You are not logged in.
[quote:f2fb4398c2="jn85"][quote:f2fb4398c2="Feggy"]No montas tästä löytyy?
http://www.amazon.com/Indie-Rock-Must-H … UEBENEVKE6
Mulla 7.[/quote:f2fb4398c2]
Mulla on 15, mutta eipä tuo listana mitenkään erikoinen ollut. Tuota Walkmeniäkin olen koittanut kaupata pois, mutta kenellekään ei kelpaa.:D
[/quote:f2fb4398c2]
Mulla on 9.
Ei hyviä levyjä kannata pois myydä. Mutta jos sulla on Walkmenin eka niin voin toki ostaa sen sulta 3e:llä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Ei oo tuolta indielistalta mitään, enkä usko et mitään yhteistä levyä löytyy...mut sen sijaan ehkä arvuuttelu siitä että mikä levy on useammalla kuin mikään muu...
Loveless?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:41e0aac7f8="HUIG"]Ei oo tuolta indielistalta mitään, enkä usko et mitään yhteistä levyä löytyy...mut sen sijaan ehkä arvuuttelu siitä että mikä levy on useammalla kuin mikään muu...
Loveless?[/quote:41e0aac7f8]
Löytyy.
[quote:6e6de1cc32="Feggy"][quote:6e6de1cc32="HUIG"]Ei oo tuolta indielistalta mitään, enkä usko et mitään yhteistä levyä löytyy...mut sen sijaan ehkä arvuuttelu siitä että mikä levy on useammalla kuin mikään muu...
Loveless?[/quote:6e6de1cc32]
Löytyy.[/quote:6e6de1cc32]
Löytyy.
[quote:9c2243fbb1="upsetter"][quote:9c2243fbb1="Feggy"][quote:9c2243fbb1="HUIG"]Ei oo tuolta indielistalta mitään, enkä usko et mitään yhteistä levyä löytyy...mut sen sijaan ehkä arvuuttelu siitä että mikä levy on useammalla kuin mikään muu...
Loveless?[/quote:9c2243fbb1]
Löytyy.[/quote:9c2243fbb1]
Löytyy.[/quote:9c2243fbb1]
Löytyy, mutta olen monasti harkinnut myymistä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:9a27a97e82="janne m."][quote:9a27a97e82="upsetter"][quote:9a27a97e82="Feggy"][quote:9a27a97e82="HUIG"]Ei oo tuolta indielistalta mitään, enkä usko et mitään yhteistä levyä löytyy...mut sen sijaan ehkä arvuuttelu siitä että mikä levy on useammalla kuin mikään muu...
Loveless?[/quote:9a27a97e82]
Löytyy.[/quote:9a27a97e82]
Löytyy.[/quote:9a27a97e82]
Löytyy, mutta olen monasti harkinnut myymistä.[/quote:9a27a97e82]
Eri
[quote:eb07aef02b="janne m."][quote:eb07aef02b="upsetter"][quote:eb07aef02b="Feggy"][quote:eb07aef02b="HUIG"]Ei oo tuolta indielistalta mitään, enkä usko et mitään yhteistä levyä löytyy...mut sen sijaan ehkä arvuuttelu siitä että mikä levy on useammalla kuin mikään muu...
Loveless?[/quote:eb07aef02b]
Löytyy.[/quote:eb07aef02b]
Löytyy.[/quote:eb07aef02b]
Löytyy, mutta olen monasti harkinnut myymistä.[/quote:eb07aef02b]
Eipä löydy enää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:79d3e749f1="Bedderi"]Entäs Loveless?
Tai onko täällä joku, joka ei omista yhtään Mercury Revin levyä?[/quote:79d3e749f1]
Kiitos kun ette minun kyselyyni vastaa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:bd29d44fdd="Bedderi"]
Tai onko täällä joku, joka ei omista yhtään Mercury Revin levyä?[/quote:bd29d44fdd]
On
Mikä kumman Loveless?
Ei ole Metallicaa, ei Piitlejä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:914a5592a5="tapna"][quote:914a5592a5="Bedderi"]
Tai onko täällä joku, joka ei omista yhtään Mercury Revin levyä?[/quote:914a5592a5]
On[/quote:914a5592a5]
Sama.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ad8c24a91d="Bedderi"][quote:ad8c24a91d="Bedderi"]Entäs Loveless?
