You are not logged in.
HEJJJ tuli tässä mieleeni, että onkohan yhtään levyä, joka olis jokaisella rotsilla? Velvet Underground & Nico?
Että niin että näin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:10d1f63cbc="leposi"]Mul ei oo tota.
edit: EIKU OMPAS [/quote:10d1f63cbc]
LOL APUA
ei oo...
VU-tietämys ei oo muutenkaan kovin kovalla tasolla.. jotain 6linja-keikkaa odotellessa joku paikallaolleista soitti jotain epävireistä kitararäminää dj-kamoista. kysyin "mitäs liimanarinaa tää on?"
oli sit VU...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
No joku muu klassikko. Flöidin Dark Side Of The Moon?
*
Itse lähtisin pikemminkin OK Computer -linjalle. siksi että jopa minä omistan sen.
mulla on kaikki mainitut, YLLÄRIPYLLÄRI
kuhan ette ala mitää manicseja ja intterpoleja listaamaan, niitä ei löydy. mikäs sonic youth -levy ois suosituin?
Mulla on myös kaikki yllä mainitut...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
kuhan ette ala mitää manicseja ja intterpoleja listaamaan, niitä ei löydy. mikäs sonic youth -levy ois suosituin?
Siksipä mainitsin tuon kun päättelin, että jos joku levy on niin se on klassikkokamaa eikä uudempia villityksiä ja itselläni on aika huonosti noita klassikoita. Eihän tuo kompuutteri välttämättä kaikkien mielestä mene klassikkokama-kategoriaan, mutta sou not.
Mulla on myös kaikki yllä mainitut...
mulla ei oo yhtäkään yllämainittua.... hyvin menee.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Itse lähtisin pikemminkin OK Computer -linjalle. siksi että jopa minä omistan sen.
Mullei oo sitä. (enkä ole muuten koskaan edes kuunnellu)
*
Ei oo mitään Pink Floydiin, Manicsei tai Juuttei (tosin näitä pitäis ehkä osailla hiljalleen, Juuttei siis). Joo ja ok compuutteria ei ole eikä tule.
mikäs sonic youth -levy ois suosituin?
Turha vaivautua, ei löydy yhtään. Tää taitaa olla mahdoton tehtävä. Tai sitten kaikilla on joku ennalta-arvaamaton kuten Rednexin ainoa (?). Paitsi mullei oo kyllä sitäkään.
*
2 unlimitedin no limits pitäis olla jokaisella tai sitten levottamat ykkösen soundtrack
2 unlimitedin no limits pitäis olla jokaisella tai sitten levottamat ykkösen soundtrack
Tai Suomirokkia 3. Paitsi ettei mulla ole sitäkään.
*
[quote:3356276f05="silvawhale"]
mulla ei oo yhtäkään yllämainittua.... hyvin menee.[/quote:3356276f05]
Sama.
OK kompuutterin voisin harkita ostavani joskus. Ehkä. Smaaten ehkä jotain VU:ta. Mutta ne on kyllä hankintalistalla jollain 1289046956066895695:llä sijalla tällä hetkellä.
Sent from my iPhone 16
Eip oo mullakaan dark cideria.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
2 unlimitedin no limits pitäis olla jokaisella
Kopioituna kasetilla nämä
[quote:33c984f171="Feggy"]No montas tästä löytyy?
http://www.amazon.com/Indie-Rock-Must-H … UEBENEVKE6
Mulla 7.[/quote:33c984f171]
Mulla on kolme.
Ei löydy kuin neljä. Kolme muuta on ollut mutta myyty poies, nihkee lista.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:1987d6eaf4="Feggy"]No montas tästä löytyy?
Mulla 7.[/quote:1987d6eaf4]
Mulla on 15, mutta eipä tuo listana mitenkään erikoinen ollut. Tuota Walkmeniäkin olen koittanut kaupata pois, mutta kenellekään ei kelpaa.:D
Jos olisi pitänyt veikata jotakin sellaista levyä, mikä kaikilla olisi, niin OK Computeria minäkin olisin veikannut.
Mutta miten sitten Nevermind? Kai tuo ainakin liki kaikilta löytyy?
[quote:bb921dcea6="Feggy"]No montas tästä löytyy?
Mulla 7.[/quote:bb921dcea6]
1 löytyy, eikä mulla Nevermindiakaan ole, paitsi ehkä kaapin pohjalla joku c-kassulle äänitetty versio...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:21a35587a4="jn85"][quote:21a35587a4="Feggy"]No montas tästä löytyy?
Mulla 7.[/quote:21a35587a4]
Mulla on 15, mutta eipä tuo listana mitenkään erikoinen ollut. Tuota Walkmeniäkin olen koittanut kaupata pois, mutta kenellekään ei kelpaa.:D
[/quote:21a35587a4]
Mulle kelpaa, on vain kaverilta poltettuna kopiona...
Nevermindia ei oo eikä tuu.
[quote:ce0e490f3f="Feggy"][quote:ce0e490f3f="jn85"][quote:ce0e490f3f="Feggy"]No montas tästä löytyy?
Mulla 7.[/quote:ce0e490f3f]
[/quote:ce0e490f3f]
Mulle kelpaa, on vain kaverilta poltettuna kopiona...[/quote:ce0e490f3f]
Mula on yksi!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei vieläkään mitään mainittuja. Doolittle? Tuskin. Ja toi Must Haves oli aika vitsiosastoa.
En jaksa uskoa, että löytyy.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:9ffa2cc352="Feggy"][quote:9ffa2cc352="jn85"]Walkmeniäkin olen koittanut kaupata pois, mutta kenellekään ei kelpaa.:D
[/quote:9ffa2cc352]
Mulle kelpaa, on vain kaverilta poltettuna kopiona...[/quote:9ffa2cc352]
Meinasin jo alkaa ehdotella kauppoja, mutta tuo levy taitaakin olla vanhempieni luona muiden ei-niin-hyvien levyjen joukossa, kun sitä ei hyllyssä näkynyt. Jos muistan tämän vielä parin viikon kuluttua kun olen kotiseudulle seuraavan kerran menossa, niin häiritten vaikka privaviestillä.