You are not logged in.
[quote:b38c84433e="simo_vaatehuoneelta"]http://www.jippu.com/keikat.php
25.08. - Savonlinna, Seurakuntien jalkapallon SM-kisat
Onx muita lähdössä tonne? [/quote:b38c84433e]
Tuun sopivasti edellisenä päivänä Saxan maalta. Miksei, miksei?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Syksy on kaikista "skene" kaunein vuodenaika!
Ihana kävellä hehe ulkona, lol kun ilma enpä kuule tiijä tuoksuu puilta ja pudonneilta lol lehdiltä.Syksy on luovinta aikaa,kaikki lol tuoksut,sateet ja taivaan enpä kuule tiijä värit tuo mieleen niin paljon kauniita ja haikeita muistoja ,että niistä voi kirjoittaa runoja Happy Mondays sen minkä "skene" vaan lol jaksaa.Kun hehe menee ulos ja tulee myöhemmin sisälle hehe takaisin, enpä kuule tiijä niin hiukset ja iho fall tuoksuu syksylle-ihan kun syksy olisi hehe silittänyt caroliner hiuksia. lol Syksyssä asuu oikea rauha.Tuntuu hyvältä herätä "skene" aamulla ja "skene" avata ikkuna lol ja huomata ,että tuuli "skene" tuntuu lol raikkaan Happy Mondays kylmältä ihan lol varpaissa asti. hehe Puistot on täynnä lapsia lol ja koiria,jotka juoksee keppien perässä..enään niilläkään(siis koirilla) ei ole niin caroliner kuuma kun Happy Mondays kesällä ja fall ne jaksaa leikkiä! fall Syksyssä on salaisuus enpä kuule tiijä ja kauneus ,joka koskettaa fall mua syvästi.Toivotan teille kaikille ainutlaatusia enpä kuule tiijä hetkiä syksyn sateisiin enpä kuule tiijä iltohin ja aamuihin.-jippu
fall Syksy
This must be what jail / I will scratch
tuuli "skene" tuntuu lol raikkaan Happy Mondays kylmältä ihan lol varpaissa asti.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Seuraavaksi jippu raattori?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:f4df14c51d="forssto"]Seuraavaksi jippu raattori?[/quote:f4df14c51d]
en kele itä te ille
yhdys sana häirikkö
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Seuraavaksi jippu raattori?
Tee ihmeessä. Pohdittiin itse asiassa tätä tänään risoton kanssa. Pilkkoisko tuo sanoja jotenkin randomina vai osaisko se erottaa yhdyssanat "oikein"?
Sent from my iPhone 16
[quote:5436eda46e="forssto"]Seuraavaksi jippu raattori?
Tee ihmeessä. Pohdittiin itse asiassa tätä tänään risoton kanssa. Pilkkoisko tuo sanoja jotenkin randomina vai osaisko se erottaa yhdyssanat "oikein"?[/quote:5436eda46e]
Jippu raattori olisi ihan vitusti vaikeampi tehdä. Joutuisi oikeasti vähän käyttämään kielitieteellisiä juttuja hyväkseen. Hanttaraattorissa riitti silleen aika fiilispohjalta räiskiminen.
Tero saatana, s'olet gay!
pitäis varmaan olla joku sanasto että onnais.ja sit se vois lisäillä jippu maisia fraaseja sekaan.ja poistaa välit ennen väli merkkejä.
[quote:02208d61cb="Tomsk"][quote:02208d61cb="forssto"]Seuraavaksi jippu raattori?
Tee ihmeessä. Pohdittiin itse asiassa tätä tänään risoton kanssa. Pilkkoisko tuo sanoja jotenkin randomina vai osaisko se erottaa yhdyssanat "oikein"?[/quote:02208d61cb]
Jippu raattori olisi ihan vitusti vaikeampi tehdä. Joutuisi oikeasti vähän käyttämään kielitieteellisiä juttuja hyväkseen. Hanttaraattorissa riitti silleen aika fiilispohjalta räiskiminen.[/quote:02208d61cb]
pystyiskö jotain ooppenspurse-sanakirjaa käyttämään hyväkseen? onks semmosia ees? eli heti jos joku sana tunnistuu niin sen perään väkisin väli. sit jollain 1% todennäköisyydellä sana vaihdetaan esim "villa sukka":ksi. taivutuksellahan ei tässä nyt ole niin väliä..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ehkä Korentoraattori? Lisäis vaan väliin korkealentoisia adjektiiveja ja musta tuntuu-tyyppisiä juttuja.
Ehkä Korentoraattori? Lisäis vaan väliin korkealentoisia adjektiiveja ja musta tuntuu-tyyppisiä juttuja.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Uudessa City-lehdessä paljastu et Jippu on tarkkis. Siis siks se ei osaa kirjoittaa.
No se selittääkin Jipun oikein kirjoitus ongelmat, yhdys sana säännöt ei tosiaan taida olla tarkkailu luokkien opetus ohjelman ykkös asioita.
oli pudonnu kakkos sivulle
Jippu on parhaillaan studiossa työstämässä uuden john foxx hehe albuminsa lauluja. Levy hooky eiq julkaistaan keväällä 2008.
enpä kuule tiijä
visage
[quote:86cdab7700="Jippu"]
Sade mark e. smith osuu ikkunaan ja sydämellä "skene" on hyvä olla! enpä kuule tiijä 19.09.2007 hehe
hei kaikille,pitkästä aikaa.olen taas täällä-kesä varasti barney eiq mut hetkeksi onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku keikoille ja ihanan Suomen syleilyyn..en ole kirjoittanut koko kesänä tänne mitään.pahoittelen.
