You are not logged in.
On kyllä niin kuuma ilma, että voisi muutaman tunnin päästä käydä juoksemassa pienen lenkin ja sen päätteeksi mennä uimaan. Sitten voisi hyvillä mielen ottaa vähän olutta. Vai meneekö treenit hukkaan?
Joo, ota olutta vaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Äsken juoksulenkki ihan hillittömässä kaatosateessa. Kastuin.
Varikset komentavat
Hei verkkarirunkkarit, parin viikon päästä alittuu 3.30. Ellei näin tapahdu, kuuntelen koko loppuvuoden pelkästään Pizza Enricon ja Sikaduon tuotantoa.
tänään oli koripalloa ja se pisti väsyttämään
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Huh, olipa kivaa sulkapalloilla pitkästä aikaa. En tajuu, että miten sillä kentällä pitäis liikkua, joten tömistelin kuin elefantti. Mut hauskaa oli ja hiki tuli. Huomenna sitten tuttuakin tutunpaa tennistä.
"Olen" "parasta aikaa" iltalenkillä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
"Olen" "parasta aikaa" iltalenkillä.
Samaa. Ja sitä ennen heittelin tunnin koripalloa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Joo, tänään jatkui höntsäliiga kesätauon jälkeen. Eihän se hyvin mennyt, mutta ollaan me huonomminkin pelattu. Oma saldo: 0 maalia, monta sotkeutumista omiin jalkoihin, yks pommi ylärimaan ja onnistunut kulma maalintekijän päähän.
"A repo man's always intense"
Kävinpä säbäjengin treeneissä. Pelaavat kolmosessa. Höntsättii tunnin verran ja PIKKASEN toi tuntuma hakusessa. Mailatekniikka ihan vittu hirveätä. No, kolme vuotta treenaamatta, ei kai sitä ihan heti voi osata.
Pari häkkii, toinen ihan nätti yläpesä suoraan syötöstä. Luontainen maalintekijä
Varikset komentavat
Kävin salilla. Vähänkö häiritsevää. Jotenki en kestä ku siellä on kaikki aina paremmassa kunnossa ja nyt siellä oli joku amisjulli, joka seuras koko ajan mun liikkeitä. Joo joo mä laitan niitä painoja saman verran ku pikkutytöt, mutta tajuutsä nuuskahuuli, että kaikkia ei kiinnosta pyöriä vuosia homostelemassa hikisten hartioiltaan ylibodattujen ukkojen kanssa.
Jalkalihasjutskat meni yllättävän hyvin ja muiden lihasten kanssa taas ihan päin persettä. Eli ihan samoin ku 2005 ja sitä ennen 2003.
Hah, jätkä käy salilla!
Niinpä!
Ens kerralle tarttisin mukaan jonku kaiffarin.
Mulla on vähe sama ongelma. Vaikkei kukaan ees kyttäis nii on jotenki vaivaantunu olo nostella pelkkää tankoa.. Etenki ku on vielä vähän epävarma tekeekö ihan oikein tietyt liikkeet.
Nyt tosin ku vaihdoin salia, ni uudessa jotenki mukavampi ilmapiiri. Ja ehkä pieni itsetunnon kohoaminen auttoi asiassa. Pitäs vaa ehtiä taas sinne. Tällä viikolla 4 kertaa säbää, taitaa olla ihan riittävästi.
Varikset komentavat
Nyt oikei kunnon säbätreenit. Uh oh. Hiki ja heikotus.
Mutta teinpä maaleja. Valmentaja rupes jo kyseleen tuunko niille pelaamaan.
Varikset komentavat
Taas tunti sählyä. Huomennakin olisi mutta taidan passata.
Varikset komentavat
Futista äsken höntsämielessä, huomenna matsi.
Sählytreenit jonka jälkeen muutaman kilsan lenkki ja hieman mäkivetoja. Huomenna yritän salille, on tullu muutaman viikon tauko kun noita säbätreenejä ollu 4 kertaa viikossa ja olin sairaanakin. En oo viel uskaltanu laittaa kahta treeniä samalle päivälle, mutta eipä ton palautumisen suhteen näytä olevan ongelmia.
Varikset komentavat
Oon aina ollu törkeen paska pituushypyssä. Hirvee tekniikka jo pentuna. Kaks kertaa oon hypänny kunnon loikat. Viidennellä ekan kerra, sillon vaan jätin käden jotenkin oudosti ja se kosketti maata jo 30 senttiä ennen muuta kroppaa. Tokalla kerralla, oiskohan ollu 8. tai 9. luokalla hyppäsin 450 ja pääsin edustaan meidän luokkaa jonkun liikuntapäivän luokkienvälisiin pituushypyssä. Sit vetäsinki ekalla jonku 297 ja toisella 350 ja vielä kolmannenki jälkeen kaikki oli ihan hämillään et pelleileeks toi.
