You are not logged in.
Omerta 6/12. Mitä vittua tämä on
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Aiheutti välittömiä Kiira Korven runokirja -tason mielleyhtymiä. Minkälaisessa maailmassa tällainen käsikirjoitus on mennyt tuotantoon, minkälaisessa maailmassa iso joukko ihmisiä on käyttänyt ammattitaitoaan valmistellessaan tätä projektia ja sitten lopputulos on tällainen, irrallisia kohtauksia toisensa perään vyöryttävä valju kolmetuntinen tekniikkademo, joka aiheuttaa tunteista vain suuttumusta, siitä, että hahmot ovat niin uskomattoman yksiulotteisia, hyvät hyviä ja pahat pahoja, että tämän kohderyhmää kuuluisi olla maksimissaan kolmevuotiaat, joille kenties riittää, että värikkäitä asioita ja hassun näköisiä hahmoja vilisee kohtauksesta toiseen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
La dolce vita. Nerous ei saavuta minua. Tässä ei ole mitään.
99 Women
Ei oikeen napostele käppäset naisvankilafilmit.
Last edited by Z Is for Zpede (19.05.2023 21:35)
Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.
The French Dispatch
Oon tykännyt monista Wes Andersonin leffoista, mutta tähän ei vaan jaksanut keskittyä. Yritin vielä väkisin jatkaa seuraavana päivänä, mutta ei voi mitään, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonojen elokuvien katsomiseen.
The French Dispatch
Oon tykännyt monista Wes Andersonin leffoista, mutta tähän ei vaan jaksanut keskittyä. Yritin vielä väkisin jatkaa seuraavana päivänä, mutta ei voi mitään, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonojen elokuvien katsomiseen.
Varmaan Andersonin kehnoimpia leffoja. Oli tuskaa kattoa loppuun teatterissakin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Firon wrote:The French Dispatch
Varmaan Andersonin kehnoimpia leffoja. Oli tuskaa kattoa loppuun teatterissakin.
Ei nyt ollut itelle tuskaa, mutta eipä tosta oikein mitään jäänyt käteen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Katsoin lounastauolla Kuolleet lehdet puoleen väliin. En ole pitkään aikaan katsonut mitään Aki Kaurismäen elokuvia (Le Havre kai edellinen ja se oli ihan pl), mutta ajattelin nyt kokeilla kun tuo foorumillakin kohuttu leffa ilmestyi Areenaan. Vaikea käsittää mitä ihmiset saa irti tuosta töksäyttelevästä dialogista ja 80-luvun rekvisiitasta. Tulee lähinnä joku ylipitkä huono sketsi mieleen. Harkitsen vielä katsonko loppuun huomisella lounastauolla.