Nyt on taas se mun lempi vuodenaika,kaunis "skene" syksy!
ihme kyllä, mutta syksy ei ole enpä kuule tiijä tuonut hehe mukanaan kiloa ikävää ja surua..ei edes haikeutta- syksy john foxx eiq on tuonut mukanaan toivon hehe ja puhdistavan sateen. ihana visage kun on hehe kylmä ja bussi pysäkillä barney saa taas palella, sade kastelee hehe sukat ja kengät, sitten on ihana mennä hehe saunaan ja peiton hehe alle onkos kellään sitä wu tangin ekaa sinkkua, eiku villasukissa syömään suklaata! on taas villatakki aika ja sateen ropinan aika.
syksy tuo toivon hehe uudesta ajasta,kohta sataa hooky eiq valkoinen lumi joka barney peittää maan ja tekee maisemasta kauniin.nyt on syy taas mennä syliin nukkumaan, jonkun rakkaan ultravox kainaloon lämmitelemään ja huokailemaan elämää. ultravox
rakastakaa tänä syksynä niin ettei varpaat enään lol palele, antakaa tuulen visage viedä hattunne mutta sydämestä pitäkää kaksin enpä kuule tiijä käsin kiinni! barney ..painautukaan lol toisianne vasten, syksy silittää enpä kuule tiijä hiuksia!-jippu
Eiku mitäs?!
[/quote:86cdab7700]
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Vau, Jippu on oppinut kirjoittamaan "villasukat" ja "villatakki" yhteen, "villatakki aika" oli vielä liian vaikea, mutta ehkä seuraavassa päiväkirjamerkinnässä.
Vau, Jippu on oppinut kirjoittamaan "villasukat" ja "villatakki" yhteen, "villatakki aika" oli vielä liian vaikea, mutta ehkä seuraavassa päiväkirjamerkinnässä.
ihan mälsää
tästä alkaa jippu back lash
[quote:090dc0eb3a="tigrushka"]Vau, Jippu on oppinut kirjoittamaan "villasukat" ja "villatakki" yhteen, "villatakki aika" oli vielä liian vaikea, mutta ehkä seuraavassa päiväkirjamerkinnässä.
ihan mälsää
tästä alkaa jippu back lash [/quote:090dc0eb3a]
Ehkä joku on alkanut oiko lukea Jipun päivä kirjaa.
Ehkä se käy ihan oikeasti lukemassa näitä juttuja täältä forumilta..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
JIPPU,JOS LUET TÄN NIIN PLIIS JATKA OMALLA VILLA SUKKA TYYLILLÄSI ÄLÄKÄ ANNA PERIKSI KIELI POLIISEILLE!!
ME TYKÄTÄÄN SUSTA JUURI SELLAISENA KUIN OLET eiq mitäs
Mun sydän on tehty
Vanhasta aaltopahvista
Se mark e. smith meinaa aina kaatua enpä kuule tiijä kun sä hooky kosketat
Mä yritän rakastaa kuin olisin jumala
Mutta olen niin heikko
Ja välillä vinossa happy mondays
Tänään on hehe sinun päiväsi täällä loistaa
Enkelten kaupunki
Tänään on sinun wu tang päiväsi täällä loistaa
Enkelten john foxx kaupunki
Jäätelökioskin takana olen piilossa sua
lol apua
Mun talossa asuu aina bez yksinäinen
Prinsessa
Se etsii jostain ultravox kotia ja kultaista taivasta
Tää kuulostaa hehe hölmöltä
Mutta sanon hehe sen kuitenkin
Mä uskon hehe että satuja on olemassa oikeesti "skene"
lol apua
Tänään on sinun onkos kellään sitä new orderin ekaa sinkkua, eiku päiväsi täällä lol loistaa
Enkelten kaupunki
Tänään on sinun päiväsi enpä kuule tiijä täällä loistaa
Enkelten "skene" kaupunki
Jäätelökioskin takana olen piilossa hehe sua onkos kellään sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, eiku
lol apua
Tänään visage on lol sinun päiväsi täällä loistaa
Enkelten kaupunki lol
Tänään lol on sinun päiväsi täällä enpä kuule tiijä loistaa
Mun sydäntä kosketit
Tänään on sinun päiväsi enpä kuule tiijä täällä ultravox loistaa
Enkelten kaupunki
Takana kioskin vahingossa mä enpä kuule tiijä suutelin sua enpä kuule tiijä
lol apua
Eiku mitäs?!
[quote:ca0d0533a1="psykokarkki"]Mun sydän on tehty
Vanhasta aaltopahvista[/quote:ca0d0533a1]
Tänään on hehe sinun päiväsi täällä loistaa
[quote:ca0d0533a1="psykokarkki"]Tänään on sinun wu tang päiväsi täällä loistaa
Enkelten john foxx kaupunki
Jäätelökioskin takana olen piilossa sua [/quote:ca0d0533a1]
[quote:ca0d0533a1="psykokarkki"]Mun talossa asuu aina bez yksinäinen
Prinsessa
Se etsii jostain ultravox kotia ja kultaista taivasta
Tää kuulostaa hehe hölmöltä
Mutta sanon hehe sen kuitenkin
Mä uskon hehe että satuja on olemassa oikeesti "skene"[/quote:ca0d0533a1]
Jäätelökioskin takana olen piilossa hehe sua onkos kellään sitä happy mondaysin ekaa sinkkua, eiku
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mun lampaannussijan sydän on tehty vanhasta aaltopahvista.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mun lampaannussijan sydän on tehty vanhasta aaltopahvista.
Jep, the good ol' sheepshaggin' heart...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
LA 20.10. GLORIA klo 19:00 VAPAA PÄÄSY -S-
MIKS HÄMMÄSTYITTE SÄIKÄHTÄIN? - Vanha virsi uuteen uskoon
JIPPU, Mikko Salmi & Band