You are not logged in.
psykokarkki wrote:jookcha wrote:Voin sanoa suoraan että 290 minuutin omistaminen mahdollisesti paskalle leffalle todellakin kuuluu toimintatapoihini, voitaisiin puhua jopa jonkinlaisesta kantavasta periaatteesta jonka varaan kaikki muu rakentuu.
Vaikka aiemmin annoin melko nihkeän kuvan elokuvasta, ja en siitä kyllä kauheasti pitänyt, toisaalta en kadu katsomista. Taiteen kanssa pitää aina välillä ottaa riskejä, vaikka sitten muuten kattoisi vaan Poirotin uusintoja.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
psykokarkki wrote:jookcha wrote:Voin sanoa suoraan että 290 minuutin omistaminen mahdollisesti paskalle leffalle todellakin kuuluu toimintatapoihini, voitaisiin puhua jopa jonkinlaisesta kantavasta periaatteesta jonka varaan kaikki muu rakentuu.
Vaikka aiemmin annoin melko nihkeän kuvan elokuvasta, ja en siitä kyllä kauheasti pitänyt, toisaalta en kadu katsomista. Taiteen kanssa pitää aina välillä ottaa riskejä, vaikka sitten muuten kattoisi vaan Poirotin uusintoja.
Tavallaan olen samaa mieltä, ja teen tätä useita kertoja vuodessa erinäisillä festivaaleilla, mutta kotikatselussa mulla ei valitettavasti riitä seikkailunhalua ihan kaikkeen. Wenders jäänee siis näkemättä. (Toki joskus festareillakin jätän jotain kesken, mutta kotona sitä tapahtuu huomattavasti enemmän, kun on mistä valita.)
en ole kolmekybänen emoboy
barton_funk wrote:psykokarkki wrote:Vaikka aiemmin annoin melko nihkeän kuvan elokuvasta, ja en siitä kyllä kauheasti pitänyt, toisaalta en kadu katsomista. Taiteen kanssa pitää aina välillä ottaa riskejä, vaikka sitten muuten kattoisi vaan Poirotin uusintoja.
Tavallaan olen samaa mieltä, ja teen tätä useita kertoja vuodessa erinäisillä festivaaleilla, mutta kotikatselussa mulla ei valitettavasti riitä seikkailunhalua ihan kaikkeen. Wenders jäänee siis näkemättä. (Toki joskus festareillakin jätän jotain kesken, mutta kotona sitä tapahtuu huomattavasti enemmän, kun on mistä valita.)
Ja toki tekisin nämä hassuttelut mieluummin teatterissa, mutta kun sitä mahdollisuutta ei nyt ollut, niin mentiin tällä kertaa tällä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
börjeslandet wrote:barton_funk wrote:Vaikka aiemmin annoin melko nihkeän kuvan elokuvasta, ja en siitä kyllä kauheasti pitänyt, toisaalta en kadu katsomista. Taiteen kanssa pitää aina välillä ottaa riskejä, vaikka sitten muuten kattoisi vaan Poirotin uusintoja.
Ja toki tekisin nämä hassuttelut mieluummin teatterissa, mutta kun sitä mahdollisuutta ei nyt ollut, niin mentiin tällä kertaa tällä.
tiedoksi että olen "raivannut" kalenterista tilaa tämän elokuvan katsomiselle. maailman ääriin -elokuvan katsominen tapahtuu 30.5.2021. kellonaika ilmoitetaan myöhemmin tässä topsussa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
barton_funk wrote:börjeslandet wrote:Tavallaan olen samaa mieltä, ja teen tätä useita kertoja vuodessa erinäisillä festivaaleilla, mutta kotikatselussa mulla ei valitettavasti riitä seikkailunhalua ihan kaikkeen. Wenders jäänee siis näkemättä. (Toki joskus festareillakin jätän jotain kesken, mutta kotona sitä tapahtuu huomattavasti enemmän, kun on mistä valita.)
tiedoksi että olen "raivannut" kalenterista tilaa tämän elokuvan katsomiselle. maailman ääriin -elokuvan katsominen tapahtuu 30.5.2021. kellonaika ilmoitetaan myöhemmin tässä topsussa.
jookcha wrote:barton_funk wrote:Ja toki tekisin nämä hassuttelut mieluummin teatterissa, mutta kun sitä mahdollisuutta ei nyt ollut, niin mentiin tällä kertaa tällä.
raporttia odotellessa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tigrushka wrote:jookcha wrote:tiedoksi että olen "raivannut" kalenterista tilaa tämän elokuvan katsomiselle. maailman ääriin -elokuvan katsominen tapahtuu 30.5.2021. kellonaika ilmoitetaan myöhemmin tässä topsussa.
raporttia odotellessa
Onko elokuvan katsomista mahdollista seurata netin kautta suorana lähetyksenä?
