You are not logged in.
Onkohan täällä kellään mitään huonoja kokemuksia ulkomailta tilatessa? Ovatko levyt jääneet tielleen tai viivästyneet tolkuttoman paljon postissa?
Nimimerkki "jo reilut kolme viikkoa tilausta Yhdysvalloista priority mailissa odotellen".
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
eihän tuo 3 viikkoa ole vielä mitään. kaverilla kesti viimeksi djangosista 2 kuukautta.
Sama Suomessa : 2 kuukautta kestänyt tilaus Myymälä2:sta ja vastaus kuukauden takaa kuulunut, että kirje lähtee huomenna postiin.
bzort glorf bööth
eihän tuo 3 viikkoa ole vielä mitään. kaverilla kesti viimeksi djangosista 2 kuukautta.
No, toivotaan,että kirje löytyy.
Yleensä tilaukset ovat kuitenkin tulleet reilussa viikossa jenkeistäkin.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
HOMO PLAY.COM EI OSAA MUN SAMPON VISA ELECTRONKORTTIA ENÄÄ
Koita poistaa se ja sitten laittaa uudestaan.
Mulla ainakin toimi niin.
monta monituista kertaa koitettu laittaa kortin tietoja uusiks jua uudestaan tilannutkin mut ei vaan kelpaa.
Play.comille.
Mulla kortti onneksi alkoi skulata yhden uudelleenilmoituksen jälkeen. Ei ole itselläkään aavistustakaan miksei kortti enää toiminut ilman sitä..
Djangosit tulee economyssä, jolla on ihan tavallista kestää 6-8 viikkoa. Joulun / vuodenvaihteen tienoilla joskus enemmänkin, jopa 10 viikkoa.
Priority jos ei ole saapunut 2 viikossa, on jotain vialla.
Tero saatana, s'olet gay!
Tai mites levyt joita ei vain lähetetä
Troubleman Unlimitedin kanssa oli tommonen episodi - koskaan en saanu rahoja takaisin. Tilasin, jannu sanoi että tilaus ok, maksoin paypalilla, jannu sanoi että levyt ovat loppuunmyytyjä. Pyysin että no pistäppä rahat takaisin tilille mut koskaan eivät tulleet. En nyt muista summaa mutta muutama kymmenen dollahhia tais olla. Yks jannu pyörittää sitä myyntiä eikä mitään kommunikaatioskilssejä - joka meilissä piti selittää tilanne uudelleen, ja sitten oli vaan että mitä? väitäksä että mä oon sulle velkaa hä??
Lafka pysynee pystyssä sen takia että jakelu muuten toimii. Voisivat lopettaa suoramyynnin yrittämisen.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:cf0ab6eaf1="HUIG"]Tai mites levyt joita ei vain lähetetä
Troubleman Unlimitedin kanssa oli tommonen episodi - koskaan en saanu rahoja takaisin. Tilasin, jannu sanoi että tilaus ok, maksoin paypalilla, jannu sanoi että levyt ovat loppuunmyytyjä. Pyysin että no pistäppä rahat takaisin tilille mut koskaan eivät tulleet. En nyt muista summaa mutta muutama kymmenen dollahhia tais olla. Yks jannu pyörittää sitä myyntiä eikä mitään kommunikaatioskilssejä - joka meilissä piti selittää tilanne uudelleen, ja sitten oli vaan että mitä? väitäksä että mä oon sulle velkaa hä??
Lafka pysynee pystyssä sen takia että jakelu muuten toimii. Voisivat lopettaa suoramyynnin yrittämisen.[/quote:cf0ab6eaf1]
Mulla meni joskus 05 alkuvuodesta 200e jollekin "firmalle" joka myy ebayssa käytettyjä kamerajuttuja. Jossain vaiheessa lopettivat vastailemasta maileihin Olivat kuitenkin saaneet 98% erittäin positiivista palautetta, mutta ne muutamat negatiiviset oli just samaa kun mitä mulle kävi eli kamoja ei koskaan tullut.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:6efb7e2041="hrmunoita"][quote:6efb7e2041="HUIG"]Tai mites levyt joita ei vain lähetetä
Lafka pysynee pystyssä sen takia että jakelu muuten toimii. Voisivat lopettaa suoramyynnin yrittämisen.[/quote:6efb7e2041]
Mulla meni joskus 05 alkuvuodesta 200e jollekiN "firmalle" joka myy ebayssa käytettyjä kamerajuttuja. Jossain vaiheessa lopettivat vastailemasta maileihin Olivat kuitenkin saaneet 98% erittäin positiivista palautetta, mutta ne muutamat negatiiviset oli just samaa kun mitä mulle kävi eli kamoja ei koskaan tullut.[/quote:6efb7e2041]
Ebayssa vehkeillään nykyään ihavvitusti. Jengi rekisteröi nikkejä joilla ostaa 1000 jotain yhden sentin hintaista juttua niihin erikoistuneilta myyjiltä ja keräävät pointseja, ja sitten alkavat feikkimyymään tuotetta, ottavat rahat ja nauravat pankin tuulikaapissa. Erikoistuneilla senttimyyjillä on vieläpä nykyään highlightattuja mainoksia ebay:ssa "EARN MONEY IN EBAY WITHOUT SELLING ANYTHING"
Mitä tekee ebay
Mut aika jurpo saa olla jos näin: "oho uus high end läppäri kolmellakybällä, postikulut kakssataa, no mut aika saatanan hyvä hinta silti, ja kato 99% reputeissöni, panan ostaen"
[quote:fee48937dd="ydinaukio"]eihän tuo 3 viikkoa ole vielä mitään. kaverilla kesti viimeksi djangosista 2 kuukautta.
Djangosit tulee economyssä, jolla on ihan tavallista kestää 6-8 viikkoa. Joulun / vuodenvaihteen tienoilla joskus enemmänkin, jopa 10 viikkoa.
Priority jos ei ole saapunut 2 viikossa, on jotain vialla.[/quote:fee48937dd]
No, se kolme ja puoli viikkoa pyörinyt tilaus tuli tänään.
Eräs toinen tilaus on nyt tullut priorityssa sen kaksi viikkoa eikä vieläkään tänään sitä ole näkynyt. Toivottavasti tulee. Onneksi sentään olen töissä samassa lajittelussa, jossa oman postini lajittelu tehdään, joten voin aina käydä kyselemässä suoraan jakajalta, että onko näkynyt..
[quote:7b0905dd27="Ulvis"][quote:7b0905dd27="HUIG"]Tai mites levyt joita ei vain lähetetä
Lafka pysynee pystyssä sen takia että jakelu muuten toimii. Voisivat lopettaa suoramyynnin yrittämisen.[/quote:7b0905dd27]
Olikos tää se mistä pistit jonku jutun ihan internetsisivuilles ja se tyyppi rupes kiehuun että raastupaan mennään?[/quote:7b0905dd27]
Sama sankari
New jerseystä saa ilmeisesti halpaa kräkkii
[quote:5e621a4c5a="Laatu"]jpp, parhaillaan on syna jossain teillä tietämättömillä.
Sanoi pari päivää sitten lähettäneensä sen nyt uudestaan.[/quote:5e621a4c5a]
2 modularia jo teillä tietämättömillä?? eiq..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Oon odottanut Nationalin Boxeria Cd wow:sta nyt yli kaksi kuukautta.
Oon kumminkin niin laiska, että en jaksa perua tilausta ja ostaa muualta...
Menetetty peli
Mun, krin ja kraakun paitatilaus on tehnyt matkaa nyt 5-6 viikkoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.