You are not logged in.
[quote:5b0b33d6ef="Pilke"]
Oisko kaikilla Respaa?
*[/quote:5b0b33d6ef]
Njet.
Sent from my iPhone 16
Jos kopsatut kasetit lasketaan niin kyllä mulla sitten on tuo Nevermind.
Käsiteltiinkö jo Joy Division? Sitä löytyisi.
Sent from my iPhone 16
EI NÄY.
Ei ja joo: melkein kaikki.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Dear Catastrophe Waitress?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mikä se on?
Sent from my iPhone 16
[quote:8e6bfe102a="ginipoika"]Dear Catastrophe Waitress?[/quote:8e6bfe102a]
Mikä se on?
Ehkä enemminki Tigermilk vaiks...
No voi vittu, jos tää on kaikilla niin jätän.
Ehkä vois jo suosiolla lopettaa. EI ONNISTU.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
hullu.
Ku pullosta tullu.
My Bloody Valentine ei ole mun juttu, yritetty on, 100xn kertaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:8b362b7d50="forssto"]No vitu.
Raptorin Moe?![/quote:8b362b7d50]Löytyy, tai siis on jossain suvun hallussa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mites se Kirkre? Pilkettä ja Tapnaa ei tietty lasketa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ei lasketa mua ja sovitaan se "Loveless".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:74369c5c10="Jean-Babtiste"]Mites se Kirkre? Pilkettä ja Tapnaa ei tietty lasketa.[/quote:74369c5c10]
Ei lasketa mua ja sovitaan se "Loveless".
Joo, koska Martinkaupilla on se, mutta se vois yhtä hyvin myydä sen sulle. Toisaalta mulakaan ei ole sitä, mut on ollu lainassa. Ja mul on "Tremolo" ep.
[quote:df9291c611="Tomsk"][quote:df9291c611="ginipoika"]Dear Catastrophe Waitress?[/quote:df9291c611]
Mikä se on?[/quote:df9291c611]Ehkä enemminki Tigermilk vaiks...
Nii-i, ajattelin sitä ensin, mutta luulen, että DCW löytyy useammalta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:735fe696c0="leposi"][quote:735fe696c0="Tomsk"][quote:735fe696c0="ginipoika"]Dear Catastrophe Waitress?[/quote:735fe696c0]
Mikä se on?[/quote:735fe696c0]Ehkä enemminki Tigermilk vaiks...[/quote:735fe696c0]
Nii-i, ajattelin sitä ensin, mutta luulen, että DCW löytyy useammalta.
Belle & Sebastian ei todellakaan ole tarpeeksi ylesipätevää kamaa, että sitä kaikilta löytyisi. Se on ihan ok musaa, mutta en oo koskaan tuntenu tarvetta omistaa levyjä. Katotaan kymmenen vuoden päästä.
[quote:f6313fde5a="Jean-Babtiste"]Mites se Kirkre? Pilkettä ja Tapnaa ei tietty lasketa.[/quote:f6313fde5a]
Heh, repesin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:077d746a88="noiseidea"][quote:077d746a88="Jean-Babtiste"]Mites se Kirkre? Pilkettä ja Tapnaa ei tietty lasketa.[/quote:077d746a88]
Ei lasketa mua ja sovitaan se "Loveless".[/quote:077d746a88]
Joo, koska Martinkaupilla on se, mutta se vois yhtä hyvin myydä sen sulle. Toisaalta mulakaan ei ole sitä, mut on ollu lainassa. Ja mul on "Tremolo" ep.
Hyvä diili. Tehdään se levyn siirto sun omistukseen sen verran huomaamattomasti, että se on tavallaan kummankin hyllyssä just kriittisillä hetkillä tän topikin kannalta.
[quote:7103e0b36f="Jean-Babtiste"][quote:7103e0b36f="forssto"]No vitu.
Raptorin Moe?![/quote:7103e0b36f]Löytyy, tai siis on jossain suvun hallussa.[/quote:7103e0b36f]
Sukukalleuksissa nämä.
Sent from my iPhone 16
[quote:882e509c14="Jean-Babtiste"][quote:882e509c14="noiseidea"][quote:882e509c14="Jean-Babtiste"]Mites se Kirkre? Pilkettä ja Tapnaa ei tietty lasketa.[/quote:882e509c14]
Ei lasketa mua ja sovitaan se "Loveless".[/quote:882e509c14]
Joo, koska Martinkaupilla on se, mutta se vois yhtä hyvin myydä sen sulle. Toisaalta mulakaan ei ole sitä, mut on ollu lainassa. Ja mul on "Tremolo" ep.[/quote:882e509c14]Hyvä diili. Tehdään se levyn siirto sun omistukseen sen verran huomaamattomasti, että se on tavallaan kummankin hyllyssä just kriittisillä hetkillä tän topikin kannalta.
Janne m. myy noisikselle "Lovelessin" lisäksi useammankin cd:n. Taustalla pianomies todistaa ikimuistoista hetkeä.
Janne m. myy noisikselle "Lovelessin" lisäksi useammankin cd:n. Taustalla pianomies todistaa ikimuistoista hetkeä.
Itse asiassa Siniaallosta voitaisiinkin hieroa kauppoja ja voisin palauttaa Punaisen ympyrän!
Bonus-cd #2
löytyy
[quote:c39886e9b3="Jean-Babtiste"]Janne m. myy noisikselle "Lovelessin" lisäksi useammankin cd:n. Taustalla pianomies todistaa ikimuistoista hetkeä.
[/quote:c39886e9b3]
Onneks olen sittemmin leikannut parran pois, tyttis kyllä sano että se sovi mulle mutta emmää arvannu että se vanhensi mua noin paljon.
Noisis: joo, hierotaan joku tapaaminen.
[quote:4757649427="HUIG"]Bonus-cd #2[/quote:4757649427]
löytyy
Mulla on #4
Sent from my iPhone 16
Ehkä vois jo suosiolla lopettaa. EI ONNISTU.
Yrittäminen on kivaa.
Kinkstön Wööl?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:71c02831b7="noiseidea"]Ehkä vois jo suosiolla lopettaa. EI ONNISTU.[/quote:71c02831b7]
Yrittäminen on kivaa.Kinkstön Wööl?
*
Odotan Ulviksen kommenttia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:43075680d0="noiseidea"]Ehkä vois jo suosiolla lopettaa. EI ONNISTU.[/quote:43075680d0]
*
Åhå. Löytyy II
Sent from my iPhone 16
Kolmonen on.
[quote:e61b07cd6c="noiseidea"]Ehkä vois jo suosiolla lopettaa. EI ONNISTU.[/quote:e61b07cd6c]
*
Nöüp. Triviatietona mainittakoon että olin jo kirjoittanut pätkän siitä kuinka diggaan siitä king crimsonin yhestä pitkänimisestä levystä ihan hulluna vaikka en omistakaan yhtään niitten levyä - ennenkuin huomasin ett'ä täähän olikin tää eri juttu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.