#1 02.08.2007 19:46

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006

Viivästyneet tai kadonneet tilaukset ulkomailta

Onkohan täällä kellään mitään huonoja kokemuksia ulkomailta tilatessa? Ovatko levyt jääneet tielleen tai viivästyneet tolkuttoman paljon postissa?

Nimimerkki "jo reilut kolme viikkoa tilausta Yhdysvalloista priority mailissa odotellen".

”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

#2 02.08.2007 19:53

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

Re: Viivästyneet tai kadonneet tilaukset ulkomailta

eihän tuo 3 viikkoa ole vielä mitään. kaverilla kesti viimeksi djangosista 2 kuukautta. peuk

#3 02.08.2007 20:11

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Sama Suomessa : 2 kuukautta kestänyt tilaus Myymälä2:sta ja vastaus kuukauden takaa kuulunut, että kirje lähtee huomenna postiin.  colorscroll

bzort glorf bööth

#4 02.08.2007 20:23

sheino
Member

ydinaukio wrote:

eihän tuo 3 viikkoa ole vielä mitään. kaverilla kesti viimeksi djangosista 2 kuukautta. peuk

No, toivotaan,että kirje löytyy. icon_smile

Yleensä tilaukset ovat kuitenkin tulleet reilussa viikossa jenkeistäkin.

”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

#5 02.08.2007 21:49

sheino
Member

shanks wrote:

HOMO PLAY.COM EI OSAA MUN SAMPON VISA ELECTRONKORTTIA ENÄÄ

Koita poistaa se ja sitten laittaa uudestaan.

Mulla ainakin toimi niin.  peuk

#6 02.08.2007 22:05

sheino
Member

shanks wrote:

monta monituista kertaa koitettu laittaa kortin tietoja uusiks jua uudestaan tilannutkin mut ei vaan kelpaa.

tongue Play.comille.

Mulla kortti onneksi alkoi skulata yhden uudelleenilmoituksen jälkeen. Ei ole itselläkään aavistustakaan miksei kortti enää toiminut ilman sitä..

#7 03.08.2007 09:23

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

ydinaukio wrote:

Djangosit tulee economyssä, jolla on ihan tavallista kestää 6-8 viikkoa. Joulun / vuodenvaihteen tienoilla joskus enemmänkin, jopa 10 viikkoa.

Priority jos ei ole saapunut 2 viikossa, on jotain vialla.

Tero saatana, s'olet gay!

#8 03.08.2007 10:29

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Tai mites levyt joita ei vain lähetetä center

Troubleman Unlimitedin kanssa oli tommonen episodi - koskaan en saanu rahoja takaisin. Tilasin, jannu sanoi että tilaus ok, maksoin paypalilla, jannu sanoi että levyt ovat loppuunmyytyjä. Pyysin että no pistäppä rahat takaisin tilille mut koskaan eivät tulleet. En nyt muista summaa mutta muutama kymmenen dollahhia tais olla. Yks jannu pyörittää sitä myyntiä eikä mitään kommunikaatioskilssejä - joka meilissä piti selittää tilanne uudelleen, ja sitten oli vaan että mitä? väitäksä että mä oon sulle velkaa hä??

Lafka pysynee pystyssä sen takia että jakelu muuten toimii. Voisivat lopettaa suoramyynnin yrittämisen.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#9 03.08.2007 10:34

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

[quote:cf0ab6eaf1="HUIG"]Tai mites levyt joita ei vain lähetetä center

Troubleman Unlimitedin kanssa oli tommonen episodi - koskaan en saanu rahoja takaisin. Tilasin, jannu sanoi että tilaus ok, maksoin paypalilla, jannu sanoi että levyt ovat loppuunmyytyjä. Pyysin että no pistäppä rahat takaisin tilille mut koskaan eivät tulleet. En nyt muista summaa mutta muutama kymmenen dollahhia tais olla. Yks jannu pyörittää sitä myyntiä eikä mitään kommunikaatioskilssejä - joka meilissä piti selittää tilanne uudelleen, ja sitten oli vaan että mitä? väitäksä että mä oon sulle velkaa hä??

