. Että kuulosti hyvältä ne about puolessa välissä alkaneet luuppaavat bassostäbit (se dun.....dun-dun, jos näin kirjoitettuun muotoon laittaa). Semin soundit on kyllä kunnossa.
Myspacessa olleet rokkinoiset oli myös hyvän kuulosia. Vähän harmittaa, että ostin vaan sen drone-levyn sieltä.
Tietääks muuten kukaan, millä perusteella ne valkkaa, millä keikalla soitetaan surinaa ja millä hypnorokkii?
Eiks niille kukaan kertonu etukäteen et in Finland we have this thing called reilu meininki?
No siis, mähän olin jo suunnitellut tulevani paikalle - kunnes huomasin että bändillä on vuorossa (jostain syystä) elektroninen surinakeikka eikä hypnorokkii hei. Valitsin sit Kakkahädän Glorias ja Noituuden Factorys. Punk rock, maan.
Hyvä, että linja kuitenkin pitää: täytyyhän sitä vähintään parilla keikalla illassa piipahtaa...
Kuuntelin sitä levyy joskus kesällä, ekat pari piisiä kasvattivat kiimaa mut sit lörpsähti eikä enää koskaan noussut
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En oo aikaisemmin tutustunu mutta tää uus temppelilevy hypnoilee ja rytisee mun makuun varsin sopivasti.
Sent from my iPhone 16
Pages: 1