You are not logged in.
Mistäs löytäisin Steve McQueen-platan?
eikös sen saa muutamalla eurolla vaikka cdonnista? itse sain upsetteriltä kasettina mut oli aika pettymys vuosien jälkeen.
Mistäs löytäisin Steve McQueen-platan?
Vinyylinä Tukholmasta. Tai ainakin mä löysin pari vuotta sitten.
Just kuulin radiosta, että tästä olis joku spesiaaliversio julkaistu.
Itte löysin omani Jyväskyläläisestä divarista joskus vuos sitten.
Onhan siinä turhempaakin, mutta When love breaks down ja ne muut hyvät on ns. parasta ikinä.
Voi sentään, mihin tällaiset poppiradikaalit lie kadonneet?
Paddy McAloon ja Kevin Rowland, hinteliä nössöjä, joiden preesensissä oli enemmän munaa kuin Pete Dohertyt tai muut tabloidinarkkarit voisivat ikinä rappioesteettisissä fantasioissaan kuvitella. Nainen villapaidassa, sumuvaipassa kouristeleva maalaismaisema, pärrä ja vihaisia nuoria miehiä. Mies ja prätkä, Fellinin Rooman moderni kentauri, kauniisti soiva sininen sielu ja kaikki kuninkaan miehet.
Levy ensimmäinen puolisko on juurikin niin uhmakas, kuin annan itseni odottaa. Faron Youngin nyrjähtänyt kantripoppi saa minut haukkomaan henkeä soitellessaan presso- ja kemoreseptorejani kuin säkkipilliä.
A-puolen huipennus koetaan jo toisella kappaleella. Paddyn hirttäydyttyä Bonnyn rakkauden jälkeiseen limboon voisi olettaa, ettei edes bambutikkujen tunkeminen kynsien alle tunnu miltään, mutta jo neljännellä raidalla pyörrän kaiken hurmioituessani yhä uudestaan When Love Breaks Downin keatsilaisen lyyrisesti oivaltavan, aistillisesti mielikuvituksellisen ja repivän subjektiivisen rakkauden sinisen soinnin kujertaessa katuojasta. Olen kuin nuori pakahtunut aatelisnainen verannalla ja tukehtumaisillani korsettiini.
Kaksi melkoisen hyvää biisiä on vielä noiden jälkeen, mutta jos kuuntelee levyä alusta, niin vaikea on yrittää saada niistä kiinni.
B-puolta pitäisi kuunnella enemmän. Ollut melko yksipuolista (ehe hehe) nämä pari ensimmäistä päivää.
onpa homon kuulonen bändi
Älä päästä painiks sitä
Munkin mielestä Steve McQueen on parhaimmillaan lyyrisesti Keatsilaista ja aistillisesti mielikuvituksellista ja myös mun sisällä kyseinen levy soittelee monia juttuja.
Oon noita joitain Prefab Sproutin muitakin levyjä puolihuolimattomasti joskus kuunnellu, mutta yhtä vahvaa läikähdystä en oo kokenu, vaikka periaattessa samoista aineksista nekin on leivottu. Pitäis varmaan joskus ajan kanssa...Kyllä ne ainakin vähän kiinnostaa. McAloonhan on julkaissut kai pari soololevyäkin.
Steve McQueenin tasolla on mun kirjoissa ainaskin Jordan, vaikka nelospuoli pikkaisen takkuaakin. Panostan paraikaa Protest Songsiin, mutta muut aina Swoonista Andromeda Heightsiin on jääneet mulla "keskihyvä"-tasolle.
Mut eiköhän tänään ole spämmitty tarpeeksi homobändien topiikkeihin.
"No more mistakes, like the last one."
Nostoa Steve McQueenin hankkimisen kunniaksi. Sattumalta sain haalituksi vielä vanhemman painoksen, enkä pränd nyy remasteria...
Tässä kyllä kuuluu Thomas Dolbyn tuotanto tosi selvästi, ja se on ainakin itselle ihan pelkkää plussaa. Korviahellivän leppoisat soundit, vaikka kappaleiden tarinat onkin suhteellisen surullisia.