Ja siis oiskohan meidän luokalta ollu joku kolme jätkää pituushypyssä. Viestiin mun piti päästä, kun olin neljänneksi nopein luokalta, mutta koulukiusaajat oli silleen et ethän sä oikeesti juokse, et kyl tää luokan ykköskusipää on ekalla osuudella
Joo lenkkeilemässä oltiin. Hermi menee jalkaan, kipeytyy juostessa. Tai siis ylämäkeen juostessa ei tee yhtään pahaa, mut tasasella osuu jotenki huonosti maahan ja sit kipeytyy. Jos juoksee täysiä ni kaikki menee hyvin. Ainoo ongelma siis tollainen tasavauhtinen lenkkeily. Vittu :x
Varikset komentavat
Vähän sama. Muutaman askeleen jolkottelin ja edelleen tekee yllättävän kipeää.
Ei se ees kovin paljoa kipeydy, mut just ärsyttävästi. Enemmän haittaa juostessa tuleva tunne että toinen jalka ei askella niin kuin pitäisi. Täytyyköhän tässä jonnekkin fysioterapeutille mennä
Varikset komentavat
Ja sitte oliki taas säbätreenit. Olin aika hyvässä vedossa, pelien jälkeen vastapuolen pakki tuli avautumaan kun ei saanut millään palloa pois
Maaleja ei tullut kovinkaan montaa tehtyä, syöttöjä kylläkin ja helvetin aliarvostettua puuhaa maskimiehenä. Helppo on kaverin laittaa sisään ku meikä on parkkeerannut veskarin eteen.
Hyvät pelit kruunasi sitten tietysti molempien pohkeiden yhtäaikainen kramppaaminen. Tuntuipa hyvältä. Pelit loppuivat siihen.
Ostin myös uuden, vaaleanpunaisen lavan
Varikset komentavat
En oo viel uskaltanu laittaa kahta treeniä samalle päivälle, mutta eipä ton palautumisen suhteen näytä olevan ongelmia.
Hyvät pelit kruunasi sitten tietysti molempien pohkeiden yhtäaikainen kramppaaminen. Tuntuipa hyvältä. Pelit loppuivat siihen.
Hehe
Nojoo, tänään kävin höntsäilemässä työpaikan säbävuorolla ja lopuks hieman lenkkeilemässä. Jalat eivät kipeytyneet juostessa, siitä
Löinpä muuten hienosti eilen illalla varpaani, aamulla oli niin kipeä että veikkailin jo hiusmurtumaa. Eipä siellä kai mitään kun kerta juoksemaan pystyin aivan normaalisti.
Varikset komentavat
En ollut käynyt lenkillä kymmeneen vuoteen, mutta tänään menin töiden jälkeen ostamaan lenkkarit (kenkäklinikka testasi jalkani ja myi minulle törkeän neonvihertävät popot, 75 e, ovh 149 e ) ja illan pimetessä kävin juoksemassa niillä noin viiden kilometrin lenkin. Tuntui hyvältä.
Ostin vähän aikaa sitten joogavideon, jonka tahdissa olen yrittänyt pysyä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En ollut käynyt lenkillä kymmeneen vuoteen, mutta tänään menin töiden jälkeen ostamaan lenkkarit (kenkäklinikka testasi jalkani ja myi minulle törkeän neonvihertävät popot, 75 e, ovh 149 e ) ja illan pimetessä kävin juoksemassa niillä noin viiden kilometrin lenkin. Tuntui hyvältä.
tuo on musta aika pitkä matka jos et ole vuosikymmeneen juossut?
toisaalta jos oot esim pelannut futista yms juoksentelumeinkii sisältäviä lajeja niin ehkei.
oleellisinta kun aloittaa lenkkeilyn "tyhjästä" on pitää kilometrit vähissä ja lisätä niitä tosi pikkuhiljaa eikä tod juosta pippuun, ehkä juuri semmoinen matka joka tuntuu hyvältä ja hissukseen etenkin alkuviikkoina: tämä on tärkeetä et välttää mahdolliset rasitusvammat yms. Nimimerkillä penikkatauti SUCKS ASS ja voi kestää kuukauden parantua ja se tulee helposti aloittelijalle jos sun jalat eivät ole tottuneet juoksun aiheuttamaan kuormitukseen.
mitä enemmän voit pehmeimmillä alustoilla (ei siis asfaltti) juosta, sen parempi.
juokseminen on ihkuu, kävin itse äsken lenkillä ja oon poikkeuksellisen vahvassa lenkkihumalassa
[edit] jotain törkeimpiä huonosuominismejä
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho