You are not logged in.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Huomenna
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Huomenna
Sent from my iPhone 16
Jatkot keskiviikkona Pitkämiehessä! Tulkaapa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
joo taaskohan tässä käy niin että kun on mielenkiintoinen keikka niin kuume pamahtaa. käyny tänä vuonna jo 2 tai 3 kertaa tätä ennen...
joo taaskohan tässä käy niin että kun on mielenkiintoinen keikka niin kuume pamahtaa. käyny tänä vuonna jo 2 tai 3 kertaa tätä ennen...
Kiimakuume?
Sent from my iPhone 16
kri wrote:joo taaskohan tässä käy niin että kun on mielenkiintoinen keikka niin kuume pamahtaa. käyny tänä vuonna jo 2 tai 3 kertaa tätä ennen...
Kiimakuume?
oispa se sellanen eikä tämmönen tyhmä versio!!!
Uus levy on kuulostanut nyt tosi hyvältä. Popular Culture on kyllä ihan stadionia mutta silti, tai ehkä juuri siksi aivan vitun hyvä Melko varmasti soittavat sen
Hehe. Oli yllättäen ihan perseestä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uus levy on kuulostanut nyt tosi hyvältä. Popular Culture on kyllä ihan stadionia mutta silti, tai ehkä juuri siksi aivan vitun hyvä Melko varmasti soittavat sen
Aivan mahtava biisi livenä
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Olipas aivan vitun kova keikka.
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
Suds & Soda, Instant street ja Slow
Keskiosa vähän puudutti, mut muuten jees.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
turston wrote:Uus levy on kuulostanut nyt tosi hyvältä. Popular Culture on kyllä ihan stadionia mutta silti, tai ehkä juuri siksi aivan vitun hyvä Melko varmasti soittavat sen
Aivan mahtava biisi livenä
Eivät soittaneet sitten tota Uusimmalta taisivat soittaa kaikki muut paitsi 2 vikaa biisiä. Ainakin 7 varmasti. Noiden lisäks soittivat nämä:
Instant Street
Fell of the Floor
Theme From Turnbike
Bad Timing
If You Don't Get What You Want
Nothing Really Ends
Suds & Soda
Serpentine
Roses
Ei loistava mutta tosi hyvä keikka. Alku oli vähän nihkeää ja toisena soitettu Instant Street kärsi siitä selvästi. Biisin loppuun saivat sitten jo kunnon hulinat aikaan ja loppukeikan vetivät hyvin. Eniten tietysti miellytti vanhemmat biisit mutta esimerkiksi Pocket Revolutionin If You Don't Get What You Want oli aivan vitun hyvä. Emmä siitä levyltä oo oikeen tykänny.
Hehe. Oli yllättäen ihan perseestä
artsy spämmää petjan tunnareilla?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
...If You Don't Get What You Want oli aivan vitun hyvä. Emmä siitä levyltä oo oikeen tykänny.
Tuosta biisistä alkaen oli todella hyvä keikka. Eka tunti (?) sen sijaan oli aivan käsittämättömän heikko. Harkitsin jo poistumista, mutten onneksi ehtinyt. Eipä ainakaan tarvi harkita sen viimeisen levyn ostamista.
Maurolle :sydan::sydan::rakkaus::sydan::sydan::sydan:
Sama!
Tykkäsin yllättäen keikasta. Ihmettelen kyllä tuota If You Don't Get What You Wantin hehkutusta. Ei se mitenkään erityisesti pistänyt esiin setistä. Uusimmalta löytyy huomattavasti parempia ja paremmin livenä toimivia biisejä esim. Slow ja Favourite Game. Ja miten voi keikka olla alkupäästä heikko jos kolmen ensimmäisen biisin joukossa on Instant Street ja Fell Off the Floor, Man sekä keskivaiheilla Theme From Turnpike, joka nyt on ehkä bändin parhaimpia biisejä?