Ei mitään liverapsaa kiitos. Silloin kun leffaa katsotaan niin siihen keskitytään ja TÄTS IT.
Mandy
Reilu puolisen tuntia kattelin. En ite fanita modernia sillisalaattileikkausta ja nopeata tempoa, mutta tää oli ihan vitun hidasta. Tunnelmafiilistelypätkä. Varmaan ihan hyvä kategoriassaa. Olispa ollu 1.25x toistonopeusvaihtoehto. Ihan hyvältä se sinänsä näytti. Tämä on oiva esimerkki siitä miten elokuvataide ei vaan lähe mulle. Tunnelmafiilistelyt on tylsiä ja tarinat ei vaan kiinnosta.
Tai sit oli vaan huono ajankohta. Oikeestaan vitutti alusta lähtien.
eilen tuli suoritettua tämä "urakka" noin klo 15-20 välillä. leffan ensimmäiset pari tuntiahan on ihan suhteellisen jeppis kamaa, epämääräistä haahuilua kaupungista toiseen. juonesta ei tässä kauheesti kannata välittää. jotain rahoja on pöllitty ja joku satelliitti on tippumassa so not. leffan puolivälin tienoilla jämähdetään sitten australiaan loputtomiin digeridoo-jameihin ja scifi-elementit isketään isommalle vaihteelle. ite olisin ennemmin kattellut sitä haahuilua vielä pari tuntia lisää. eihän tämä nyt varsinaisesti "paskaa" ollut, ennemminkin liian överi runsas bläjäys mihin on tungettu vähintään kolmen leffan ainekset samaan. erittäin hyvät musat. voisin katsoa leffateatterissa uusiksi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
barton_funk wrote:tigrushka wrote:
raporttia odotellessa
Onko elokuvan katsomista mahdollista seurata netin kautta suorana lähetyksenä?
jookcha wrote:tiedoksi että olen "raivannut" kalenterista tilaa tämän elokuvan katsomiselle. maailman ääriin -elokuvan katsominen tapahtuu 30.5.2021. kellonaika ilmoitetaan myöhemmin tässä topsussa.
eilen tuli suoritettua tämä "urakka" noin klo 15-20 välillä. leffan ensimmäiset pari tuntiahan on ihan suhteellisen jeppis kamaa, epämääräistä haahuilua kaupungista toiseen. juonesta ei tässä kauheesti kannata välittää. jotain rahoja on pöllitty ja joku satelliitti on tippumassa so not. leffan puolivälin tienoilla jämähdetään sitten australiaan loputtomiin digeridoo-jameihin ja scifi-elementit isketään isommalle vaihteelle. ite olisin ennemmin kattellut sitä haahuilua vielä pari tuntia lisää. eihän tämä nyt varsinaisesti "paskaa" ollut, ennemminkin liian överi runsas bläjäys mihin on tungettu vähintään kolmen leffan ainekset samaan. erittäin hyvät musat. voisin katsoa leffateatterissa uusiksi
saa nähdä, milloin meitin taloudessa saadaan aikaiseksi katsoa tämä mötkö, voi olla että pätkitään sen osiin, mikä on toki vähän huijausta, mutta kun epäilyttää, että muuten ei onnaa ei niin millään.
jookcha wrote:jookcha wrote:tiedoksi että olen "raivannut" kalenterista tilaa tämän elokuvan katsomiselle. maailman ääriin -elokuvan katsominen tapahtuu 30.5.2021. kellonaika ilmoitetaan myöhemmin tässä topsussa.
saa nähdä, milloin meitin taloudessa saadaan aikaiseksi katsoa tämä mötkö, voi olla että pätkitään sen osiin, mikä on toki vähän huijausta, mutta kun epäilyttää, että muuten ei onnaa ei niin millään.
