You are not logged in.
[quote:e4911cfe5d="Jean-Babtiste"][quote:e4911cfe5d="Pilke"][quote:e4911cfe5d="tapna"]Mites Black Sabbath?[/quote:e4911cfe5d]
Ei o.*[/quote:e4911cfe5d]
Ootko kuullu?[/quote:e4911cfe5d]
Inhoon Ozzyn ölinää.Zepukat on kaikki, vihdoin voin jostain ehdotetusta sanoa niin.
Ramones?
*
Toki Ramones. Olisko kaikilla joku Nick Caven tai Tom Waitsin levy?
[quote:b3530e0d14="Feggy"]
Toki Ramones. Olisko kaikilla joku Nick Caven tai Tom Waitsin levy?[/quote:b3530e0d14]
noita löytyy kaikkii. waitsis vois olla mahdollisuuksia..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ramones - melkein kaikki, Waits - aika moni, mutta oiskohan Rain Dogs se yleisin?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei ole ainuttakaan Waitsin levyä eikä tule.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Lopulta paljastuu, että kaikilla on Dingon, Yön tai Eppu Normaalin levy. Tai Hurriganesin.
Lopulta paljastuu, että kaikilla on Dingon, Yön tai Eppu Normaalin levy. Tai Hurriganesin.
Ei
[quote:fd53b858be="Feggy"]Lopulta paljastuu, että kaikilla on Dingon, Yön tai Eppu Normaalin levy. Tai Hurriganesin.[/quote:fd53b858be]
Ei
Remuganesia löytyy, totta kai. Se oli kuitenkin eka rokkibändi, joka kolahti sillon svengaavan 70-luvun puolivälissä. Mutta let's face it, eihän sitä melko kökköä jytänderiä oikeen tätä nykyä pysty enää kuuntelemaan...
[quote:46aeb844ff="Feggy"]Lopulta paljastuu, että kaikilla on Dingon, Yön tai Eppu Normaalin levy. Tai Hurriganesin.[/quote:46aeb844ff]
Ei
Mulla on Eppu ja Hurriganes! Kuunteles Upsetteri uudelleen Blue suede shoes...
[quote:0394b7bf4e="tigrushka"][quote:0394b7bf4e="Feggy"]Lopulta paljastuu, että kaikilla on Dingon, Yön tai Eppu Normaalin levy. Tai Hurriganesin.[/quote:0394b7bf4e]
Ei[/quote:0394b7bf4e]
Mulla on Eppu ja Hurriganes! Kuunteles Upsetteri uudelleen Blue suede shoes...
Hmm... No, täytyypä koittaa Blöösöösöössiä taas jossain vaiheessa. Ehkä parin saunaolusen jälkeen illalla...;)
Eppuja ei löydy enää yhtäkään, mutta Maximum Jee & Jeen ostin silloin aikoinaan sen ilmestyessä Tapiolan Sokokselta, ja vieläpä vihreänä vinyylinä. Tarinan kliimaksi on kuitenkin se, että Leevi & The Leavingsin basisti Rife Paananen myi levyn mulle. Heppu oli tuolloin siellä duunissa, ja jo silloin rokkikuvioita seuranneena bongasin miekkosen.
Åhå, loppu kuuluis melkeinpä paljastuksia-topikkiin...
[quote:a0a2784161="silvawhale"][quote:a0a2784161="Feggy"]
Toki Ramones. Olisko kaikilla joku Nick Caven tai Tom Waitsin levy?[/quote:a0a2784161]
noita löytyy kaikkii. waitsis vois olla mahdollisuuksia..[/quote:a0a2784161]
Luolamiestä ja Tomppaa on toki mut noi yhdet apinat pilasi jo mahikset.
Sent from my iPhone 16
kaikilla Caven kokkari ees viroversiona?
Meinasin ostaa levyaleista, mutta ei se kuitenkaan tarttunut mukaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:51291ae549="Tomsk"][quote:51291ae549="silvawhale"][quote:51291ae549="Feggy"]
Toki Ramones. Olisko kaikilla joku Nick Caven tai Tom Waitsin levy?[/quote:51291ae549]
noita löytyy kaikkii. waitsis vois olla mahdollisuuksia..[/quote:51291ae549]
Luolamiestä ja Tomppaa on toki mut noi yhdet apinat pilasi jo mahikset.[/quote:51291ae549]
Amen!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Onks pumpumpäks-puolella mitään definitiivisen yleissivistyksellistä levyä, jota hipihopin vihaajatkin olisi joutuneet hankkimaan? Biistarit esim?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:59f6ca40ca="Jean-Babtiste"][quote:59f6ca40ca="Pilke"][quote:59f6ca40ca="tapna"]Mites Black Sabbath?[/quote:59f6ca40ca]
Ei o.*[/quote:59f6ca40ca]
Ootko kuullu?[/quote:59f6ca40ca]
Inhoon Ozzyn ölinää.*
Suosittelen Gillanin laulamaa "Born Againia".
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:e533fe0365="Jean-Babtiste"][quote:e533fe0365="Pilke"] Inhoon Ozzyn ölinää.