Uuden levyn kanssa on sama juttu kun oikeastaan kaikkien WCS.:n jälkeisten dEUS-levyjen kanssa. Kyllä ne sen muutaman pyöräytystä vaativat ennen kun rupeavat aukenemaan. Tyypillisiä growereita. Pocket Revolution on oikeastaan ainoa, jolla muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta selkeästi heikompi biisimateriaali. Bad Timing toimi hyvin varsinkin livenä, mutta mielellään olisi kuullut vaikka Cold Sun of Circumstancen mieluummin kuin tuon If You Don't Get What You Wantin.
Vaikka en varsinaisesti valita, kyllä Vantage Pointilta silti tuli hieman liikaa biisejä vanhempien kustannuksella. Tässä koko settilista:
When She Comes Down
Instant Street
Fell Off the Floor, Man
Is a Robot
Smokers Reflect
Slow
Theme From Turnpike
The Architect
Favourite Game
Nothing Really Ends
Bad Timing
If You Don't Get What You Want
Suds & Soda
-------------
Serpentine
Oh Your God
For the Roses
Sent from my iPhone 16
Åhå. En ehtiny mainostamaan ohjelmaa kun olin töissä, mutta nysse dEUS-haastis on parhaillaan menossa. Ohjelman loppupuolella sitten Mauro-haastattelu + Pitkämies-liveä.
Ohjelma tulee kyllä uusintana ainakin ensi viikon tiistaina 16-18.
Sent from my iPhone 16
Uuden levyn avaus Keep You Close on aivan mahtava, mutta muuten ei ole vielä auennut. Eipä tässä kyllä olekaan kuin pari kuuntelua takana.
ylös, näin unta että piti laittaa suds & soda ja via kännykkään, mutta herättyäni olin ihan varma että ne on jo siellä. no, eihän siellä ollut kuin via, mutta mietin että etsin mun worst case scenarion cd:n ja rippaan koneelle, mutta levylistaa tutkiessani huomasin ettei mulla edes ole sitä
pelkkä cdr-kopsu jossain, missä lie
että jos joku haluaa myydä mulle kyseisen cd:n vaikka femmalla niin: ostan
ylös, näin unta että piti laittaa suds & soda ja via kännykkään, mutta herättyäni olin ihan varma että ne on jo siellä. no, eihän siellä ollut kuin via, mutta mietin että etsin mun worst case scenarion cd:n ja rippaan koneelle, mutta levylistaa tutkiessani huomasin ettei mulla edes ole sitä
ostin nyt sitten tuon kun halvalla sain ja samalta myyjältä vielä the ideal crash mukaan. sehän onkin varsin hyvän kuuloinen levy ja jännä että alkupuoli vaikuttaa hieman vaisulta, mutta instant streetista lähtien homma paranee ja loppuun asti suoranaista hittiputkea.
psykokarkki wrote:ylös, näin unta että piti laittaa suds & soda ja via kännykkään, mutta herättyäni olin ihan varma että ne on jo siellä. no, eihän siellä ollut kuin via, mutta mietin että etsin mun worst case scenarion cd:n ja rippaan koneelle, mutta levylistaa tutkiessani huomasin ettei mulla edes ole sitä
ostin nyt sitten tuon kun halvalla sain ja samalta myyjältä vielä the ideal crash mukaan. sehän onkin varsin hyvän kuuloinen levy ja jännä että alkupuoli vaikuttaa hieman vaisulta, mutta instant streetista lähtien homma paranee ja loppuun asti suoranaista hittiputkea.
Ideal Crash on helvetin kova levy, mutta hieman popahtavampi ja virtaviivaisempi luonne vaati ekaksi vähän totuttelua kahden ekan tyylirönsyilyä tulvivan albumin jälkeen. Taisin päästä kunnolla kiinni levyyn vasta kolmannen pyöräytyksen jälkeen silloin aikanaan. Instant Streetin lopetus on yksi parhaimpia ikinä.
Sent from my iPhone 16
Tomsk wrote:Instant Streetin lopetus on yksi parhaimpia ikinä.
Tykkäskö kukaan Barmanin ja CJ Bollandin käppäsestä Magnus-projektista?
Last edited by HannaEbola (04.05.2021 15:11)