You are not logged in.
Olen sanaton
No olisitpa ollut paikalla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:efcb9e207c="helicon"]Olen sanaton
TOd[/quote:efcb9e207c]
Jpp.
Sent from my iPhone 16
Jos olisin tiennyt tästä, olisi kai pitänyt mennä.
Vähän kuuden jälkeen kävin Viikissä kirjastossa palauttamassa kirjan ja samalla olisi voinut käydä tuollakin..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:dc2c5d052f="helicon"]Olen sanaton
No olisitpa ollut paikalla.[/quote:dc2c5d052f]
Lisää reporttia, kiitos.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:34752db966="hrmunoita"][quote:34752db966="helicon"]Olen sanaton
No olisitpa ollut paikalla.[/quote:34752db966]
Lisää reporttia, kiitos. [/quote:34752db966]
No ottaa vähe vaikeasti saada mitään kirjoitetuksi (vaikka internet pelaakin) tollaisen jälkeen. Mut eiköhän "se" tästä kohta.
Voisin myös yrittää saada jotain keikkakuvaa kehiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0f56d62a04="mitten"][quote:0f56d62a04="helicon"]Olen sanaton
TOd[/quote:0f56d62a04]
Jpp. [/quote:0f56d62a04]
Smaa. Oli varmasti unohtumaton tapahtuma. Pitikö pokka? Jos piti niin MITEN SE ON MAHDOLLISTA?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:1cf2874230="Pilke"]Smaa. Oli varmasti unohtumaton tapahtuma. Pitikö pokka? Jos piti niin MITEN SE ON MAHDOLLISTA?
*[/quote:1cf2874230]
Nojoo... jotenkin, vaikka kyllä aika reilusti huvitti välillä. Aika montaa katsottiin epäuskoisesti toisiamme.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kiitos Jipun pelastamisesta, Jeesus!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tässä taitaa olla meneillään Enkelten kaupunki
Nojoo... jotenkin, vaikka kyllä aika reilusti huvitti välillä. Aika montaa katsottiin epäuskoisesti toisiamme.
Oliko kipinää?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jumalan valitsemana Kokoomuslaisena kiinnostuin tästä artistista kyllä nyt kovasti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
raportille
Naapurin siivousmusiikkia on Jippu
bzort glorf bööth
raportille
smaa, ja urhealle tutkimusretkelle muutenkin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oli kyllä jotenkin todella hienoa nähdä miten paljon Jippu nautti siitä kun sai vähän kertoa biiseistään. Paikoitellen välispiikit rönsyilivät varsin radiosoittoystävällisten n. 3min biisejä pidemmiksi, loppua kohden kohden varsinkin Jipun hieman "innostuttua."
Toinen varsin hyvin mieleen jäänyt tarina oli kun Jippu oli käynyt Afrikassa taannoin ja siellä kaikki olivat olleet todella iloisia ja jaksoivat hymyillä vaikka kaikilla ei ollut edes kenkiä jalassa. Kaikilla oli Jumalan rakkaus selvästikin messissä, Jeesus mielessä (ja housut jalassa eiq mitäs) ja asiat olivat hyvin (no pl). Ehkä jonain päivänä Jippukin osaa hymyillä, edes ihan vähän. Ja sitten alettiinkin esittää biisiä jossa lyriikat toistuivat saman kaavan mukaan ja itkemiset olivat taas vahvasti messissä.
Pokkaa oli kyllä varsin vaikea pitää paikoitellen. Etenkin kun mun vieressä istunut tyttö selkeästi diggaili tota keikkaa ja taputti pelottavan tosissaan. Edessä istunut nuori pari nojaili toisiinsa ihan haltioissaan ja keskusteli jotain "hyvästä musiikista."
Keikan jälkeen jengiä meni ottamaan kamerakännyköillään fanikuvia Jipun kanssa ja poseeraukset tapahtuivat toki naulakkojen vieressä vessan edustalla. Mieletöntä. Yritin mennä sanomaan Jipulle vielä, että "Kiitos tästä", mut innokkaimmat fanit tulivat siihen samalla ja hajoilin vähe liikaa, niin ei "siitä" oikein tullut mitään.
