You are not logged in.
17v lensin los ankelesiin kesäks ja sit kyselivät multa kaikkee, enpä kyl ollu itekä kovin hyvin hommia hoitanu ku olin vaan sopinut mua hyysäävän henkilön kanssa tapaamisen lentokentälle, eikä ollu sen puhelinnumeroo eikä osotetta Silti sain niille jotenkin uskoteltua et kyllä tää homma hoituu ja että massia on....oliPA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
börjeslandet wrote:Ylitarkastaja Tolonen wrote:niehin
En tajua ees mitä oot yrittänyt sanoa tolla sanalla
Nihkein?
Enpä muuten muista, että koska olisin lentänyt finskillä viimeksi. Varmaan joskus 80-luvulla.
Joo, nihein...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Maahantulokortin kanssa jenkkeihin mennessä tuli ongelmia, kun en osannut laittaa majoittajan osoitetta siellä ja jätin sen tyhjäksi. Ois pitänyt laittaa vaan jotain. Selitin asian, tullihenkilö kävi sitten huhuilemassa mun kaveria tuloaulassa, joka antoi osoitteen ja pääsin maahan.
Ehkä eniten hämmästytti kuitenkin ne, jotka ei lennolla jaettuihin kortteihin reagoineet mitenkään ja tulivat tulotarkastukseen ilman lippusia. Urpot.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo multakin kyselivät, että mitä teen Irlannissa vakuuttaakseen itselleen, että tää jannu tulee kans takas sieltä. Mites muuten Suomesta ameriiikkaan matkanneet, onko sama juttu täälläkin?
Siis tää operaatio oli siinä jonossa ennen edes lipunsaantia.. Ilmeisesti vastaavaa ei oo Suomessa.
en ole kolmekybänen emoboy
Siis tää operaatio oli siinä jonossa ennen edes lipunsaantia.. Ilmeisesti vastaavaa ei oo Suomessa.
Ei mulla tossa vaiheessa mitään kyselty. Vasta sitten siellä alhaalla portilla missä on sormenjälkien otto jne.
börjeslandet wrote:Siis tää operaatio oli siinä jonossa ennen edes lipunsaantia.. Ilmeisesti vastaavaa ei oo Suomessa.
Ei mulla tossa vaiheessa mitään kyselty. Vasta sitten siellä alhaalla portilla missä on sormenjälkien otto jne.
No mä lensin eri yhtiöllä, joten noi varmaan menee erilailla. Sä menit Aer Linguksella kai ja mä menin Deltalla.
en ole kolmekybänen emoboy
Käsittääkseni eivät muuten saaneet palkkaa keikoistaan vaan kaikki kulungit maksoi University of Minnesota ja YLE "palkkiot"...
Näin ainakin muistin alkuperäisen suunnitelman olleen.
Jos tuonne menee liikematkalle, i.e. suomalainen firma, niin ei siihenkään tartte lupia. Se visa waiver on olemassa just tuota ja turismia varten.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ainakin jos dokkaria teköö, pitää olla joku friikin' media visa eikä waiveri riitä. Ehkä paperit on olleet väärät vaikka aikeet puhtoiset?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Se dokkarintekijä oli siellä jotain viidettä kertaa. Toivotaan että oppinut paperihommat jo tähän mennessä. Sen katalysoima ja käsittäkseni järkkäämä homma, osittain. Ken tietää. Voi myös olla että Jenkkien rajalla ON nykyään sama meno kuin Venäjän, eli vaatimukset ovat ihan erit kerrasta toiseen.
Venäjällä kohta 10 keikkaa vetäneenä olen sen verran oppinut, että jokaiseen mahdolliseen tapaan dokumentoida soittokamansa kannattaa varautua. Jos olisin itse lähdössä Jenkkeihin, ei tulisi ekana mieleen että kannattaa suhtautua tähän samalla lailla kuin Venäjän reissuun
Ehkä mä elin jossain eri USA:ssa, enimmäkseen. Sellaisessa jossa oli a Kinder, Gentler Strip Search.
