You are not logged in.
Pages: 1
shanks
shanks John Vanbiesbrouck. Pitkä ura tulee olemaan edessä. Vielä viimeisinä spämmivuosinani sinä venyt parhaimpiisi. Voittoja saavutat kuitenkin vasta kolmosveskana ja toisen iskuryhmän späämärinä, nuoremmat ajavat ohitsesi. Koulukunnat vaihtuvat pahaan aikaan.
turston:
turston on Felix Potvin. Junnusarjavuosien jälkeen turska aloitti kirjoittamisen. Alku lupaa hyvää, mutta se tarkoittaa yleensä tason hiljattaista laskemista. Vain Patrick Roy paransi fantastisesta rookie-kaudesta, ja minä olen Patrick Roy.
ILR
ILR on Martin Brodeur. Ensin kestää tutustua, mutta silleen tulee näyttöjä. Perusvakaa korkean tason suorittaja, joka on kuitenkin pelkkä kupla. Kuten Martin Brodeur haastaa Patrick Royn, myös sinä haastat minut asiakeskutelijana. Kun uusi forumi ( lue änärin uudet säännöt ) tuli käyttöön, laski spämmimääräsi dramaattisesti - sinä olit lyöty mies, eläköön Glenn Healy ja Kirck McLean, sinä et voittanut Conn Smythea, Patrick Roy voitti ja minä olen Patrick Roy
babriga
babriga on Rick Tabaracci. Washingtonissa 93-94. Mikä vuosi, Lillehammerin olympialaiset ja vaarin kuolema. Toronto Maple Leafsin takissa hautasin vaarin. Torontossa pelattiin pleijareita, Washingtonissa valmsitauduttiin kesään. babriga: montako askelta jouluaattoon ja vieläkö on kesää jäljellä?
Ylös!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tää ois kyllä kiva tietää.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tää ois kyllä kiva tietää.
risto_m
risto_m on Grant Fuhr. Stanley Cupin ja Vezinan voittaneesta vekkulista pidetään, mutta tarkoittaako St. Louis -yhteys spämmiuran hiipumista? Grantin lailla risto_m on viiksekäs ja tummahipiäinen.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
kraakku
Kraakku on Pasi Nurminen. Yhtä läski.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tuomo on Kari Rosenberg. åhå, ei päässy ees änhooällään. No voihan sitä forssassakin pelailla.
Varikset komentavat
Bedderi
Minä olen Cristobal Huet. Kukapa haluaisi minulle muuta kuin hyvää? Huet, Stanley Cup ja Montreal Canadiens - siinäpä olisi yhdistelmä urheiluhistoriaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Bedderi
Minä olen Cristobal Huet. Kukapa haluaisi minulle muuta kuin hyvää? Huet, Stanley Cup ja Montreal Canadiens - siinäpä olisi yhdistelmä urheiluhistoriaan.
Montreal Canadiens jäi kolmikosta uupumaan. Palaankohan Eurooppaan?
turston wrote:
Pages: 1