Lafka pysynee pystyssä sen takia että jakelu muuten toimii. Voisivat lopettaa suoramyynnin yrittämisen.[/quote:cf0ab6eaf1]
Mulla meni joskus 05 alkuvuodesta 200e jollekin "firmalle" joka myy ebayssa käytettyjä kamerajuttuja. Jossain vaiheessa lopettivat vastailemasta maileihin center Olivat kuitenkin saaneet 98% erittäin positiivista palautetta, mutta ne muutamat negatiiviset oli just samaa kun mitä mulle kävi eli kamoja ei koskaan tullut.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#10 03.08.2007 10:40

[quote:6efb7e2041="hrmunoita"][quote:6efb7e2041="HUIG"]Tai mites levyt joita ei vain lähetetä center

Lafka pysynee pystyssä sen takia että jakelu muuten toimii. Voisivat lopettaa suoramyynnin yrittämisen.[/quote:6efb7e2041]
Mulla meni joskus 05 alkuvuodesta 200e jollekiN "firmalle" joka myy ebayssa käytettyjä kamerajuttuja. Jossain vaiheessa lopettivat vastailemasta maileihin center Olivat kuitenkin saaneet 98% erittäin positiivista palautetta, mutta ne muutamat negatiiviset oli just samaa kun mitä mulle kävi eli kamoja ei koskaan tullut.[/quote:6efb7e2041]
Ebayssa vehkeillään nykyään ihavvitusti. Jengi rekisteröi nikkejä joilla ostaa 1000 jotain yhden sentin hintaista juttua niihin erikoistuneilta myyjiltä ja keräävät pointseja, ja sitten alkavat feikkimyymään tuotetta, ottavat rahat ja nauravat pankin tuulikaapissa. Erikoistuneilla senttimyyjillä on vieläpä nykyään highlightattuja mainoksia ebay:ssa "EARN MONEY IN EBAY WITHOUT SELLING ANYTHING"
Mitä tekee ebay confused_new

Mut aika jurpo saa olla jos näin: "oho uus high end läppäri kolmellakybällä, postikulut kakssataa, no mut aika saatanan hyvä hinta silti, ja kato 99% reputeissöni, panan ostaen"

#11 03.08.2007 14:05

sheino
Member

forssto wrote:

[quote:fee48937dd="ydinaukio"]eihän tuo 3 viikkoa ole vielä mitään. kaverilla kesti viimeksi djangosista 2 kuukautta. peuk

Djangosit tulee economyssä, jolla on ihan tavallista kestää 6-8 viikkoa. Joulun / vuodenvaihteen tienoilla joskus enemmänkin, jopa 10 viikkoa.

Priority jos ei ole saapunut 2 viikossa, on jotain vialla.[/quote:fee48937dd]

No, se kolme ja puoli viikkoa pyörinyt tilaus tuli tänään.

Eräs toinen tilaus on nyt tullut priorityssa sen kaksi viikkoa eikä vieläkään tänään sitä ole näkynyt. Toivottavasti tulee. Onneksi sentään olen töissä samassa lajittelussa, jossa oman postini lajittelu tehdään, joten voin aina käydä kyselemässä suoraan jakajalta, että onko näkynyt..

#12 03.08.2007 16:58

[quote:7b0905dd27="Ulvis"][quote:7b0905dd27="HUIG"]Tai mites levyt joita ei vain lähetetä center

Lafka pysynee pystyssä sen takia että jakelu muuten toimii. Voisivat lopettaa suoramyynnin yrittämisen.[/quote:7b0905dd27]
Olikos tää se mistä pistit jonku jutun ihan internetsisivuilles ja se tyyppi rupes kiehuun että raastupaan mennään?[/quote:7b0905dd27]
Sama sankari biggrin
New jerseystä saa ilmeisesti halpaa kräkkii

#13 06.08.2007 13:53

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

jpp, parhaillaan on syna jossain teillä tietämättömillä.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#14 06.08.2007 13:57

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Laatu wrote:

Siis se Modulari? Voeeeeee!!!

Tero saatana, s'olet gay!

#15 06.08.2007 17:18

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Laatu wrote:

Sanoi pari päivää sitten lähettäneensä sen nyt uudestaan.

#16 06.08.2007 18:05

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

stratum wrote:

[quote:5e621a4c5a="Laatu"]jpp, parhaillaan on syna jossain teillä tietämättömillä.

Sanoi pari päivää sitten lähettäneensä sen nyt uudestaan.[/quote:5e621a4c5a]
2 modularia jo teillä tietämättömillä?? eiq..

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#17 24.08.2007 09:57

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007

Oon odottanut Nationalin Boxeria Cd wow:sta nyt yli kaksi kuukautta. center
Oon kumminkin niin laiska, että en jaksa perua tilausta ja ostaa muualta... center

Menetetty peli

#18 24.08.2007 10:51

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Mun, krin ja kraakun paitatilaus on tehnyt matkaa nyt 5-6 viikkoa.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Board footer