#1 04.11.2005 21:28

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005

Millainen NHL-maalivahti sinä olet

shanks

shanks John Vanbiesbrouck. Pitkä ura tulee olemaan edessä. Vielä viimeisinä spämmivuosinani sinä venyt parhaimpiisi. Voittoja saavutat kuitenkin vasta kolmosveskana ja toisen iskuryhmän späämärinä, nuoremmat ajavat ohitsesi. Koulukunnat vaihtuvat pahaan aikaan.

turston:

turston on Felix Potvin. Junnusarjavuosien jälkeen turska aloitti kirjoittamisen. Alku lupaa hyvää, mutta se tarkoittaa yleensä tason hiljattaista laskemista. Vain Patrick Roy paransi fantastisesta rookie-kaudesta, ja minä olen Patrick Roy.

ILR

ILR on Martin Brodeur. Ensin kestää tutustua, mutta silleen tulee näyttöjä. Perusvakaa korkean tason suorittaja, joka on kuitenkin pelkkä kupla. Kuten Martin Brodeur haastaa Patrick Royn, myös sinä haastat minut asiakeskutelijana. Kun uusi forumi ( lue änärin uudet säännöt ) tuli käyttöön, laski spämmimääräsi dramaattisesti - sinä olit lyöty mies, eläköön Glenn Healy ja Kirck McLean, sinä et voittanut Conn Smythea, Patrick Roy voitti ja minä olen Patrick Roy

babriga

babriga on Rick Tabaracci. Washingtonissa 93-94. Mikä vuosi, Lillehammerin olympialaiset ja vaarin kuolema. Toronto Maple Leafsin takissa hautasin vaarin. Torontossa pelattiin pleijareita, Washingtonissa valmsitauduttiin kesään. babriga: montako askelta jouluaattoon ja vieläkö on kesää jäljellä?

#2 25.06.2007 16:59

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Re: Millainen NHL-maalivahti sinä olet

Ylös!

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#3 22.08.2007 22:27

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

Tää ois kyllä kiva tietää.

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#4 23.08.2007 18:39

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005

risto_m wrote:

Tää ois kyllä kiva tietää.

risto_m

risto_m on Grant Fuhr. Stanley Cupin ja Vezinan voittaneesta vekkulista pidetään, mutta tarkoittaako St. Louis -yhteys spämmiuran hiipumista? Grantin lailla risto_m on viiksekäs ja tummahipiäinen.

fuhr010189-766634.jpg

_39153550_fuhr203.jpg

fuhr.jpg

turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

#5 24.08.2007 15:25

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

biggrin peuk pus

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#6 25.08.2007 13:33

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005

kraakku

Kraakku on Pasi Nurminen. Yhtä läski.

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

#7 25.08.2007 13:41

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005

Tuomo on Kari Rosenberg. åhå, ei päässy ees änhooällään. No voihan sitä forssassakin pelailla.

Varikset komentavat

#8 25.08.2007 15:38

Bedderi
Member

Bedderi

Minä olen Cristobal Huet. Kukapa haluaisi minulle muuta kuin hyvää? Huet, Stanley Cup ja Montreal Canadiens - siinäpä olisi yhdistelmä urheiluhistoriaan.

turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

#9 16.08.2010 12:36

Bedderi
Member

Bedderi wrote:

Bedderi

Minä olen Cristobal Huet. Kukapa haluaisi minulle muuta kuin hyvää? Huet, Stanley Cup ja Montreal Canadiens - siinäpä olisi yhdistelmä urheiluhistoriaan.

Montreal Canadiens jäi kolmikosta uupumaan. icon_sad Palaankohan Eurooppaan?

turston wrote:

Board footer