You are not logged in.
rumban hieman nihkeä arvio, omasta mielestä just hyvä että levy on monipuolinen sillisalaatti, itselleni sellaiset toimii aina parhaiten
"Uuden J. Karjalaisen" neljäs albumi on teemoiltaan klassista Karjalais-fantasiaa amerikansuomalaisesta tunnelmoinnista yli vuosisadan takaisiin esoteerikoihin. Kuitenkin vanhat aiheet jäävät osin piippuun, eikä levyn joka suuntaan yrittävästä tuotantojäljestä oikein löydy fokusta. Yksi todellinen helmi levyllä silti on.
Omiin mojoihin ja mystiikkaan tarrautumista – arviossa J. Karjalaisen Soulavaris
Ihan hyvä levy Nuku hyvin, Anqelique
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ensimmäinen setti
On kaikki niin kuin ennenkin
Villi poika
Missä se Väinö on?
Aurinko nousee ilman sua
Mustat lasit
Enkeli
Telepatiaa
Mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään
Sekaisin
Sinulle, Sofia
Stindebinde
Keihäänkärki
Hän
Sydänlupaus
Villejä lupiineja
Kolme cowboytaToinen setti
Tule kesäyö
Terve, Sirkka Lautamies
Riisinjyvä
Tummansininen seuralainen
Laura Häkkisen silmät
Mä käännyn hiljaa pois
Yksi kerrallaan
Mennyt mies
Voikukkia
Sana sai siivet
Luuranko rämisee
Avaruuden ikkuna
Verinen mies
Oi mikä ihana ilta
MeripihkahuoneEncoret
Doris
Ankkurinappi
Sankarit
Oulu, Wisconsin
p.s.
Sain viimein eilen kuulolle Et ole yksin -levyn, jonka joku aika sitten hankin. Ei hullumpi kiekko, mutta paras biisi: Riisinjyvä, ihan törkeen kova
Miksi tältä levyltä aina mainitaan vain Mennyt mies, Sydänlupaus tai Meripihkahuone, vaikka toki ihan hyviä nekin, mutta Riisinjyvä, JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sain viimein eilen kuulolle Et ole yksin -levyn, jonka joku aika sitten hankin. Ei hullumpi kiekko, mutta paras biisi: Riisinjyvä, ihan törkeen kova
Miksi tältä levyltä aina mainitaan vain Mennyt mies, Sydänlupaus tai Meripihkahuone, vaikka toki ihan hyviä nekin, mutta Riisinjyvä, JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ
Mites toi Kurkien äänet?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ Ihan jees
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
huh mikä melodia, ihan täydellinen biisi. en kyllä tajuu sanoista juuri mitään mutta musiikillisesti täyttä neroutta
väinö kertoo miten unien näkijä on tehty:
Soimassa pitkästä aikaa Electric Picnic, hyvä levy ja pitääpä taas kaivaa ne muutkin esiin jotka tuli lyhyessä ajassa hankittua kun Jiin musa kolahti kunnolla tossa vuosi vai pari sitten
ensi keväänä ilmestyy uusi levy, eka näyte ilmestyi tänään. varsin pelkistettyä, mutta albumihan voi taas olla sellaista mukavaa sillisalaattia kuin edeltäjänsäkin, tai sitten se on akustinen ja pelkistetty.