You are not logged in.
tänään meidän talon roskahuoneessa joku oli jättänyt jordan: the comeback -cd:n palosammuttimen päälle, näytti olevan hyväkuntoinen joten otin mukaan. siellä oli myös joku milli vanillin levy, mutta sen jätin seuraavalle onnekkaalle
Ai niin en oo vissiin tänne maininnut vielä että on ollut aivan USKOMATTOMAN IHANAA vielä tällai "vanhana" tämä bändi ja tajuta että tämä on niin monella tapaa ihan TÄYDELLISTÄ musaa, tai että tässä toteutetaan monta sellaista juttua, joista on haaveillut, että "tekispä joku bändi näin", ja tässä tehdään JUST NIIN. Tai siis että tässä yhdistyy semmonen pöyhkeä jatsikalleus mut silti semmonen tosi "rehellinen" ja "maanläheinen" meininki. Eli ollaan nokkelia ja sivistyneitä, muttei varsinaisesti kuitenkaan elitistejä tai liian etäisiä. Täydellisessä maailmassa Paddy McAloon olis Morrisseyn tilalla, mut ilman urpoutta ja rasismia.
Tällä hetkellä ainakin Steve McQueen tuntuu nousseen ihan henkkoht all time top-kymppiin, rakastan enemmän kuin elämää
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja niinku nyt vaikka tämäkin biisi, ei kukaan sävellä tällaisia biisejä :peuk::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
itse en ihan tämmöistä hullaantumista ole (vielä) kokenut, mutta mainitaan nyt täälläkin että taannoin ostin näiltä tuplakokoelman ja hyvää kamaahan se
Mahtava bändi, ehdottomasti yksi suurimmista suosikeistani. Noin kuukauden päästä uudelleenjulkaisuja vinyylimuodossa. Jordan: The Comeback mm. tuplavinyylinä.
Täytyy lukea ja vertailla Nuorgamin vastaavaan.
bzort glorf bööth