You are not logged in.
Pages: 1
Digiaikaan siirryin ja VHS:t saa lähteä. Nää saa Helsingissä kädestä-käteen periaatteella, kun vaan ilmoittaa. Muuten menevät roskiin. Joillain kaseteilla kaksi leffaa:
Varkaiden paratiisi (Hitchcock)
Metropolis & Henry - Portrait of a Serial Killer
Vertigo & Epäillyt
Epäilyksen varjo & Köysi (Hitchcockeja molemmat)
Invasion of the Body Snatchers & Plan 9 from Outer Space
Manhunter & Man Bites Dog
Prisoner-sarja, kaikki jaksot (KLASSIKKO!)
Sitten on kaksitoista kasetillista (:oops:) Star Trek: The Next Generationia, sekalaisia jaksoja kausilta 2-5 tms.
Mistään en anna mitään takeita, kuva voi olla ihan sontaa, mutta ilmaista sontaa. Kasetit voi myös tietenkin saada yleishyödylliseen jatkokäyttöön.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Taitaa olla sama prosedyyri edessä mullakin. mut eihän kukaan tommosia enää huoli. jotain satoja nauhoja arkussa vainaan lepää.
mikä ongelmajäteongelma.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Mulla on noita n. 1000 tuossa hyllyssä. Vittu.
Sent from my iPhone 16
vhs:t tänne maalle suoraan
bzort glorf bööth
[quote:0a428e282a="Tero Skeleton"]Taitaa olla sama prosedyyri edessä mullakin. mut eihän kukaan tommosia enää huoli. jotain satoja nauhoja arkussa vainaan lepää.
mikä ongelmajäteongelma.[/quote:0a428e282a]Terppa, jos löydät sen Villit vuodet VHS:n, nii paas talteen. Se surffileffa siis. Kaikenlainen vastaava + teinikasarikomedia kelpaa myös, jos ei oo jo ennestään. Löytyiskö Lucas-nimistä pätkää?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jos ikuna keltään löytyy v. -99 Suomen telkusta nauhoitettuna Leila K -dokkari Fuck You, Fuck You Very Much -- minä maksan siitä vittu ihammitävaan! Tai jos edes aavistatte, että joku tuntee jonkun, jonka langon kaimalla on se nauhalla, maksan tän henkilön yhteystiedoistakin vittu ihammitävaan.
Kyllähän mä sen silloin näin, mut en tajunnu tallentaa -- ja kelatkaa miten twilght zonelta sen esittelyteksti tuntuu näin myöhemmän tiedon valossa: "Leila on saavuttanut elämässään vaiheen, jossa on otettava luja ote elämästä tai jatkettava juhlimista
"
www.yle.fi/d-projekti/arkisto/paasarja/99leilak.html
[quote:ce9835310e="harry-irene"]Jos ikuna keltään löytyy v. -99 Suomen telkusta nauhoitettuna Leila K -dokkari Fuck You, Fuck You Very Much -- minä maksan siitä vittu ihammitävaan! Tai jos edes aavistatte, että joku tuntee jonkun, jonka langon kaimalla on se nauhalla, maksan tän henkilön yhteystiedoistakin vittu ihammitävaan.
Kyllähän mä sen silloin näin, mut en tajunnu tallentaa -- ja kelatkaa miten twilght zonelta sen esittelyteksti tuntuu näin myöhemmän tiedon valossa: "Leila on saavuttanut elämässään vaiheen, jossa on otettava luja ote elämästä tai jatkettava juhlimista
"
www.yle.fi/d-projekti/arkisto/paasarja/99leilak.html[/quote:ce9835310e]
eli svt:n tuotantoa ja mm. ylen levityksessä.. hmm, luulis ton jollain ylekontakteilla olevan haalittavissa...?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
olisko mr. lörssonilla?
No totta munassa mää ihan ekana kysyin Löreltä -- ja kyllä se kuulemma "jossain kellarilaatikkokasassa pitäisi olla", mut "ei ole tullut vastaan" vajaan vuoden aikana, joten en uskalla toivoa enää liikoja...
Mä voisin laittaa agenteilleni viestiä...ku kerran ne Joulubileet saatiin niin eiköhän tuokin :twisted:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla on onneksi sen verran vielä tilaa ettei tarvi kassuja hävittää. Löytyy pirusti Twin Peaksia, Frasieria ym. sarjoja nauhalta ja perkeleesti leffoja (katsomattomia). Nyt on kaikki Seinfeld jaksot tullu jo jyrättyä kun jäi nuo DVDnä käteen. Ehkä niistäkin olis jollekin ollu iloa, oli mainokset sun muut pätkitty helvettiin. Mikähän mulla vois aiheuttaa tuon punaisen hymiön... hmm.
Jos ikuna keltään löytyy v. -99 Suomen telkusta nauhoitettuna Leila K -dokkari Fuck You, Fuck You Very Much -- minä maksan siitä vittu ihammitävaan! Tai jos edes aavistatte, että joku tuntee jonkun, jonka langon kaimalla on se nauhalla, maksan tän henkilön yhteystiedoistakin vittu ihammitävaan.
Laitoin kyselyn yhdelle potentiaaliselle kaiffarille... Jos tärppää, pistän tiedot sulle.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mites ne HUIGin ja Ylitarkastajan agentit? Oma "luotettava" Yle-mieheni koneiston sisällä ei ees vastannu...
Pages: 1