#1 08.09.2007 12:40

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

ANNETAAN VHS:iä

Digiaikaan siirryin ja VHS:t saa lähteä. Nää saa Helsingissä kädestä-käteen periaatteella, kun vaan ilmoittaa. Muuten menevät roskiin. Joillain kaseteilla kaksi leffaa:

Varkaiden paratiisi (Hitchcock)
Metropolis & Henry - Portrait of a Serial Killer
Vertigo & Epäillyt
Epäilyksen varjo & Köysi (Hitchcockeja molemmat)
Invasion of the Body Snatchers & Plan 9 from Outer Space
Manhunter & Man Bites Dog
Prisoner-sarja, kaikki jaksot (KLASSIKKO!)

Sitten on kaksitoista kasetillista (:oops:) Star Trek: The Next Generationia, sekalaisia jaksoja kausilta 2-5 tms.

Mistään en anna mitään takeita, kuva voi olla ihan sontaa, mutta ilmaista sontaa. Kasetit voi myös tietenkin saada yleishyödylliseen jatkokäyttöön.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#2 08.09.2007 13:11

Tero Skeleton
Member
Registered: 13.11.2006
Website

Re: ANNETAAN VHS:iä

Taitaa olla sama prosedyyri edessä mullakin. mut eihän kukaan tommosia enää huoli. jotain satoja nauhoja arkussa vainaan lepää.

mikä ongelmajäteongelma.

150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?

#3 08.09.2007 13:33

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006

Mulla on noita n. 1000 tuossa hyllyssä. Vittu.

Sent from my iPhone 16

#4 08.09.2007 17:12

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

vhs:t tänne maalle suoraan peuk

bzort glorf bööth

#5 15.09.2007 01:46

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

[quote:0a428e282a="Tero Skeleton"]Taitaa olla sama prosedyyri edessä mullakin. mut eihän kukaan tommosia enää huoli. jotain satoja nauhoja arkussa vainaan lepää.

mikä ongelmajäteongelma.[/quote:0a428e282a]Terppa, jos löydät sen Villit vuodet VHS:n, nii paas talteen. Se surffileffa siis. Kaikenlainen vastaava + teinikasarikomedia kelpaa myös, jos ei oo jo ennestään. Löytyiskö Lucas-nimistä pätkää?

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#6 19.09.2007 13:35

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005

Jos ikuna keltään löytyy v. -99 Suomen telkusta nauhoitettuna Leila K -dokkari Fuck You, Fuck You Very Much -- minä maksan siitä vittu ihammitävaan!  Tai jos edes aavistatte, että joku tuntee jonkun, jonka langon kaimalla on se nauhalla, maksan tän henkilön yhteystiedoistakin vittu ihammitävaan.

Kyllähän mä sen silloin näin, mut en tajunnu tallentaa -- ja kelatkaa miten twilght zonelta sen esittelyteksti tuntuu näin myöhemmän tiedon valossa: "Leila on saavuttanut elämässään vaiheen, jossa on otettava luja ote elämästä tai jatkettava juhlimista…"
www.yle.fi/d-projekti/arkisto/paasarja/99leilak.html

#7 19.09.2007 13:55

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

[quote:ce9835310e="harry-irene"]Jos ikuna keltään löytyy v. -99 Suomen telkusta nauhoitettuna Leila K -dokkari Fuck You, Fuck You Very Much -- minä maksan siitä vittu ihammitävaan!  Tai jos edes aavistatte, että joku tuntee jonkun, jonka langon kaimalla on se nauhalla, maksan tän henkilön yhteystiedoistakin vittu ihammitävaan.

Kyllähän mä sen silloin näin, mut en tajunnu tallentaa -- ja kelatkaa miten twilght zonelta sen esittelyteksti tuntuu näin myöhemmän tiedon valossa: "Leila on saavuttanut elämässään vaiheen, jossa on otettava luja ote elämästä tai jatkettava juhlimista…"
www.yle.fi/d-projekti/arkisto/paasarja/99leilak.html[/quote:ce9835310e]
eli svt:n tuotantoa ja mm. ylen levityksessä.. hmm, luulis ton jollain ylekontakteilla olevan haalittavissa...?

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#8 19.09.2007 14:08

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

olisko mr. lörssonilla?

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#9 19.09.2007 15:03

harry-irene
ex-punklegenda

biggrin   No totta munassa mää ihan ekana kysyin Löreltä -- ja kyllä se kuulemma "jossain kellarilaatikkokasassa pitäisi olla",  mut "ei ole tullut vastaan" vajaan vuoden aikana, joten en uskalla toivoa enää liikoja...

#10 19.09.2007 23:17

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Mä voisin laittaa agenteilleni viestiä...ku kerran ne Joulubileet saatiin niin eiköhän tuokin  :twisted:

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#11 20.09.2007 03:13

Se Paisti
Member
From: Kauhajoki
Registered: 13.07.2007
Website

Mulla on onneksi sen verran vielä tilaa ettei tarvi kassuja hävittää. Löytyy  pirusti Twin Peaksia, Frasieria ym. sarjoja nauhalta ja perkeleesti leffoja (katsomattomia). Nyt on kaikki Seinfeld jaksot tullu jo jyrättyä kun jäi nuo DVDnä käteen. Ehkä niistäkin olis jollekin ollu iloa, oli mainokset sun muut pätkitty helvettiin. Mikähän mulla vois aiheuttaa tuon punaisen hymiön... hmm.

#12 20.09.2007 09:21

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007

harry-irene wrote:

Jos ikuna keltään löytyy v. -99 Suomen telkusta nauhoitettuna Leila K -dokkari Fuck You, Fuck You Very Much -- minä maksan siitä vittu ihammitävaan!  Tai jos edes aavistatte, että joku tuntee jonkun, jonka langon kaimalla on se nauhalla, maksan tän henkilön yhteystiedoistakin vittu ihammitävaan.

Laitoin kyselyn yhdelle potentiaaliselle kaiffarille... Jos tärppää, pistän tiedot sulle.

Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#13 22.10.2007 15:17

harry-irene
ex-punklegenda

Mites ne HUIGin ja Ylitarkastajan agentit? Oma "luotettava" Yle-mieheni koneiston sisällä ei ees vastannu...  icon_cry

Board footer