juuh, nyt on ekat kaksi tuntia katsottu, ja voi jönssöns, jos tämä tästä vielä huononee
parasta tässä on ollut se etsivä Winter, ja hänkin jäi Jaappaniin
tigrushka wrote:jookcha wrote:eilen tuli suoritettua tämä "urakka" noin klo 15-20 välillä. leffan ensimmäiset pari tuntiahan on ihan suhteellisen jeppis kamaa, epämääräistä haahuilua kaupungista toiseen. juonesta ei tässä kauheesti kannata välittää. jotain rahoja on pöllitty ja joku satelliitti on tippumassa so not. leffan puolivälin tienoilla jämähdetään sitten australiaan loputtomiin digeridoo-jameihin ja scifi-elementit isketään isommalle vaihteelle. ite olisin ennemmin kattellut sitä haahuilua vielä pari tuntia lisää. eihän tämä nyt varsinaisesti "paskaa" ollut, ennemminkin liian överi runsas bläjäys mihin on tungettu vähintään kolmen leffan ainekset samaan. erittäin hyvät musat. voisin katsoa leffateatterissa uusiksi
juuh, nyt on ekat kaksi tuntia katsottu, ja voi jönssöns, jos tämä tästä vielä huononee
parasta tässä on ollut se etsivä Winter, ja hänkin jäi Jaappaniin
Onneksi Winter palasi maisemiin Ausseissa, mutta ei hänkään kyennyt elokuvaa pelastamaan, ei KUKAAN eikä MIKÄÄN kyennyt.
Ryhdyin aamuyöllä katselemaan tätä faniversiota mutta jouduin jättämään parinkymmenen "furthest..."in jälkeen kesken, sillä tulin hulluksi
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Abel Ferraran Zeros and Ones oli pakko lopettaa 10 minsan jälkeen, koska ilmeisesti blurayn ääniraita oli viallinen. Dialogista ei saanu mitään selvää ja ääniraita oli pelkkää sellasta harshnoise-kihinää. Oikeesti aluksi luulin että kuuluu leffaan, koska onhan toi aika experimental kamaa, mut ehkä edes Ferrara ei ole niin hullu että päätyisi tuollaiseen ratkaisuun.
Card Counter jäi kans eilen kesken, kun hbo alkoi vittuilemaan.
El Topo
-hitto ku oli paskaa.
El Topo
-hitto ku oli paskaa.
Tänään vois kokeilla.
hezma wrote:El Topo
-hitto ku oli paskaa.
Tänään vois kokeilla.
Eihän tuo mikään Holy Mountain ole, mutta hieno leffa yhtä kaikki. Tuskin tykkäät
Alku vaikutti melko huonolta ja fiktio on ylipäänsä niin tylsää että ei nyt jaksa.
Tuossa aiemmin kesällä jäi Karalahti kesken noin 20 min kohdilla.
Aistien valtakuntaa rupesin kattoon tos. Taidanpa kattoo loppuun joskus kun oon yksin kotona.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Isäni Toni Erdmann. Kai se on myönnettävä etten katso loppuun, vaikka kirjaston Blu-Ray on vielä hyllyssä. Reilu tunti jäi katsomatta.
Jopas. Yksi 2000-luvun parhaimmista komedioista mielestäni. Ellei jopa paras.
Erdmannille
Caligula
Maailman epäeroottisempia ja ällöttävämpiä seksikohtauksia sekä kuivakkaa historiallista draamaa. Juuh ei kiitos
Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.
Jeanne Dielman, 23 quai du Commerce, 1080 Bruxelles
Olisi aikamoisen onnetonta olla omia etuoikeuksiaan henkilöbrändäämisen välineenä vaaliva elokuvakriitikko-ukkeli silloin, kun tästä teoksesta pitäisi löytää positiivista sanottavaa. Kyseessä on nimittäin harvinaisen epäonnistunut tekele, jonka nousu tuoreen kriitikkolistan kärkeen on varmasti koomisin esimerkki elokuvakritiikin alennustilasta.
Viipyilyä ja verkkaisuutta voi taitava elokuvantekijä tuoda esiin vaikkapa useammalla pitkitetyllä kohtauksella, kun tavoitteena on alleviivata elämän arkisuutta. Hyvään elokuvaan ei kuitenkaan kuulu katsojan täydellinen uuvuttaminen tekemällä kaikista kohtauksista sellaisia, että ne moukaroivat arkisuuden pointtia. Katsojan kiduttaminen tällä tavoin alkaa vituttaa 10 minuutin kohdalla, ja jos leffasta haluaa saada kaiken olennaisen irti, suosittelen katsomaan pätkät alusta ja lopusta.
Last edited by Laatu (29.12.2022 01:20)
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Rumble