You are not logged in.
Sulle oli jotenkin yllätys tää paskanpuhuminen?
[quote:052949ec2b="sheino"]Kohta nelosella:
Einstein 20.00
Jippu ja Tommy Tabermann arvuuttelevat, miksi vaate tummuu kastuessaan ja miksi paloauton ääni muuttuu sen ohi ajaessa. Kotimainen viihdeohjelma.[/quote:052949ec2b]
missasin
Kukas haluaa Jipun kaveriksi?
Ginga Densetsu Weed - Jippu Kii
http://youtube.com/watch?v=Ntla7J2SPIs
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
"Olen kasvanut sellaiseksi, että ei ole olemassa muuta vaihtoehtoa kuin olla auki. Kiinni oleminen olisi tappanut minut henkisesti. Eikä avoinna oleminen pelota lainkaan. Olen sellainen, ja olen elämässäni pelännyt aivan muita asioita kuin sitä, kuka minä olen."
[quote:c7eadc0dc1]Kevään klubeilla nähtiin monen kokeneenkin muusikon pyörittelevän päätään kyyneltippa silmäkulmassa Jipun tulkitessa omia biisejään hurmoksellisessa tilassa. [/quote:c7eadc0dc1]
Itkeähän voi niin monesta syystä, kuten myös päätäns pyörittää.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:363e49cca6]Kevään klubeilla nähtiin monen kokeneenkin muusikon pyörittelevän päätään kyyneltippa silmäkulmassa Jipun tulkitessa omia biisejään hurmoksellisessa tilassa. [/quote:363e49cca6]
Itkeähän voi niin monesta syystä, kuten myös päätäns pyörittää.
Missä toi luki?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tuntuu yhä enemmän että tämän topikin aloitusviestissä on kaikki oleellinen...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Sulle oli jotenkin yllätys tää paskanpuhuminen?
Jippu: Älkää välittäkö paska puheista
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
(Armo) kuolema Jipulle.
[quote:c6edc32626="Pope"][quote:c6edc32626]Kevään klubeilla nähtiin monen kokeneenkin muusikon pyörittelevän päätään kyyneltippa silmäkulmassa Jipun tulkitessa omia biisejään hurmoksellisessa tilassa. [/quote:c6edc32626]
Itkeähän voi niin monesta syystä, kuten myös päätäns pyörittää.[/quote:c6edc32626]
Missä toi luki?
Taisi olla Jipsterin Mai Speississä.
16.09. - Jyväskylä, Paviljonki
Hyvän Olon Viikonloppu
Jipun keikkakalenterin lisäksi oxymoroneissa nämä!
uudessa aku ankassa esiintyi nuori laulajatar nimeltään rippu ankka. kukahan lie ollut esikuvana tuolle
Jippu taisi olla maailman paskimman levysarjan uusimman osan esiintyjälistalla... Olemmekin kaikki palaneet halusta kuulla Jipun tulkitsevan ripariklassikoita.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olemmekin kaikki palaneet halusta kuulla Jipun tulkitsevan ripariklassikoita.
no tietysti
[quote:f022d5623f="arttu"]Olemmekin kaikki palaneet halusta kuulla Jipun tulkitsevan ripariklassikoita.[/quote:f022d5623f]
no tietysti
Ihanaa on myös se, että tulkittu biisi on ehkä kuumottavin kaikista ripariveisuista koskaan:
http://www.voimahali.fi/vh/showthread.php?t=31814
(obs! foorumin^ nimi)
Jipun päiväkirjassa on näköjään uutta sisältöä tarjolla.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:c11bf466d5="Jippu"]
kesä on tullu,melkein. 13.05.2007
Moi!pitkästä aikaa kirjottelen,olen ollut tekemässä lauluja ja muutenkin elämän vietävänä.pahoittelen näin pitkiä taukoja..totta on myös ettei mulla ole internettiä millä kirjoittaa joten siksi se vähän hankaloittaa.
Olen tehnyt paljon synkkiä lauluja mutta ei se mitään, mä viihdyn edelleen sateessa.kesä kuitenkin tulee ja sade varmasti vähenee,paitsi ehkä ihana kesä sade saapuu meitä katsomaan..kesällä saa jäätelöä joka paikasta ja se on mahtavaa!
toivotan teille on ihania grilli juhlia,saunomista ja pitkiä yö unia.
Suomi on kaunis kesällä pitäkää sydän auki antaa tuulen tulla! -jippu p.s luin teidän ihania kirjoituksia mun keskustelu palstalta, voi kuinka kauniisti te kirjoitatte ja annatte mulle voimaa.kiitos kaikista rohkaisun ja rakkauden sanoista.enkeleitä teille!-jippu
[/quote:c11bf466d5]
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tuokohan meidänkin keskustelu palstan jutut Jipulle voimaa?
totta on myös ettei mulla ole internettiä millä kirjoittaa joten siksi se vähän hankaloittaa.
nyt kyllä
VITTU MIKÄ UUVATTI!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ettei joku forumisti olisi hakkeroinut jipun päivä kirjaa? oikeesti, eihän tollasta voi olla!
EDIT: åhå, sheino postasikin hakkeroijan kuvan, nikki esiin!
Tuonne on ilmeisesti päässyt väärä kuva livahtamaan yhdestä tuotteesta. Tässä oikea:
Sent from my iPhone 16
[quote:886ded44e1="sheino"]http://verkkokauppa.popgram.fi/epages/H … ries/Jippu
> Musta Jippu T-Paita
[/quote:886ded44e1]
Fear of a Black Jippu....