You are not logged in.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Viimesin Bätmän. Ei jaksanu kiinnostaa YHTÄÄN se vitun vankilakolosta noussu kyrpänaama mikä lie. Aivan uskomattoman tylsää paasaamista koko leffa.
Varikset komentavat
Suurin osa leffoista. ADHD omg ORAVA
SAMA.
Myös G.I. Joe piti lopettaa ekan 10 minuutin jälkeen.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
miksi
niinPA
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tän vuoden leffoista:
Grigris. Elokuva ei ollut hyvä. Lähdin kymmenen minsan kuluttua.
As I Lay Dying. James Francon esikoisohjausta jaksoi katsoa kaksikymmentä minsaa. Todennäköisesti huonoin elokuva mihin tulen törmäämään koko vuonna.
Blind Detective. Huumori ei naurattanut.
Only Lovers Left Alive. Vuoden toistaiseksi parhaalta elokuvalta vaikuttanut Jarmuschin uutuus jäi kesken, koska piti kiiruhtaa lentokentälle. Jos oisin Sarasvuo, niin oisin katsonut loppuun ja tilannut helikopterin. (Ehdin nähdä n. puolet)
Last edited by börjeslandet (22.07.2013 10:18)
en ole kolmekybänen emoboy
Serious Man jäi tossa vast kesken ku rupes vituttamaan se ihan saatanan vässykkä päähenkilö
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
lähes päivittäin alan katsomaan jotain, ja jätän lefun kesken koska ei sovi senhetkisiin fiiliksiin. tämä voi siis kestää vaikka puoli minuuttia. ei mitään muistikuvaa milloin olisin jättänyt leffan kesken sen paskuuden takia, vaikka ehkä syytä olisi monesti ollut.
esim just toi serious man oli kyl rasittava. suurinta tuskaa tuottanut, ja huonoin koskaan näkemäni elokuva on tämä: http://www.imdb.com/title/tt0375679/ loppuun tuli silti katsottua, joten offtopikkia tämäkin.
Last edited by ydinaukio (22.07.2013 12:28)
Serious Man jäi tossa vast kesken ku rupes vituttamaan se ihan saatanan vässykkä päähenkilö
Sama.
Tideland jäi noin 15 minsan jälkeen kesken.
Role Modelsia katsoin joku puoli tuntia, huonoa komediaa.
Guy Ritchien Sherlock Holmes teki mieli jättää kesken, mutta taistelin loppuun asti.
Keksejä ja konnia (vai mikä se yksi "uudehko" Woody Allenin leffa oli nimeltään?) oli kai olevinaan komedia. Kun ekan kakskytminuuttisen aikana ei edes hymyilyttänyt, painettiin stoppia.
yritin katsoa yhden duunijutun ja erään roolihahmon vuoksi elokuvan Closer, mutta jo ensimmäiset 10 minuuttia olivat niin uskomattoman oksettavaa, teennäistä paskaa, että en pystynyt. lisäksi tuli kamala viha leffateollisuutta kohtaan, joka päästää läpi kaikenlaista paskaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Keksejä ja konnia (vai mikä se yksi "uudehko" Woody Allenin leffa oli nimeltään?) oli kai olevinaan komedia. Kun ekan kakskytminuuttisen aikana ei edes hymyilyttänyt, painettiin stoppia.
Tätä taisin joskus yrittää, ei toiminut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Teatterista en oo tainnut koskaan lähteä kesken.
Smaa, kotikatsomossa sen sijaan meininki on armoton: jos elokuva ei toimi tai se alkaa tökkiä ensimmäisen 15-30 minuutin aikana, sen katsominen loppuu siihen.
Esim. Once Upon a Time in America jäi kesken, koska väkivaltakiintiö täyttyi heti kättelyssä.
leffateatterista olen lähtenyt kesken muistaakseni vain kolme miestä ja baby kakkosesta, mikäs sen nimi oli, kolme miestä ja pikkuneiti, joskus vuonna 1990 tämä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Aiemmin luetellut oli kaikki leffateatterissa. Osaan olin jonottanut yli puol tuntia (eli kauemmin kuin katsoin niitä but no ca$h) joskin auringonpaisteessa
Oon kyllä lähtenyt pois myös maksetuista näytöksistä moneen otteeseen. Semmosta se elämä on festareilla, joissa leffoja näytetään ensimmäistä kertaa eikä juuri kukaan tiedä mitä on luvassa.
Die Hard vitonen jäi kesken siinä kohtaa, kun ipad-säteilymittari sanoi että nyt saa ottaa suojavermeet pois.
Eyes Wide Shut jäi kesken ku muistan replat liian hyvin. Uus tron jäi kesken koska nukutti.
Parfyymi
Eka yritys katsoa Inland Empirea epäonnistunut. Ei kannata näemmä porukalla katsoa, keskittyminen herpaantuu liikaa ja kaiken mitävittuus vaan maksimoituu.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
The Search for One-eye Jimmy (1994)
Buscemi, Turturro, Samuel L. Jackson etc...vaikutti hyvältä idealta mutta jumalauta mitä köntsää Vartin ehkä pystyin pidättelemään epäuskoani.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Man of Steel, eli tämä uusi Teräsmies. 50 minuuttia jaksoin kattoa ja sitten oli pakko lopettaa. Jäljellä olisi ollut vielä 90 minuuttia lol apua hirveetä paskaa. Olis pitänyt lopettaa jo 20 minuutin jälkeen ku kaikki näyttelijät vitutti jne.
scott pilgrim vs the world
tämä joskus vuosia sitten. juuri yks kaveri tuota hehkutti, pitäisköhän kokeilla uudestaan
Last edited by ydinaukio (17.10.2013 14:00)
Vaikutti aika vaivaannuttavalta sen vähän kuin kurkkasin ku tuli äskettäin tv:stä
mulla jäi Bottle Rocket aina kesken, kun yritin sitä katsoa. parhaan frendin kans oli high schoolis tapana käydä VIDEOVUOKRAAMOSSA (rip) ja katsella paljon vaiks mitä leffoja. vuokrasimme parikin kertaa vuosien kuluessa bottle rocketin, mut olin aina jotenkin super väsynyt ja nukahdin kesken. en oo edelleenkään varma, olenko koskaan nähyt sitä loppuun asti
Last edited by mitten (17.10.2013 14:26)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
ainiin, kävelin ulos The Readeristä, juuri ennenkuin tuli SE paljastus ja ois alkanut leffan koko toinen vaihe. alkukuvaus päähenkilöiden välisestä romanssista oli minusta niin paska, etten yksinkertaisesti kestänyt enää.
myöhemmin luin sitten kirjan ja sain sitä kautta tarinan loppuun
Last edited by mitten (17.10.2013 14:28)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Until the End of the World
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Dogville kahdesti. En vaan pysty/ymmärrä.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
VIDEOVUOKRAAMOSSA (rip)
Kävin viimeksi tänään videovuokraamossa