[quote:a9d58c8802="public"]Nostoa Steve McQueenin hankkimisen kunniaksi. Sattumalta sain haalituksi vielä vanhemman painoksen, enkä pränd nyy remasteria...
Tässä kyllä kuuluu Thomas Dolbyn tuotanto tosi selvästi, ja se on ainakin itselle ihan pelkkää plussaa. Korviahellivän leppoisat soundit, vaikka kappaleiden tarinat onkin suhteellisen surullisia.[/quote:a9d58c8802]
Mä sain vasta hankittua sen jenkkipainoksen missä on muutama bonari.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kesällä hommasin jordan: the comebackin ja melkein voisin sanoa pitäväni siitä jo yhtä paljon kuin tuosta mcqueenistäkin.
Menetetty peli
kesällä hommasin jordan: the comebackin ja melkein voisin sanoa pitäväni siitä jo yhtä paljon kuin tuosta mcqueenistäkin.
Machine Gun Ibiza
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hiton hyvä toi uus. Andromeda Heights oli puolittainen lerpahdus, Gunman vielä isompi, mut tää on se levy joka piti alunperin julkaista Jordanin jälkeen 92 tai 93 eli biisit on kovia. Ysärialkudemosoundit mut ei se menoa haittaa.
Sweet Gospel Music kuulostaa Shadowplaylta, ei ehkä kertsistä kuiteskaan.
Pitääpä tsekata. Onko mitään Machine Gun Ibizan tasoisia mestariteoksia?
Ride, God Watch Over You ja toi Gospel Music nyt ainaskin, kattoo sit miten ne muut lähtee.
Arvostan topiccia ja Steve McQueen on kasarin parhaita levyjä!
I knew you'd come.
Pidän tuosta uudesta.
Pidän tuosta uudesta.
Jees, en jaksa eritellä tarkemmin, mutta suuri kotiinpaluun tuntu on olemassa. Kappaleet on ehkä vähän epätasaisia, mutta niitä jaksaa silti kuunnella albumimitassa, ainakin toistaiseksi, kun on innostunut.
[quote:045c5edf6f="martes martes"]Pidän tuosta uudesta.[/quote:045c5edf6f]
Jees, en jaksa eritellä tarkemmin, mutta suuri kotiinpaluun tuntu on olemassa. Kappaleet on ehkä vähän epätasaisia, mutta niitä jaksaa silti kuunnella albumimitassa, ainakin toistaiseksi, kun on innostunut.
Jees, ja kotiinpaluulla tarkoittan nyt ainakin omaa innostusta, en ole kuunnellut Jordanin jälkeisiä levyjä lainkaan, ehkä ne täytyykin tarkistaa kivojen biisien varalta.
Kotiinpaluu sydämeen.
Joo. Toivottavasti se Paddy nyt uskaltaa julkaista niitä muitakin arkistojuttujaan tämän jälkeen.
Michael Jackson -musikaalilla lihoiksi, mitäääh?
Appetite on maailman paras biisi.
Menetetty peli
Jaahas, uutta levyä tulossa 7.10. kuluvaa vuotta.
tämähän kuulostaa mahtavalta
Olen antanut itselleni luvan kuunnella kolme biisiä tuolta pian julkaistavalta albumilta. Saapa nähdä onko kyseessä vuoden kovin levy.
Uusin kuulostaa ensiraapaisulla pelottavan hyvältä. saas nähä...
Vaikka juon oon ennen kaikkea äiti.
Steve McQueen on kasarin parhaita levyjä!
täytyy myöntää että kuuntelin vähän noita vanhoja, mm. aiemmin hyvänä pitämääni steve mcqueenia, mutta ei oikein enää iskenyt. mutta toi uus biisi on mahtava.
Crimson/Red kuulostaa aivan helvetin hienolta!
Vuoden levy, ei mitään jakoa. Top-kympissä muuten molemmissa läntisissä naapurimaissa, mut eipä näille Suomen listoille taida tämmösillä olla asiaa.