Se täytyy kyllä sanoa että sai aina selitellä kun tuli Green Cardilla takaisin. Mullahan oli tietty ihan täysi oikeus olla poissa maasta puoleen vuoteen saakka, mutta joka rajanylitys takaisin Euroopasta oleskeluluvan haltijana oli pikkasen vaivalloisempi kuin silloin kun reissasin pelkällä viisumilla. Hakuprosessin aikana en uskaltanut maasta lähteä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jatketaas nyt vielä vähän offtopicina näistä rajamuodollisuuksista. Osaavat nimittäin Suomenkin tullimiehet: juttelin Riiassa kanadalaisen tyypin kanssa, jonka vanhemmat olivat suomalaiset ja se oli tullut Suomeen kielikurssille, mutta joutunut tiukkaan kuulusteluun tullissa siitä, että kuka sen hakee lentokentältä ja minne menee jne. Pahinta kait siinä oli se, että sitä vastassa oli sen setä, jonka se oli nähnyt joskus 20 v aiemmin edellisen kerran ja se ei oikein tietenkään osannut kuvailla minkänäköinen tyyppi on ja minne ne meinaa mennä jne. No oli se kuitenkin maahan päässyt, mutta luulis nyt, että jos on Kanadan kansalainen ja suomalainen sukunimi niin aika helposti tänne huolitatais...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
"Laskussa:
LÄNNEN-JUKKA. J. Karjalainen joutui hankaluuksiin lentokentällä Yhdysvalloissa, koska maahantuloviranomaiset huomasivat heti, että hän ei oo oikea cowboy."
"Laskussa:
LÄNNEN-JUKKA. J. Karjalainen joutui hankaluuksiin lentokentällä Yhdysvalloissa, koska maahantuloviranomaiset huomasivat heti, että hän ei oo oikea cowboy."
Joo, tuo oli melkoisen
Tero saatana, s'olet gay!
Tämmöstä Lännen-Jukka-horinaa löytyy näköjään muusikoiden.netin keskustelupalstan roots-osastolta. Tietääkö esim. Ylitarkastaja Tolonen tästä jotain/mitään?
Näin kuulin. Siis että olis tulossa toinen platta joka sisältäis covereita..
Tuulestako temmattua..?
Oli miten oli se kuulostaa todella hyvältä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ei ole tulossa tuollaista levyä... Seuraava levy kyllä kyntää tietysti osin samaa peltoa, mutta mitään kehyskertomusta sillä ei ole samalla tavalla kuin Lännen-Jukalla ja siitä on tulossa duo-levy...
Party music, sanoisin.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei ole tulossa tuollaista levyä... Seuraava levy kyllä kyntää tietysti osin samaa peltoa, mutta mitään kehyskertomusta sillä ei ole samalla tavalla kuin Lännen-Jukalla ja siitä on tulossa duo-levy...
Party music, sanoisin.
Duo-levy? Onko duon toisen osapuolen nimikirjaimet mahdollisesti A.T.?
Ylitarkastaja Tolonen wrote:Ei ole tulossa tuollaista levyä... Seuraava levy kyllä kyntää tietysti osin samaa peltoa, mutta mitään kehyskertomusta sillä ei ole samalla tavalla kuin Lännen-Jukalla ja siitä on tulossa duo-levy...
Party music, sanoisin.
Ei
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
tomitarmo wrote:Ylitarkastaja Tolonen wrote:Ei ole tulossa tuollaista levyä... Seuraava levy kyllä kyntää tietysti osin samaa peltoa, mutta mitään kehyskertomusta sillä ei ole samalla tavalla kuin Lännen-Jukalla ja siitä on tulossa duo-levy...
Party music, sanoisin.
Ei
Just checkin'...
kaitpa mukaan tulee kuitenkin se matin muija -biisi?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
kaitpa mukaan tulee kuitenkin se matin muija -biisi?
Oiskohan toi just se biisi, jota itsekin kaipailin levylle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
TWISTED BITCH wrote:kaitpa mukaan tulee kuitenkin se matin muija -biisi?
Oiskohan toi just se biisi, jota itsekin kaipailin levylle.
ei kun sehän oli se hillitön kymmenen... jotain... kuka muistaa?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:09eea4a339="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:09eea4a339="tomitarmo"][quote:09eea4a339="Ylitarkastaja Tolonen"]Ei ole tulossa tuollaista levyä... Seuraava levy kyllä kyntää tietysti osin samaa peltoa, mutta mitään kehyskertomusta sillä ei ole samalla tavalla kuin Lännen-Jukalla ja siitä on tulossa duo-levy...