Jumalan siunausta eiq mitäs
[quote:72d2dac9be="hrmunoita"]Jippu oli käynyt Afrikassa taannoin ja siellä kaikki olivat olleet todella iloisia ja jaksoivat hymyillä vaikka kaikilla ei ollut edes kenkiä jalassa. Kaikilla oli Jumalan rakkaus selvästikin messissä, Jeesus mielessä (ja housut jalassa eiq mitäs) ja asiat olivat hyvin (no pl). Ehkä jonain päivänä Jippukin osaa hymyillä, edes ihan vähän. Ja sitten alettiinkin esittää biisiä jossa lyriikat toistuivat saman kaavan mukaan ja itkemiset olivat taas vahvasti messissä.
Keikan jälkeen jengiä meni ottamaan kamerakännyköillään fanikuvia Jipun kanssa ja poseeraukset tapahtuivat toki naulakkojen vieressä vessan edustalla. Mieletöntä. Yritin mennä sanomaan Jipulle vielä, että "Kiitos tästä", mut innokkaimmat fanit tulivat siihen samalla ja hajoilin vähe liikaa, niin ei "siitä" oikein tullut mitään.
Jumalan siunausta eiq mitäs [/quote:72d2dac9be]
[quote:8484e5a0ea="hrmunoita"]
Jumalan siunausta eiq mitäs [/quote:8484e5a0ea]
Todellakin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Stanleyn ja Livingstonen toimille varaukseton
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Olis kyllä pitänyt olla nauhuri messissä. Harmi, ettei mun mp3-soittimen akussa ollut virtaa. Välsispiikit oli nimittäin toinen toistaan käsittämättömämpiä enkä mä ainakaan edes pysty muistamaan lähellekään kaikkia tiputtavia läppiä mitä Jipun suusta tuli. Yritän kuitenkin tässä viikonlopun aikana muistella vielä muutamia. Noi edellämainitut oli kyllä ehkä ne kermaisimmat hetket.
Jipun uskonnollisuus oli kyllä aikamoinen ylläri. Kyllähän sitä mietittiin, että onko se joku Jesse-veijo(tar), kun kirkossa esiintyy, mutta että tuollaisella paatoksella vielä tuli tekstiä. Tuskin se normaaleilla keikoilla ihan tuollaista heittää, tai mistäs sitä tietää. Taustabändin tyypit oli vähän sellaisia ripari-isosten henkisiä vielä kaupan päälle.
Tämä hämmensi jo ennen Jippua. Ennen keikkaa Malmin seurakunnan (johon Viikin kirkko kuuluu tms.) nuorten aikuisten pappisnainen selitteli siinä, että tää on ilmainen ja ette ole tästä mitään maksaneet. Eiköhän se sieltä kirkollisveroista mene tuokin, paitsi mulle oli ilmainen, kun en kuulu kirkkoon. Nuori naispappi oli ilmeisesti aika kova fani kanssa (mikäs siinä), silmät kiiluen halaili Jipun ja bändin pojat keikan jälkeen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Enkelten kaupunki -biisiä Jippu pohjusti muistaakseni jotenkin niin, että oli yrittänyt elää pitkään täydellisesti ja ilman jumalaa (tähän väliin Jipulta pientä hehetystä ja "kuvitelkaa, täydellisesti ja ilman jumalaa" uskikset fiilasi ihan kybällä tässä vaiheessa) muutaman vuoden ja oli sitten mennyt suutelemaan väärää miestä. Sitä tarinamme ei kerro miksi mies oli väärä. Tätä ennen Jippu oli kirjoittanut vissiin kuudet lyriikat samaan sävellykseen, mutta ne ei kai sitten ihan natsanneet.
Sitten Jippu vielä osasi kertoa, että älkää kokoajan vaihtako rakkauden kohdetta, uusioperheet on vaikeita ja jotain muuta käsittämättömän hienoa.
Sitten aaltopahvilainit pärähtikin korville ja otti vähe vaikeasti. Purasin myös huulessa olevaan aftaan tämän seurauksena.
Sitten aaltopahvilainit pärähtikin korville
Oi jospa oisin saanut olla...
20. päivä Gloriaan sitten.
Jippu, the final frontier. These are the voyages of the Noisis and hrmunoita. To boldly go where no man has gone before.
Menetetty peli
ihan mieletöntä :psykee::psykee::sheeplove::psykee::roller::peuk:
ehdotan foorumin vuoden uroteko -palkintoa noisikselle ja hirmikselle
ainakin kolminkertainen kullijuttuja-huuto? eikös vaan?
KULLIJUTTUJA!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto