You are not logged in.
Pave veti yli 90min keikan syystoberfesteillä tänään. Sanoitti Levottoman tuhkimon uudestaan muotoon "päivällä päissään levoton tuhkamuna..."
Eilen bongattu sama mies samassa tapahtumassa, ei kai ihan 90min vetänyt, mutta kuitenkin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pave Maijanen on nero, ja Vain elämää saisi olla hänen hetkensä
Mies oli kovassa kurssissa, mutta teki heti 1980-luvun alkajaisiksi pahan virheen: haksaantui iskelmällisempään materiaaliin.
Mistakes-yhtyeen kanssa tehty Pidä huolta vuonna 1981 oli se Maijasen ensimmäinen virhe.
mitä helvettiä nyt taas pidä huolta edusti oikeastaan uutta aaltoa ja on maijasen kovin biisi ikinä
lähtisitkö on kieltämättä kyl kova.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
ai ai ai vitum mylly
joki ja meri vitum mylly
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
komp
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
pave syntyi kekkosen viiskymppisillä eli tänään 70 v.
ikävä kyllä vointi ei ole hyvä, voimia
Pave Maijanen kärsii parantumattomasta sairaudesta ALS vei muusikon voimat
Pave :itku::peuk::peuk::pint::pint:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Surulliseksi veti kun aamulla luin tuon Hesarin jutun. Noissa oluttapahtumissa tullut joskus livenä nähtyä.
onhan tää nyt yksi kaikkien aikojen biisejä
RIP
Pave = PARAS
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.