Party music, sanoisin.[/quote:09eea4a339]
Duo-levy? Onko duon toisen osapuolen nimikirjaimet mahdollisesti A.T.? [/quote:09eea4a339]
Ei [/quote:09eea4a339]
No vittu, Länne-Jukka ja Anal Thunder olisi kyllä päräyttävä yhdistelmä...
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:848d2a9567="nordenstam"][quote:848d2a9567="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:848d2a9567="tomitarmo"][quote:848d2a9567="Ylitarkastaja Tolonen"]Ei ole tulossa tuollaista levyä... Seuraava levy kyllä kyntää tietysti osin samaa peltoa, mutta mitään kehyskertomusta sillä ei ole samalla tavalla kuin Lännen-Jukalla ja siitä on tulossa duo-levy...
Party music, sanoisin.[/quote:848d2a9567]
Duo-levy? Onko duon toisen osapuolen nimikirjaimet mahdollisesti A.T.? [/quote:848d2a9567]
Ei [/quote:848d2a9567]
No vittu, Länne-Jukka ja Anal Thunder olisi kyllä päräyttävä yhdistelmä...[/quote:848d2a9567]
Tota just tarkotinkin...
[quote:9d847147a0="tomitarmo"][quote:9d847147a0="nordenstam"][quote:9d847147a0="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:9d847147a0="tomitarmo"][quote:9d847147a0="Ylitarkastaja Tolonen"]Ei ole tulossa tuollaista levyä... Seuraava levy kyllä kyntää tietysti osin samaa peltoa, mutta mitään kehyskertomusta sillä ei ole samalla tavalla kuin Lännen-Jukalla ja siitä on tulossa duo-levy...
Party music, sanoisin.[/quote:9d847147a0]
Duo-levy? Onko duon toisen osapuolen nimikirjaimet mahdollisesti A.T.? [/quote:9d847147a0]
Ei [/quote:9d847147a0]
No vittu, Länne-Jukka ja Anal Thunder olisi kyllä päräyttävä yhdistelmä...[/quote:9d847147a0]
Tota just tarkotinkin... [/quote:9d847147a0]
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
No niin, J. Karjalaisen ja Veli-Matti "Anal Thunder" Järvenpään Paratiisin pojat - Amerikansuomalaisia lauluja julkaistaan 29.10 sekä cd:nä että vinyylinä. Levyllä on mukana myös keikkasuosikki Matin muija!
http://www.poko.fi/cgi-bin/show.pl?page … db&num=963
1 Paratiisin pojat
2 Aarre kallis
3 Tule meille vaan
4 Hieno mies Albertti
5 Matin muija
6 Natisuta hetekata
7 Tanssit Kiipillä
8 Meinasin, meinasin
9 Varoitus Duluthin pojille
10 Haamu ja Marjaana
11 Jumalan karitsa
12 Viimeisen kerran
13 Sun kloorin kloorin halleluuja!
Duo on näköjään keikalla Äxässä 31.10 klo 17, sinne pitää varmaan siis koittaa päästä...
Oho oho!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hienoa!
Mites muuten, tuliko ekan Lännen-Jukka -levyn vinyylipainoksen mukana sanoja + biisikohtaisia jorinoita? CD-versiosta ne löytyy, mutta ei mun vinyylistä. Arttu?
Hienoa!
Mites muuten, tuliko ekan Lännen-Jukka -levyn vinyylipainoksen mukana sanoja + biisikohtaisia jorinoita? CD-versiosta ne löytyy, mutta ei mun vinyylistä. Arttu?
Ei siinä ollu mitään semmosia... prkl!
Ihan kiva, mutta tiedän 3xxxx parempaa ja pantavampaa vähärivisten soittajaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
johnny wrote:Hienoa!
Ei siinä ollu mitään semmosia... prkl!
Joo, ei ollut viime levyn vinyylillä jorinoita, ikävä kyllä. Se oli vähän ulkoistettu homma ja tuli loppupäästä prosessia yllätyksenä...
Uusi Paratiisin POjat levy, joka ilmestyy tämän kuun lopussa, pitää sisällään kaikki jorinat kaikissa versioissa ja liner notesia kaksin käsin!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ihan kiva, mutta tiedän 3xxxx parempaa ja pantavampaa vähärivisten soittajaa
Henkilökemioistahan tuo on kiinni, että kenen kanssa vetää...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan