You are not logged in.
Suomen kieli on aika uudistunut.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jokos tämä on tänne postattu? The meanest cocktail pitkään aikaa:
http://www.youtube.com/watch?v=lY0CnkTgCHg.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
[quote:f87493aa07="Jippu"]
kesä on tullu,melkein. 13.05.2007
Moi!pitkästä aikaa kirjottelen,olen ollut tekemässä lauluja ja muutenkin elämän vietävänä.pahoittelen näin pitkiä taukoja..totta on myös ettei mulla ole internettiä millä kirjoittaa joten siksi se vähän hankaloittaa.
Olen tehnyt paljon synkkiä lauluja mutta ei se mitään, mä viihdyn edelleen sateessa.kesä kuitenkin tulee ja sade varmasti vähenee,paitsi ehkä ihana kesä sade saapuu meitä katsomaan..kesällä saa jäätelöä joka paikasta ja se on mahtavaa!
toivotan teille on ihania grilli juhlia,saunomista ja pitkiä yö unia.
Suomi on kaunis kesällä pitäkää sydän auki antaa tuulen tulla! -jippu p.s luin teidän ihania kirjoituksia mun keskustelu palstalta, voi kuinka kauniisti te kirjoitatte ja annatte mulle voimaa.kiitos kaikista rohkaisun ja rakkauden sanoista.enkeleitä teille!-jippu
[/quote:f87493aa07]
Marika Fingerroos on Proust Jippuun verrattuna.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:5be376414a="Jaakob"]Jokos tämä on tänne postattu? The meanest cocktail pitkään aikaa:
http://www.youtube.com/watch?v=lY0CnkTgCHg.[/quote:5be376414a]
http://www.jippu.com/keskustelu/viewtopic.php?t=300
tonne voi kertoa mieli piteitään
unettaa-topicissa nämä
Seppo oli veikannu Jippufoorumilla että Epidemic ois Reign in Bloodin paras biisi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pitäis kirjottaa yhtä duunijuttuu mut luinkin tän koko jippu-threadin isnpiraatiota etsiessäni
Tarkoitat kai duuni juttuu?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:223d38824a="Hannu@Jipun keskustelu palsta"]
Jipun ääni on taivaallisen ihana ja koskettava - saa kyyneliin tällaisen vanhan äijänkin. Uskomatonta, miten noin nuori nainen voi olla kaikella tavalla niin kypsä ja syvällinen.[/quote:223d38824a]
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ole, Asko Kallonen, hiljaa. Myötähäpeä iskee...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:3973b7e0c1="sheino"][quote:3973b7e0c1="Hannu@Jipun keskustelu palsta"]
Jipun ääni on taivaallisen ihana ja koskettava - saa kyyneliin tällaisen vanhan äijänkin. Uskomatonta, miten noin nuori nainen voi olla kaikella tavalla niin kypsä ja syvällinen.[/quote:3973b7e0c1][/quote:3973b7e0c1]
Oliks tää se Hantan duuni juttu?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:42736b9462="Pope"][quote:42736b9462="sheino"][quote:42736b9462="Hannu@Jipun keskustelu palsta"]
Jipun ääni on taivaallisen ihana ja koskettava - saa kyyneliin tällaisen vanhan äijänkin. Uskomatonta, miten noin nuori nainen voi olla kaikella tavalla niin kypsä ja syvällinen.[/quote:42736b9462][/quote:42736b9462]
Oliks tää se Hantan duuni juttu?[/quote:42736b9462]
Timo Rautiainen kertoi Soundissa kuuntelevansa Jippua.
Varikset komentavat
Marika Fingerroos on Proust Jippuun verrattuna.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
She's back!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Timo Rautiainen kertoi Soundissa kuuntelevansa Jippua.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
totta on myös ettei mulla ole internettiä millä kirjoittaa joten siksi se vähän hankaloittaa.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Kirjoittaakohan jippu myös piisinsä intter netillä?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
toivotan teille on ihania grilli juhlia,saunomista ja pitkiä yö unia.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Toi on kokonaistaidetta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Toi on kokonaistaidetta.
eikun kokonais taidetta
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Kävin amatööri mäinen virhe.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
omg, alan jo epäillä että Jippu kirjoittaa kerta kerralta tökerömpää tekstiä vain meitä riemastuttaakseen. Ovela markkinointi strategia?
Olen tehnyt paljon synkkiä lauluja mutta ei se mitään, mä viihdyn edelleen sateessa.kesä kuitenkin tulee ja sade varmasti vähenee,paitsi ehkä ihana kesä sade saapuu meitä katsomaan..
pannan tännekin :
Saturday 21.7.
Radio Nova presents Jippu
Time: 20:00-21:00
Place: Radio Nova Stage
Tickets: Free
Pori Jazz 2007
^wow
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jippu ehkä Manne-tv:ssä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jippu ehkä Manne-tv:ssä!
tarkoittanet Romano-tv:tä (Katsoinko väärin, kun luvin, että ohjelman nimi on muuttunut mannesta romanoksi?)
bzort glorf bööth
[quote:cb1219738c="Jean-Babtiste"]Jippu ehkä Manne-tv:ssä! [/quote:cb1219738c]
tarkoittanet Romano-tv:tä (Katsoinko väärin, kun luvin, että ohjelman nimi on muuttunut mannesta romanoksi?)
En tajunnu muuten aiemmin, että se on nyt romano-tv eikä romaani-tv...
Mut siis kyl mä varmaan sanon tota Manne-tv:ksi jatkossakin. Ei oo muuten ollenkaan niin paska ohjelma, mitä väitetään.
tarkoittanet Romano-tv:tä
Kohta tajuntalinkki Bello Romano tekee rotestin!