Tai onko täällä joku, joka ei omista yhtään Mercury Revin levyä?[/quote:ad8c24a91d]
Kiitos kun ette minun kyselyyni vastaa. [/quote:ad8c24a91d]
Kai vastaamattomuudesta täytyy päätellä niin, että kaikilla on Mercury Reviä?:)
Mulla on All Is Dream aitona, Deserter's Songs kopiona ja Secret Migration minidiskillä.
Mielenkiintoista olisi myös tietää, onko olemassa mitään sellaista "yleisesti" klassikona/hyvänä pidettyä levyä, mitä kukaan ei omistaisi.
Mielenkiintoista olisi myös tietää, onko olemassa mitään sellaista "yleisesti" klassikona/hyvänä pidettyä levyä, mitä kukaan ei omistaisi.
Toi nyt on vielä mahdottomampi. Ihmisillä on kaikenlaista shittiä hyllyt täynnä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:e5079d24f5="jn85"]Mielenkiintoista olisi myös tietää, onko olemassa mitään sellaista "yleisesti" klassikona/hyvänä pidettyä levyä, mitä kukaan ei omistaisi.[/quote:e5079d24f5]
Toi nyt on vielä mahdottomampi. Ihmisillä on kaikenlaista shittiä hyllyt täynnä.
Chinese Democracy eiq
Onkos kellään muuten Velvet Undergroundin Squeezeä? Kerran näin käytettynä tuon, mutta en jaksanu hassutella. Ehkä se onki ihan vitun hyvä, en o kuullu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pitäisköhän koodata äkkiä joku systeemi, jolla saadaan tää selvitettyä...
Joku johon voi listata kaikki levynsä ja se sitten tekee ristiinviittauksen (?) kaikkien välillä ja voilá!
[quote:e39a8f1f9c="forssto"]Pitäisköhän koodata äkkiä joku systeemi, jolla saadaan tää selvitettyä...[/quote:e39a8f1f9c]
Joku johon voi listata kaikki levynsä ja se sitten tekee ristiinviittauksen (?) kaikkien välillä ja voilá!
No ei nyt mitään sellaista, mutta sellainen, mihin jengi voisi listailla sellaisia levyjä, joita olettaisi muilla ehkä olevan ja shitte niihin voisi merkata, että "joo, mul on toi".
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:a28601912f="janne m."]Löytyy, mutta olen monasti harkinnut myymistä.[/quote:a28601912f]
Eipä löydy enää.
No perhana,
(tartteeks joku tota levyä? :? )
KAIKILLA ON MASSIVE ATTACKIN PROTECTION!
Paitsi mulla.
Inhottaa toistaa itseään, mutta ei kyllä ole.
Kahteen edelliseen sama.
[quote:cfdd6f1a28="looramerri"]KAIKILLA ON MASSIVE ATTACKIN PROTECTION![/quote:cfdd6f1a28]
Paitsi mulla.
Eri,
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Koskaan kuullutkaan...
Entäs Radioheadin The Bends?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Entäs Radioheadin The Bends?
Joo.
[quote:2059dfcdff="Bedderi"]Entäs Radioheadin The Bends?[/quote:2059dfcdff]
Joo.
Hah, eri!
[quote:b94e11d78f="looramerri"]KAIKILLA ON MASSIVE ATTACKIN PROTECTION![/quote:b94e11d78f]
Paitsi mulla.
Smaa. Kasettikopio on, levyä ei vieläkään, vaikka on ollut ostoslistalla toistakymmentä vuotta. :? Ykkös- ja kolmoslevy toki löytyy...
no onpas täällä jauhettu... tosta kummallisesta must-have listasta mulla on vain doolittle, loppuja en varmaan huolisi edes ilmaiseksi. metallicaa ei oo, ei oo ollu eikä tuu (paitsi kun radiosta tuli master of puppets niin mietin et pitäskö se hankkii, muistan ku intissä tupakaverit sitä luukutti ja tykkäsin et olihan se heviks ihan hyvää ). massive attackin protection puuttuu edelleen, pitäny aina hankkii mut ku ostin sen kokiksen niin ei sit tuntunu enää niin tarpeelliselta.
vois tosiaan kerätä listan näistä ehdotetuista, ja jos ei koodauskikkailut onnistu niin vois tehdä oman topicin jonne jokainen postaa ne levyt, jotka ko. listasta omistaa ja sit joku nikkaroi tilaston.