*[/quote:e533fe0365]
Suosittelen Gillanin laulamaa "Born Againia".[/quote:e533fe0365]
mulle toimi aikoinaan dion laulamat heaven & hell ja mob rules (varsinkin toi jälkimmäinen) aika hyvin. viime kuuntelusta lienee kylläkin 15 vuotta. pitääpä tarkistaa meno..
mulle toimi aikoinaan dion laulamat heaven & hell ja mob rules (varsinkin toi jälkimmäinen) aika hyvin. viime kuuntelusta lienee kylläkin 15 vuotta. pitääpä tarkistaa meno..
Recipe for disaster... Älä pasko muistojesi päälle!
Ja multa ei tule minään maailman aikana löytymään yhtään Yön, Dingon taii Hurriganesin levyä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja multa ei tule minään maailman aikana löytymään yhtään Hurriganesin levyä.
Kyl ny Get On / Mr. X -single kannattais löytyä.
Ja multa ei tule minään maailman aikana löytymään yhtään Yön, Dingon taii Hurriganesin levyä.
jaa-a. dingon eka on hyvää ajankuvaa. ei sitäkään kuunnella ehkä tarvi. en taida sitä itse myöskään omistaa.
hurriganes.. yliarvostetuimmat bändit-topikissa nämä. popeda on miljoona kertaa kovempi.
[quote:e9308e7f9f="arttu"]Ja multa ei tule minään maailman aikana löytymään yhtään Yön, Dingon taii Hurriganesin levyä.[/quote:e9308e7f9f]
jaa-a. dingon eka on hyvää ajankuvaa. ei sitäkään kuunnella ehkä tarvi. en taida sitä itse myöskään omistaa.hurriganes.. yliarvostetuimmat bändit-topikissa nämä. popeda on miljoona kertaa kovempi.
Tsot tsot
[quote:145fd3b325="silvawhale"][quote:145fd3b325="arttu"]Ja multa ei tule minään maailman aikana löytymään yhtään Yön, Dingon taii Hurriganesin levyä.[/quote:145fd3b325]
jaa-a. dingon eka on hyvää ajankuvaa. ei sitäkään kuunnella ehkä tarvi. en taida sitä itse myöskään omistaa.hurriganes.. yliarvostetuimmat bändit-topikissa nämä. popeda on miljoona kertaa kovempi.[/quote:145fd3b325]
Tsot tsot
no kymmenen kertaa parempi? kulta-aikoina?
Ei mut oikeesti tämän spämmimisen sijaan voisi keskittyä löytämään edes sen bändin, jolta enemmistöllä olisi joku levy. Joku nazzzimode pistää pystyyn pollin "Mulla on tätä pändiä", jonka nimet kootaan jokaisen spämmimistä ehdokaslistoista.
Itte ehdottaisin tähän malliin:
- CMX
- Pink Floyd
- Velvet Underground
- Radiohead
- David Bowie
jne.
I love you and dream about the Führer
[quote:6a02ca5f35="turkele"]Ei mut oikeesti tämän spämmimisen sijaan voisi keskittyä löytämään edes sen bändin, jolta enemmistöllä olisi joku levy. Joku nazzzimode pistää pystyyn pollin "Mulla on tätä pändiä", jonka nimet kootaan jokaisen spämmimistä ehdokaslistoista.
Itte ehdottaisin tähän malliin:
- CMX
- Pink Floyd
- Velvet Underground
- Radiohead
- David Bowie
jne.[/quote:6a02ca5f35]
Kaikkia löytyy noista
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:f5f5a5cfdd="upsetter"][quote:f5f5a5cfdd="silvawhale"][quote:f5f5a5cfdd="arttu"]Ja multa ei tule minään maailman aikana löytymään yhtään Yön, Dingon taii Hurriganesin levyä.[/quote:f5f5a5cfdd]
jaa-a. dingon eka on hyvää ajankuvaa. ei sitäkään kuunnella ehkä tarvi. en taida sitä itse myöskään omistaa.hurriganes.. yliarvostetuimmat bändit-topikissa nämä. popeda on miljoona kertaa kovempi.[/quote:f5f5a5cfdd]
Tsot tsot [/quote:f5f5a5cfdd]
no kymmenen kertaa parempi? kulta-aikoina?
Popedalla ei kulta-aikaa ole ikinä ollutkaan, Remuganesilla se oli sentään runsaat 30 vuotta sitten. Mutta menkööt...
[quote:ae4c64ea6b="turkele"]
- Velvet Underground
- Radiohead[/quote:ae4c64ea6b]
Entä:
Beck
Björk
PJ Harvey
Popedalla ei kulta-aikaa ole ikinä ollutkaan, Remuganesilla se oli sentään runsaat 30 vuotta sitten. Mutta menkööt...
smaa paitsi toisinpäin ja vuositakaumaksi 25 vee...
siis kyllähän popedalla oli kulta-aika sillon kun ne teki piisin nimeltä da da. pitäis ostaa raswaa koneeseen mut en o viä kehdannu.
viime aikoina mainituista kaikkia löytyy paiz hurriganesia ja björkkiäki on vaan kasettina, tosin sugarcubesia toki myös oikeina levyinä.